DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
ΕΛ - ΓΚΡΕΚΟ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
D I g I t a l C o m p e t e n c e Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Ομαδα γ Γραμμενου ευαγγελια Βουλγαρης κωνσταντινοσ Πρεβεντα βαια
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Cultural awareness and expression Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΔΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ. ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Άσκηση 1η Επιλογή μιας φωτογραφίας Περιγραφή της οργάνωσης του θέματος.
Διάλεξη 19 Οι θερμοκρασιακές διαταραχές του CMB Βοηθητικό Υλικό: Liddle A5.4 Ryden κεφ. 9.4, 9.5.
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 1: Περιγραφική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Οι πεποιθήσεις για τη νοημοσύνη και τη σχέση της με τη σχολική επίδοση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Τί τους θέλουμε τους επιταχυντές;
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ενότητα 4: Treatment Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Προσφυγές της Ειδομένης
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Ενότητα 2: Τεχνολογίες και Εικόνα Νίκος Μύρτου Σχολή ΟΠΕ Τμήμα ΕΜΜΕ
DISNEY'S.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Συστήματα Θεματικής Πρόσβασης (Θ)
ΘΕΜΑ 4: Λογιστικά και Φορολογίες:
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα, και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση που μπορεί να γίνει των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

Στοιχεία της γραμματικής της κινηματογραφικής γλώσσας Εισαγωγή στο θέμα ΜΕΓΕΘΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

ΜΕΓΕΘΗ ΠΛΑΝΟΥ ΚΑΔΡΟ

ΚΑΔΡΟ; ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ; ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ; ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ?

ΣΥΝΘΕΣΗ– ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ Θα πρέπει να αποφασίσετε αν το πλαίσιο θα πρέπει να έχει ένα κομβικό σημείο [δηλαδή πρόσωπο ή αντικείμενο], θα πρέπει να είναι συμμετρικό ή ασύμμετρο, αρμονικό ή μη αρμονικό. Θα πρέπει να αιτιολογείται η παρουσία του κάθε στοιχείου στο πλαίσιο.

Πολύ γενικό πλάνο: παρουσιάζει την πλήρη τοπογραφία του περιβάλλοντος (πανόραμα). Η ανθρώπινη μορφή είναι μικρή βυθίζεται σε ένα τεράστιο υπόβαθρο ή απουσιάζει. Χρησιμοποιείται για τις γενικές περιγραφές ενός τόπου ή για την περιγραφή ενός ανοικτού χώρου.

Γενικό πλάνο: η πλήρης εικόνα του τόπου δράσης. Η ανθρώπινη σιλουέτα διακρίνεται. Πολύ καλά ορατό είναι το φόντο ή η διακόσμηση. Συνήθως χρησιμεύει για να σκιαγραφήσει τις σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων με το περιβάλλον τους ή για να δείξει γενικές πληροφορίες σχετικά με τον τόπο της δράσης.

Ευρύ πλάνο: παρουσιάζει μια περικοπή από το πολύ μεγάλο πλάνο. Στο κάδρο η ανθρώπινη σιλουέτα χωράει ολόκληρη. Μόνο ένα μέρος της διακόσμησης είναι ορατό. Δημοφιλές σε ταινίες του βωβού κινηματογράφου.

Αμερικάνικο πλάνο: παρουσιάζει μια περικοπή από το ευρύ πλάνο. Η ανθρώπινη φιγούρα φαίνεται από τα γόνατά και πάνω και κυριαρχεί στο πλάνο. Πιο συχνά χρησιμοποιείται σε σκηνές διαλόγου.

Μέτριο πλάνο: από τα μισά του στήθους και πάνω. Ο φιγούρα κυριαρχεί στο πλάνο. Παρουσιάζει μεγαλύτερη έμφαση στην έκφραση απ’ ό, τι κάνει το αμερικάνικο πλάνο.

Μέτριο κοντινό: βλέπουμε το στέρνο της ανθρώπινης μορφής, μπορούμε να δούμε τις εκφράσεις, χειρονομίες, τα συναισθήματα του ηθοποιού, το φόντο δεν είναι τόσο σημαντικό - είναι ελάχιστα ορατό.

Γκρο πλαν ή Κοντινό: το κεφάλι ή άλλο αντικείμενο γεμίζει το μεγαλύτερο μέρος ή το σύνολο του πλάνου. Επιτρέπει την ακριβή παρατήρηση των λεπτομερειών ή τις εκφράσεις του προσώπου

Τρε γκρο πλαν ή πολύ κοντινό: μια λεπτομερής μορφή μεγέθυνσης. Ένα πλάνο που γεμίζει από μια λεπτομέρεια του σώματος ή μια ουσιώδης λεπτομέρεια της δράσης. Είναι το μέγεθος του πλάνου που προσελκύει την περισσότερη προσοχή. Κατά κανόνα χρησιμεύει για να αυξήσει την συναισθηματική ένταση.

Σε ποιό είδος πλάνου νιώθεις πιο άνετα;