Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Αξιολόγηση Προγράμματος Assessment and Evaluation 1Polina Stavrou Athens 29/11/2012.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Business English Ενότητα # 2: Management Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού.
302 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ- ΚΑΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΜΦΟΥ -ΤΑ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Επιχειρηματικότητας. Το Play4Guidance (P4G) είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ένα πρωτοποριακό Παιχνίδι Επιχειρηματικότητας.
Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΪΟΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
«ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» Μέσα στήριξης της Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
Best practices - Benchmarking
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ Αθανάσιος Δρίτσας FESC
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών, οικονομικών και μαθηματικών δεξιοτήτων Το έργο χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ Ευαγγελία Πετροπούλου & Ζαχαρούλα Σμυρναίου Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Γιατί άλλο ένα παιχνίδι επιχειρηματικότητας;

Παιχνίδια επιχειρηματικότητας για ενίσχυση ικανοτήτων και δεξιοτήτων

Τι κάνει το Παιχνίδι Επιχειρηματικότητας P4G να είναι πρωτοποριακό;

Εργαλείο αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης P4G Εργαλεία Αξιολόγησης Eξωτερικό (φυλλάδια εργασίας) Εσωτερικό (αυτοματοποιημένη λειτουργία του παιχνιδιού)

Κατηγορία Ικανοτήτων και αλληλεσύνδεσή τους ΙκανότητεςΑλληλένδετες ικανότητες Αναλυτική σκέψηΑναζήτηση πληροφοριών Οργάνωση και ποιότητα Εξειδίκευση/ΕμπειρίαΟργάνωση και ποιότητα Προσανατολισμός προς το αποτέλεσμα ΕυελιξίαΚαινοτομία Λήψη αποφάσεωνΠροσανατολισμός προς το αποτέλεσμα Αναλυτική σκέψη Ευελιξία (1) Εσωτερικό εργαλείο αξιολόγησης (αυτοματοποιημένη λειτουργία του παιχνιδιού)

(2) Εσωτερικό εργαλείο αξιολόγησης (αυτοματοποιημένη λειτουργία του παιχνιδιού)

Εξωτερικό εργαλείο αξιολόγησης No of Rounds Strategy 1:Strategy 2:Strategy 3:Strategy 4: Set objectives Accomplished objectives Set objectives Accomplished objectives Set objectives Accomplished objectives Set objectives Accomplished objectives users’ affective skill development High risk factor decisions based on a long run strategy plan Apply innovative thinking (possessing relevant attitude) Optimistic attitude, creative, out-of the box thinking, insight Demonstration of readiness for understanding and commitment to the care of others (Empathy- possessing relevant attitude) Interpersonal skills Tackling and mastering states of stress and anxiety (Self-control- possessing relevant attitude) Ability to positively react to different situations Ability to successfully present and express skills in a business environment ( Self-Confidence - possessing relevant attitude) Communicative, Interpersonal skills 1: I need to work on this 2: I did this OK. 3: I did well. 4: I did this very well!

Αποτελεσματικότητα αξιολόγησης Αναλυτική και συνεχής αξιολόγηση Άμεση ανατροφοδότηση για άμεση ανταπόκριση

Ευχαριστώ! Web-platform: Follow us on FB: