Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Advertisements

Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1. ΒΟΛΟΣ Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011, 17.00’ ’ Ξενοδοχείο ΞΕΝΙΑ ΒΟΛΟΥ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF): ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
“Εκπαίδευση, Σημασία, Στόχοι και Αρμοδιότητες της Λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων”
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Γιατι χρειαζεται οργανωση
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Η επιστήμη της Διοίκησης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2

Η διαρκής βελτίωση των ικανοτήτων των στελεχών του οργανισμού συμβάλλει: ενός συστήματος εκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τα στελέχη να αντιμετωπίσουν τους περιορισμούς -τωρινούς και μελλοντικούς- που τα οδηγούν να έχουν μειωμένη, με βάση την αναμενόμενη, αποδοτικότητα. Στην καλύτερη κατανόηση του οράματος και των στρατηγικών στόχων της επιχείρησης από την πλευρά του προσωπικού Στην καλύτερη προσαρμογή του προσωπικού σε περιπτώσεις αναδιάρθρωσης λειτουργιών και συστημάτων Κύριος στόχος

On the job training εκπαίδευση σε πραγματικές συνθήκες εργασίας Orientation training εκπαίδευση με βάση τον προσανατολισμό του οργανισμού Classroom training εκπαίδευση μέσω διδασκαλίας Case discussion groups- Simulation games Διενέργεια μελετών περιπτώσεων σε ομάδες

Κάποιο έμπειρο στέλεχος της εταιρείας αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει το καινούριο στέλεχος να εκτελεί συγκεκριμένα καθήκοντα εργασίας με υψηλή αποδοτικότητα. Πλεον: Χαμηλό κόστος εκπαίδευσης (εκπαιδευτικό υλικό, αμοιβές εισηγητών) Προσαρμογή του στελέχους στα εργασιακά του καθήκοντα σε σύντομο χρονικό διάστημα Υψηλή ένταση επικοινωνίας - ομαδικό πνέυμα Μειον: Οι πρώτες εικόνες που λαμβάνει το «νέο» στέλεχος επηρεάζονται από την υποκειμενικότητα και τις αντιλήψεις που έχει σχηματίσει ο καθοδηγητής του για τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης

Τα καινούρια στελέχη έρχονται σε επαφή με την κουλτούρα του οργανισμού, το όραμα της εταιρείας, τα πρότυπα, τους στρατηγικούς στόχους. Στόχοι: Τα στελέχη αρχίζουν να κατανοούν τις αξίες και τα στοιχεία της κουλτούρας του οργανισμού Δημιουργία ολοκληρωμένης εικόνας για το τι θέλει η εταιρεία από τα στελέχη και επίσης το τι προσφέρει στα τελευταία Προσαρμογή του στελέχους στα εργασιακά του καθήκοντα σε σύντομο χρονικό διάστημα Ανάπτυξη της αίσθησης της ομάδας και της αφοσίωσης στις αρχές του οργανισμού

Περιλαμβάνει διαλέξεις, προβολή σύντομων ταινιών στο βίντεο, χρήση πολυμέσων, παροχή εκπαιδευτικού υλικού (ασκήσεις, οδηγίες για παίξιμο ρόλων). Πλεον: Ανάπτυξη της μάθησης σε ατομικό επίπεδο Λειτουργία διαδικασίας επαναπληροφόρησης Παροχή ολοκληρωμένης πληροφόρησης για την εταιρεία και τις δραστηριότητες που αναπτύσσει Ανάπτυξη αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ συμμετεχόντων Ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος Δημιουργία ολοκληρωμένης εικόνας για τα καθήκοντα εργασίας των άλλων στελεχών

Μειον: Χρονοβόρο και κοστοβόρο για μικρά γκρουπ Η χρήση εξειδικευμένης τεχνολογίας συνδέεται με υψηλό κόστος και πολλές φορές με δυσκολία στη χρήση από την πλευρά των εκπαιδευόμενων Η προβολή βίντεο παρέχει πληροφόρηση σε γενικές γραμμές και όχι με βάση τις ανάγκες του κάθε ατόμου Το role playing δεν αντικατοπτρίζει πάντα πραγματικές καταστάσεις που συμβαίνουν στο επιχειρησιακό περιβάλλον

Αναλύσεις μελετών περιπτώσεων σε ομάδες υπό την επίβλεψη καθοδηγητών εκπαίδευσης και διενέργεια ομαδικών ασκήσεων με τη συνδρομή προγραμμάτων Η/Υ. Πλεον: Ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος Βελτίωση επικοινωνιακών ικανοτήτων Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων Μειον: Οι ομαδικές ασκήσεις διαφέρουν σημαντικά σε ορισμένα σημεία από τις πραγματικές συνθήκες εργασίας μέσα στον οργανισμό Η ανάπτυξη και η διενέργεια ασκήσεων με τη συνδρομή προγραμμάτων Η/Υ παρουσιάζει δυσκολίες και συνδυάζεται με υψηλά κόστη

Τα στελέχη της επιχείρησης εργάζονται σε διάφορες θέσεις εργασίας για σύντομα χρονικά διαστήματα ώστε να έχουν μία εποπτική εικόνα των λειτουργιών του οργανισμού Πλεον: Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων Δημιουργία ολοκληρωμένης εικόνας για τα καθήκοντα εργασίας στελεχών άλλων τμημάτων Χαμηλή ένταση συγκρούσεων μεταξύ ατόμων, ομάδων Κατανόηση των στρατηγικών στόχων της εταιρείας Μειον: Ασαφής προσδιορισμός καθηκόντων/ αρμοδιοτήτων Μέτρια αποδοτικότητα στελέχους τουλάχιστον σε βραχυχρόνιο επίπεδο