 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ
ΟΤΑ & Πάροχοι: Διαφορετικοί ρόλοι- Κοινός στόχος προς όφελος του Πολίτη- Χρήστη Καραγιάννης Διαμαντής, Προϊστάμενος Μηχανικός Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΟΜΙΛHΤΗΣ: Π. Μποσκόπουλος (Φαρμακοποιός, Β’ Αντιπρόεδρος Π.Ε.Φ. )
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Εισαγωγή στο Internet.
THE ANTIQUITY PROJECT GALLERY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 1

2 Χρήστες του Internet Σπίτι Γραφείο n Σημερινοί Χρήστες 17,0%31,4% n Σε 12 μήνες11,6%9,6% n Σε 2 χρόνια3,6% 2,0% n Αργότερα από 2 χρόνια 2,4%1,0% n Δεν υπάρχει πρόβλεψη4,6%8,8% Δείγμα 500 καταναλωτών

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 3 Χρήσεις του Internet Σπίτι Γραφείο n Πληροφόρηση 36,4%66,9% n 31,4%45,5% n Ψυχαγωγία25,2% 16,1% n Αναζήτηση software 12,4%14,0% n Aναζήτηση προϊόντων11,2%14,9% n Aγορές προϊόντων5,8%4,1% Δείγμα 242 καταναλωτών-χρηστών του Internet

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 4 Direct Shopping Xρησιμοποιείται από το 20% των καταναλωτών n Τρόποι Αγορών (N=101) n Kατάλογοι καταστημάτων 43,6% n Τηλεφωνικώς25,7% n Τηλεμάρκετινγκ25,7% n Ίντερνετ 29,7% Διαφημ. καταχωρήσεις20,8%

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 5 Κίνητρα Direct Shopping n Εξοικονόμηση χρόνου62,4% n Αγορές επί 24ώρου βάσεως47,5% n Μοναδ. Τρόπος αγοράς40,0% n Αποφυγή ταλαιπωρίας 28,7% n Καλύτερη πληροφόρηση σχετικά με προϊόντα 25,0% Δείγμα 101 καταναλωτών

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 6 Εμπόδια Direct Shopping Έλλειψη εμπιστοσύνης64,4% n Διασκέδαση αγορών στα καταστήματα63,2% n Έλλειψη ενδιαφέροντος 20,3% n Δυσκολία εύρεσης προϊόντων18,5% n ΄Ελλειψη πληροφόρησης3,0% Δείγμα 400 καταναλωτών

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 7 Αγορά καταναλωτών στο WWW n Σημερινοί Καταναλωτές 5,8% n Σε 12 μήνες8,4% n Σε 2 χρόνια3,8% n Αργότερα από 2 χρόνια 22,8%40,8% n Δεν υπάρχει ενδιαφέρον48,4% n Δεν απήντησαν10,8% Δείγμα 500 καταναλωτών

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 8 Συμβατότητα προϊόντων με το Direct Shopping (N=100)

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 9 Ενδιαφερομένοι - Mη ενδιαφερόμενοι για αγορές μέσω WWW: Διαφορές Μη Ενδιαφ.ενδιαφ. ( N=204)(N=240) n Πρόσβαση στο σπίτι 57,4%45,5% n Πρόσβαση στο γραφείο64,9%35,1% n Στο σπίτι για: l Ψυχαγωγία18,6%8,7% l Πληροφόρηση24,5%14,0% l Αγορές Προϊόντων5,9%0,8% l Ε-mail20,6%12,4% n Στο γραφείο για: l Ψυχαγωγία11,8%5,4% Χρήση του Ίντερνετ

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 10 Ενδιαφερομένοι - Mη ενδιαφερόμενοι για αγορές μέσω WWW: Διαφορές Μη Ενδιαφ.ενδιαφ. ( N=204)(N=240) n Αγορέςμέσω Direct shopping36,3%5,8% n Τρόποι Αγορών l Κατάλογοι καταστημάτων13,8%2,5% l Τηλεφωνική παραγγελία10,3%2,1% l Τηλεμάρκετινγκ 9,3%2,5% l Ίντερνετ14,7% l Διαφημ. καταχωρήσεις7,4%0,8% Direct Shopping

