Απο:  Δρ. Αλέξανδρο Μ. Γουλιέλμο,  Διευθυντού Διοίκησης Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων, Οικονομικού Κολλεγίου Αθηνών, BCA,  τ. Καθηγητού Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Athens Digital Week 17 Οκτωβρίου ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Προηγμένο Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυο Πρωτοπόρες Υπηρεσίες Νεκτάριος.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Add Text Η πιθανή συμβολή των ασύρματων και κινητών επικοινωνιών στην μείωση της αστυφιλίας Κωνσταντίνος Φούσκας Γεώργιος.
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ Τόπος Ναυτικής Εκπαίδευσης Πιλοτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ΠΕΠ Βορείου Αιγαίου Πιλοτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο του ΠΕΠ Βορείου.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Συμβολή της εμπορικής ναυτιλίας στην Ελληνική οικονομία
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Ευκαιρίες καρριέρας στην Ελληνική ναυτιλία  Δρ. Παναγιώτης Νομικός  5 Ιουλίου 2016  AllilonNet Webinar.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ιανουάριος 2016 Ευκαιρίες απασχόλησης στην Ποντοπόρο Ναυτιλία ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή Ενότητα 3: Ιστορικοί και νομοθετικοί σταθμοί στην Ειδική Αγωγή Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου "Λάρνακα-Γαλάζια Πόλη" Δρ. Στυλιανός Μαυρομούστακος Εκτελεστικός Διευθυντής 20/9/2016.
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη Ενότητα 1 η : Αντικείμενο και εννοιολογικοί προσδιορισμοί Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Ιωάννης Ευστρατίου Αναπληρωτής Διευθυντής Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
ΤεχνολογικΟ ΕκπαιδευτικΟ Ιδρυμα ΛΑρισαΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων   Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση και Διαχείριση Έργων & Προγραμμάτων»
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Στόχος παρουσίασης ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απο:  Δρ. Αλέξανδρο Μ. Γουλιέλμο,  Διευθυντού Διοίκησης Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων, Οικονομικού Κολλεγίου Αθηνών, BCA,  τ. Καθηγητού Πανεπιστημίου Πειραιώς και τ. Γενικού Γραμματέα ΥΕΝ, 

 Η επιστήμη της Διοίκησης Επιχειρήσεων, από τουλαχιστον 2 δεκαετίες, έχει παραδεχθεί ότι οι επιχειρήσεις (και το πλοίο, θα προσθέταμε) είναι ‘ζωντανοί οργανισμοί’ (living organisms)  Οι επιχειρήσεις σήμερα είναι οργανισμοί μάθησης εφόσον έχουν αναπτύξει την ικανότητα/δυνατότητα να μαθαίνουν συνεχώς, να προσαρμόζονται και να αλλάζουν

 Εξαιρετικού ενδιαφέροντος είναι το μη παρατηρημένο μέχρι σήμερα φαινόμενο της δημιουργίας αρκετών νέων πλοιοκτητών από τις επιχειρήσεις -σχολεία, όταν μερικά στελέχη απεχωρησαν από αυτές και ίδρυσαν δικές τους ναυτιλιακές επιχειρήσεις...  Το ελληνικό ναυτιλιακό cluster, όπως λέγεται, περιλαμβάνει περίπου 1,300 επιχειρήσεις με περίπου 12,000 εξειδικευμένα άτομα, που παρέχουν απασχόληση σε περίπου 250,000 άτομα και εισφέρουν 17€ δις (2007) συνάλλαγμα

 Το όλο εγχείρημα είναι η χρησιμοποίηση των διαδικτυακών τεχνολογιών στην μεταφορά γνώσης, από αυτόν που την κατέχει, και την διδάσκει, σε αυτόν που την επιθυμεί και την χρειάζεται  και η οποία προετοιμάζεται ασύγχρονα, και παρέχεται ‘εκτός των τειχών’, δηλαδή εκτός των σχολικών κτιρίων

 Η απο απόσταση-εκπαίδευση  Και είναι ανοικτή, ευέλικτη, μαθητοκεντρική, ασύγχρονη, προσφέρεται σε τόπο και χρόνο της επιλογής του διδασκόμενου,  Όσες φορές αυτός επιθυμεί, με την χρήση ενός καναλιού επικοινωνίας

 Το παρατηρείται απότομη αύξηση της ναυτιλιακής τηλεκπαίδευσης,  7-8 συνολικά Πανεπιστημιακά ιδρυματα, μεταξύ των οποίων και ο BIMCO,  Καθώς και ιδιωτικά κολλέγια (BCA κ.α.), προσφέρουν τηλεκπαίδευση στην ναυτιλία σε διάφορα επίπεδα (ΜSc) και θέματα  Απο τα ιδρύματα αυτά μόνο 3 είναι ελληνικά δημόσια Πανεπιστήμια.

 Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προσθήκες στη διεθνή σύμβαση STCW78/95 (Μανίλα, 2010)  Προβλέπουν νέες πιστοποιημένες γνώσεις σε ηγεσία (leadership), διοίκηση (managerial skills) και διαχείρηση των πόρων της γέφυρας (bridge resource management)  που δεν απαντώνται στα προγράμματα σπουδών των ΑΕΝ!

 Η ΕΕ διαπίστωσε το 2011 ότι η απουσία πρόσβασης on board στο διαδίκτυο είναι ένα πραγματικό πρόβλημα, ειδικότερα για τις νεωτερες γενεές ναυτικών  και εμποδίζει την προσέλκυση νέων στο ναυτικό επαγγελμα. Η χρήση τηλεφώνου, ηλ. Ταχυδρoμείου και διαδικτύου, και της πρόσβασης στα κοινωνικά και εκπαιδευτικά δίκτυα (networks), αποτελούσε στα μέσα του 2011 μια προβληματική και δαπανηρή διαδικασία εν πλω  Η λύση αυτού του προβλήματος θα ελκύσει νέους στο ναυτικό επάγγελμα, διότι αναμένεται να μειώσει την κοινωνική απομονωση και την καταπόνηση του ναυτικού. Αυτό θα ανοιξει και την πόρτα στην ‘τηλεκπαίδευση εν πλω’

 Η ΕΕ αναφέρει: “detailed data on maritime employment is scarce, sometimes outdated and often not reliable»  H ‘task force on maritime employment & competitiveness (TFMEC)’ εντόπισε τα εμπόδια εισόδου νέων της ΕΕ στο ναυτικό επάγγελμα:  η μη παραπέρα βελτίωση των συνθηκών εργασίας στα πλοία  η πειρατία,  η μη παροχή άδειας επιβίβασης (shore leave)  και οι φόβοι εγκατάλειψης και ποινικοποίησης

 Τα στοιχεία υποδηλώνουν μείωση της απασχόλησης και μειωμένη ικανότητα της Ναυτιλίας να βοηθήσει τη Χώρα στην πρωτοφανή της ανεργια  Το 2000 η ελληνική ναυτιλία απασχολούσε κατ’ εκτίμηση 56,000 περίπου ναυτικούς  Η μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς (2001) αναφέρει για το 2000 απασχόληση 60,000 Ελλήνων ναυτικών και 50,000 αλλοδαπών (σύνολο 110,000).

 Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat και άλλων πηγών, το 2009, η μέγιστη αμοιβή των Ελλήνων Πλοιάρχων ήταν 11,458€/μηνιαίες μέσες αποδοχές  Αυτές οι αποδοχές υπολείπονταν του ΗΒ (14,000), της Ρουμανίας (12,250), και της Πολωνίας (14,000), και ποικίλουν μεταξύ δεξαμενοπλοίων και πλοίων ξηρού φορτίου  Κοντά στην Ελλάδα είναι η Ισπανία (11,000), η Δανία (11,000), και οι Ινδίες (11,200)  Πιο κάτω είναι η Κίνα (8,750) και Φιλιππίνες (9,800)

 Τίθεται τώρα το ερώτημα: Έχει το ελληνικό πλοίο ισχυρότερη (%) παρουσία ελλήνων αξιωματικών? Και μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι ένας από του παράγοντες υπεροχής της ελληνικής ναυτιλίας είναι η εντονότερη παρουσία ελλήνων αξιωματικών συγκριτικά με άλλες ναυτιλίες;  Το 2008 εισήχθησαν 254 γυναίκες (περίπου 20% στο σύνολο και μέγιστο περιόδου) από 147 το 2007 και 153 το  Οι γυναίκες άραγε πήρανε τα πράγματα στα χέρια τους και έρχονται σε κόντρα με την κρίση;

 Η εφοπλιστική τεχνογνωσία πέρασε μόνο στους αξιωματικούς του πλοίου;  Ή και στους απογόνους των εφοπλιστών που κατέχουν πλέον και Πανεπιστημιακή εκπαίδευση και το κυριότερο γνωρίζουν και απο χρήμα;  Η σταθερότητα στον αριθμό εισακτέων δείχνει ανελαστικότητα των υποδομών, και φαίνεται ότι υπάρχει οροφή στον αριθμό αυτόν στα 1,400 (?) άτομα, αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς  Το ακόμη χειρότερο είναι ότι οι απόφοιτοι είναι σημαντικά λιγότεροι (2/3) των εισακτέων...

 Τα συνολικά στοιχεία για την περίοδο δείχνουν ότι από τις 23,402 αιτήσεις έγιναν αποδεκτές το 1/3 μόνο, 7,392 (32% περίπου), και απεφοίτησαν στα 5 χρόνια οι μισοί από αυτούς, 4,096 (55%)  Με άλλα λόγια προσέλκυση έχουμε, ανάλογους εισακτέους δεν έχουμε, και αποφοίτηση ανάλογη επίσης δεν έχουμε