ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
9° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Χρόνος.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι CARL ORFF - ORFF SCHULWERK.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Κρυστα ρακαλλιδου.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Project.
To Teach Curricular Subjects
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ

Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική και βιωματική δράση. Οι βασικοί στόχοι είναι μέσα από την ακρόαση, τις μουσικές δημιουργικές δραστηριότητες και άλλες μορφές διδασκαλίας της μουσικής οι μαθητές να αποκτήσουν τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες, να έρθουν σε επαφή με ακουστικά ερεθίσματα από τα ποικίλα είδη μουσικής για είναι σε θέση να συνθέσουν και να κατασκευάσουν μουσικά όργανα.

Ο μαθητής να είναι σε θέση: να εξερευνά ηχητικά και να χρησιμοποιεί ως ηχογόνες πηγές διάφορα αντικείμενα, να κατασκευάσει ηχογόνα αντικείμενα και να τα χρησιμοποιεί, να γνωρίσει και να εξοικειωθεί με τα διάφορα μουσικά όργανα, να τα διακρίνει και να τα ξεχωρίζει ακούγοντας τα να ανταποκρίνεται σε εκτελεστικές οδηγίες, να χρησιμοποιεί τη φωνή του με διάφορους τρόπους, να συσχετίζει τους ήχους με τα μουσικά σύμβολα, να αντιλαμβάνεται και να αναπαράγει ρυθμικά και μελωδικά σχήματα, να συνδέει μουσικά ακούσματα με εξωμουσικά ερεθίσματα, να αναγνωρίζει εμφανείς αλλαγές σε μουσικά παραδείγματα (π.χ. έντασης, ηχοχρωμάτων, μουσικών οργάνων, ρυθμών, μελωδίας) να διακρίνει τις βασικές διαφορές των διαφόρων μουσικών ειδών.

να οργανώσει το έργο που του δίνεται, να συμμετέχει ουσιαστικά και ενεργά, να συμβιβάζεται και να συνεργάζεται. να πειραματίζεται και να δημιουργεί ανακαλύπτοντας κρυμμένες πτυχές των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του να υιοθετήσει θετικές στάσεις να εκτιμά τους συμμαθητές του να «ακούει» τον εαυτό του, τις ανάγκες του, αλλά και των «άλλων», προσφέροντας βοήθεια και θετική ενθάρρυνση να επικοινωνεί κριτικά και δημιουργικά

Καθορισμός θέματος και πλαισίου εργασίας Δημιουργία ομάδων και κατανομή εργασιών Παρουσιάσεις εργασιών Α’ ομάδας και επιλογή είδος τραγουδιού Παρουσίαση εργασιών Β’ ομάδας Ακρόαση ακουστικών παραδειγμάτων επιλεγμένου είδος τραγουδιού και μουσική ανάλυση τους Ομαδικές δημιουργικές δραστηριότητες Επίσκεψη από ειδικούς στο θέμα Μουσικοπαιδαγωγούς Παρουσίαση εργασιών Γ’ ομάδας - Συγγραφή στίχων Παρουσίαση εργασιών Δ’ ομάδας – Μελοποίηση στίχων Επιλογή και τελειοποίηση στίχων και μελωδιών με ομαδικές συζητήσεις Παρουσίαση αποτελέσματος

Α’ΟΜΑΔΑ: Εύρεση στοιχείων για τα διάφορα είδη τραγουδιών και μουσικής που υπάρχουν όπως και ακουστικά παραδείγματα για το κάθε είδος. Β’ΟΜΑΔΑ: Επιλογή συγκεκριμένου είδος τραγουδιού ή μουσικής όπου θα βασίζεται το τραγούδι το οποίο θα συνθέσουν και εύρεση λεπτομερών πληροφοριών και μουσική ανάλυση σε ακουστικά παραδείγματα από το συγκεκριμένο είδος Γ’ΟΜΑΔΑ: Συγγραφή στίχων με θέμα τη σχολική ζωή Δ’ΟΜΑΔΑ: Μελοποίηση στίχων

Καθορισμός θέματος και πλαισίου εργασίας Δημιουργία ομάδων Ακρόαση και αναφορά στις κατηγορίες μουσικών οργάνων. Ανάλυση και συζητήσεις περί ανατομίας μουσικών οργάνων Επίσκεψη στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο Ομαδικές δημιουργικές δραστηριότητες – Κατασκευές αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Παρουσίαση αποτελέσματος. Εκτελέσεις αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων και τραγουδιού

Τα αναμενόμενα αποτελέσματα από το μάθημα των Βιωματικών Δράσεων του τριμήνου αυτού είναι η συγγραφή τραγουδιού του οποίο το θέμα θα είναι παρμένο από την καθημερινότητα της σχολικής ζωής το οποίο θα αναφέρεται στις θετικές αλλά και τις αρνητικές βιωματικές εμπειρίες των μαθητών σε ένα κοινωνικό σύνολο όπως είναι το σχολείο. Επίσης οι μαθητές θα κατασκευάσουν δικά τους αυτοσχέδια μουσικά όργανα τα οποία θα εκτελέσουν στο τραγούδι.

Για το Μπαστούνι της Βροχής: 5 χαρτινους κύλινδρους 30εκ. 100 καρφιά χάνδρες, σκάγια ή ρύζι Σπάγγο, κόλλα Μικρό τυμπανάκι χεριού: 5 κυλινδρικά κουτιά 5 μακρυα ξυλάκια 10 χάντρες μεγάλες Κόλλα, σπάγγο Χρωματιστή κολλητική ταινία

Για τα τύμπανα: 3 κυλινδρικά τενεκεδένια κουτιά 1 γλάστρα πλαστική Διαφανή κολλητική ταινία Χρωματιστές κολλητικές ταινίες Για τις μαράκες: 5 μπουκάλια νερού άδεια Σκάγια, πέτρες, φασόλια, φακές Σπάγγο Χρωματιστή κολλητική ταινία

Τραγούδι με τα λόγιαΤραγούδι με τα αυτοσχέδια μουσικά κρουστά

Κουκκουλλή Χριστίνα ΠΕ 16.01