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 11 Ενδιαφερομένοι - Mη ενδιαφερόμενοι για αγορές μέσω WWW: Διαφορές Μη Ενδιαφ.ενδιαφ. ( N=204)(N=240) n Κίνητρα l Εξοικονόμηση χρόνου25,5% 2,5% l Αγορές όλο το 24ωρο17,6%2,1% l Μόνος τρόπος αγοράς14,2%2,1% l Αποφυγή ταλαιπωρίας10,3%1,2% l Καλύτερη πληροφόρηση 8,3%0,8% Direct Shopping

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 12 Ενδιαφερομένοι - Mη ενδιαφερόμενοι για αγορές μέσω WWW: Διαφορές Μη Ενδιαφ.ενδιαφ. ( N=204)(N=240 n Eμπόδια l Διασκέδαση αγορ. σε κατ/τα39,7%57,9% l Έλλειψη εμπιστοσύνης34,8% 65,7% l Έλλειψη ενδιαφέροντος8,8%22,3% l Έλλειψη πληροφόρησης 9,3%4,1% Direct Shopping

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 13 Ενδιαφερομένοι για αγορές μέσω WWW (N=204) n Hλικία: ετών n Μέσο - υψηλό μηνιαίο εισόδημα (>1500 Ε) n Πανεπιστημιακή μόρφωση n Έγγαμοι

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 14 n Πρόσβαση στο WWW και στο σπίτι n Χρήση WWW για πληροφόρηση και ψυχαγωγία n Αγορές μέσω Direct shopping n Eυαισθησία στα Κίνητρα Direct shopping n Aδιαφορία στα εμπόδια του Direct shopping Ενδιαφερομένοι για αγορές μέσω WWW (N=204)

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 15 Μοντέλο Υιοθέτησης Αγορών μέσω του WWW

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 16 ΘΕΤΙΚΟΙ n (-) Hλικία n (+) Εισόδημα n (+) Μορφωτικό Επίπεδο n (+) Δραστηριότητες Web browsing στο σπίτι n (+) Συνήθεια αγορών μέσω Direct Shopping n (+) Eξοικονόμηση Χρόνου n (+) Αγορές καθ’ όλο το 24ωρο Σημαντικοί Παράγοντες

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 17 ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ n (-) Έλλειψη εμπιστοσύνης n (+) Πολυπλοκότητα χρήσης n (+) Έλλειψη πληροφόρησης Σημαντικοί Παράγοντες

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 18 Η υιοθέτηση του Web shopping εξαρτάται από: n Πρόσβαση στο Web στο σπίτι n Δραστηριότητες περιήγησης στο Web (διασκέδαση, ενημέρωση, αναζήτηση προϊόντων) n Συνήθεια αγορών μέσω Direct shopping n Κίνητρα (εξοικονόμηση χρόνου και ελεύθερο ωράριο αγορών n Αντικίνητρα (έλλειψη εμπιστοσύνης, διασκέδαση αγορών απ’ τα φυσικά κατ/τα) Συμπεράσματα

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 19 n Η Πρόσβαση στο Web (μέσο χρήσης του Web shopping) παίζει σημαντικό ρόλο για την διαμόρφωση θετικής στάσης στη χρήση του Web shopping Ωστόσω, ακόμα πιο σημαντικός παράγοντας n Είναι η συνήθεια αγορών μέσω Direct shopping και η στάση των καταναλωτών προς αυτόν τον τρόπο αγορών. Συμπεράσματα για την υιοθέτηση του Web shopping

 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 20 Eπομένως, η υιοθέτηση και επιτυχία του Web shopping εξαρτάται από: n Τoν τρόπο που διαμορφώνονται οι κοινωνικές ανάγκες και συμπεριφορά l Διασκέδαση αγορών, έλλειψη χρόνου, κλπ. n Τον βαθμό εμπιστοσύνης προς το direct shopping n Tον ρυθμό υιοθέτησης του Internet Συμπεράσματα για την υιοθέτηση του Web shopping