Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
1 Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας ΤΕΙ Λάρισας Αντώνιος Καραγεώργος Εισαγωγή στο παιχνίδι προσομοίωσης της αγοράς (Επιχειρηματικό.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Επιχειρηματικότητας. Το Play4Guidance (P4G) είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ένα πρωτοποριακό Παιχνίδι Επιχειρηματικότητας.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
01 August 2013 – 31 July 2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Best practices - Benchmarking
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι επιχειρηματικότητας με στόχο την εκπαίδευση και καθοδήγηση μαθητών, φοιτητών και νέων ανέργων για την απόκτηση πολλαπλών επιχειρηματικών, οικονομικών και μαθηματικών δεξιοτήτων Μενέλαος Σωτηρίου Science View Play4Guidance has been funded within the framework of the European Union Erasmus+ programme

Γιατί να χρησι μ ο π οιού μ ε ένα π αιχνίδι ε π ιχειρη μ ατικότητας ? Να αυξήσουμε τα κίνητρα και η ενεργή συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία και την καθοδήγηση με την προσομοίωση ενός συγκεκριμένου περιβάλλοντος μιας επιχείρησης. Οφέλη  Μαθαίνοντας μέσα από την εφαρμογή  Ομαδική Εργασία  Συστημική Σκέψη  Κριτική σκέψη  Δεξιότητες συνεργασίας  Βασικές δεξιότητες σε διοίκηση και μαθηματικά

Τι είναι το Παιχνίδι Ε π ιχειρη μ ατικότητας P4G Το Παιχνίδι Επιχειρηματικότητας P4G είναι ένα παιχνίδι προσομοίωσης μεταξύ ομάδων, όπου η κάθε ομάδα έχει την ευθύνη να διοικήσει την δική της εταιρεία και να συναγωνιστεί με άλλες εταιρείες στην «αγορά». Είναι μια εικονική αγορά από επιχειρήσεις παραγωγής προϊόντων, που αγοράζουν ακατέργαστα υλικά και τα μετατρέπουν σε τελικό προϊόν. «Ανταγωνισμός” μεταξύ εικονικών εταιρειών. Suppliers Clients Company 1Company 2Company n

CALCULATION OF DATA Βή μ ατα του π αιχνιδιού 1° Round (month 1) ANALYSE DECIDE ! CALCULATION OF DATA 2° Round (month 2) ANALYSE DECIDE !

Το P4G μντέλο και τι ακριβώς κάνει: P4G MODEL P4G Business Game P4G πίνακας δεξιοτήτων Εκπαιδευτική πλατφόρμα P4G εργαλειοθήκη και εκπαιδευτικό υλικό Αναζήτηση δεξιοτήτων & βελτίωση Αυτοαξιολόγηση δεξιοτήτων, αξιολόγηση, καθοδήγηση

Πιλοτικές Εφαρμογές Θα πραγματοποιηθούν σε 5 χώρες 4 ημέρες παιχνιδιών 6 σειρές παιχνιδιών Υπολογίζουμε να εμπλακούν 600 χρήστες (σε όλες τις χώρες)

Τι έχει αναπτυχθεί μέχρι τώρα Γλωσσάρι με όρους (περίπου 400 όροι) Το εκπαιδευτικό πλαίσιο Πίνακας βασικών δεξιοτήτων Business Game

Διαδικτυακή πύλη P4G

Το παιχνίδι

P4G Toolkit

Video Tutorials

Multimedia Content (Example)

Webinars

Ευχαριστώ!