1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, κ. Πρόεδρε, αγαπητοί συνάδελφοι, συνάδελφοι από την Ευρώπη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση που μου απευθύνατε. Ακουγα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΕπιχειρησιακΟ Σχεδιο (Business Plan)
Δημοσιογράφοι!!!.
Μάθημα 2ο Τα τραπεζικά στοιχεία.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Ευρωπαϊκή Ένωση όργανα και οργανισμοί.
1 η Ημερίδα φαρμακοποιών Κρήτης Φαρμακοποιοί και οικονομική κρίση Ευρωπαϊκή ανάλυση Εισηγήτρια : Χατζέλλη Μαριάνθη Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ – ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Κοινωνικό κράτος και κρίση Με έμφαση στις ανισότητες ανάμεσα στα φύλα Χρήστος Κουτσαμπέλας Κέντρο Οικονομικών Ερευνών, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
1 Η Απουσία Διεθνούς Μακροοικονομικής Ισορροπίας στην Πρόσφατη Οικονομική Κρίση και η Περίπτωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γ. Δ. Δημόπουλος Καθηγητής Ευρωπαϊκής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
Έρευνα κόστους υπηρεσιών 2009 Κ. Sultan ‘SID’ Dajani MRPharmS, Ταμίας, Royal Pharmaceutical Society Φαρμακοποιός & Αντιπρόσωπος της PGEU.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
 Καλησπέρα, πρώτα απ' όλα θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ για την πρόσκληση. Μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι.
1. 2 Σ ας ευχαριστώ πάρα πολύ για την θερμή φιλοξενία και για την τιμή φυσικά που μου κάνατε να γνωρίσω τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα.
 Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα ήθελα όπως και οι προλαλήσαντες να ευχαριστήσω θερμά τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο για την ευγενή πρόσκληση. Είναι πάρα.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ Δρ. LUBOMIR CHUDOBA – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΤΣΕΧΙΑΣ 5 η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ «ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
Διαδικτυακή πώληση φαρμάκων Η γαλλική νομοθεσία Διάσκεψη των Προέδρων των Μελών της PGEU – 5 Σεπτεμβρίου 2014 Isabelle ADENOT Πρόεδρος του Γαλλικού Φαρμακευτικού.
1.  Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας κάθε πληροφορία σχετικά με τις αλλαγές που έχουν συμβεί τελευταίως στην Σουηδία.  Βεβαίως.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας. Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διοργανωτές για την πρόσκληση που μου απηύθυναν. Είναι πολύ μεγάλη χαρά να.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Παράλληλο Eμπόριο και τρόποι αντιμετώπισης της έλλειψης φαρμάκων Δρ. Štefan Krchňák Επιμελητήριο Φαρμακοποιών Σλοβακίας Λαγονήσι, 5 ΣΕΠ
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΈΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
8.1. Οικονομική και Νομισματική Πολιτική
Νέα νομοθεσία για Σπόρους & Τοπικές Ποικιλίες: Υπέρ της βιοποικιλότητας και των αγροτών ή για τις εταιρείες;
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
ΠΜΣ Δίκαιο της ΕΕ Οικονομική και Νομισματική Ένωση Μανώλης Περάκης
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, κ. Πρόεδρε, αγαπητοί συνάδελφοι, συνάδελφοι από την Ευρώπη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση που μου απευθύνατε. Ακουγα νωρίτερα τον κ. Λουράντο και θα ήθελα να σας πω ότι η Ουγγαρία είναι μεταξύ των χωρών, μαζί με την Ελλάδα και την Ιταλία, που επίσης αποτελούν πύλη εισόδου στην Ευρωπαϊκή Ενωση και αυτό ισχύει τουλάχιστον εδώ και αρκετό καιρό. Μην ξεχνάτε ότι είχαμε ανθρώπους που πέρασαν τα σύνορα της Ουγγαρίας, θα ήθελα να το τονίσω αυτό. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ λοιπόν για την πρόσκληση που μου απευθύνατε. Θα ήθελα να αναφερθώ με την ιστορία του φαρμακευτικού κλάδου στην Ουγγαρία τα τελευταία χρόνια κυρίως όσο αφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, στην απελευθέρωση αυτού, επίσης θα ήθελα να σας δείξω ποιος ήταν ο τρόπος με τον οποίο ακριβώς έλαβε χώρα αυτή η απελευθέρωση. 2

 Το κρίσιμο έτος για μας ήταν το 2006 όταν ουσιαστικά είχαμε τις εκλογές και τότε το σοσιαλιστικό κίνημα που βγήκε νικητής από τις εκλογές έφερε πάρα πολλές αλλαγές και συμπεριλαμβανομένων και πολλών αλλαγών στο δικό μας φαρμακευτικό κλάδο.  Από την αρχή φάνηκε ότι ουσιαστικά θα βλέπαμε την απελευθέρωση να αποτυπώνεται σε νόμο. Επομένως, πρέπει να πούμε ότι ακριβώς αυτό είναι το σημείο καμπής, είναι η αφετηρία αν θέλετε της αντιστροφής του κλίματος. Και τότε η Ουγγαρία είχε μία διαπραγμάτευση με το ΔΝΤ, με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και με διάφορους θεσμούς σε ευρωπαϊκό επίπεδο και τότε η Ουγγαρία ουσιαστικά αναγκάστηκε να δεχθεί ό,τι της δινόταν. Και να δεχθεί να ακολουθήσει όλες τις συμβουλές που δίνονταν από τους θεσμούς.  Αναλύσαμε λοιπόν ποια ήταν η κατάσταση το 2006 και κάνοντας αυτή την ανάλυση οπωσδήποτε πρέπει να πω ότι βγάλαμε πάρα πολύ χρήσιμα συμπεράσματα γιατί θα μπορούσαν να οδηγήσουν και άλλες χώρες στις μελλοντικές εξελίξεις. Μια τέτοια ανάλυση είναι χρήσιμη. Πρώτα απ' όλα πρέπει να πω ότι ο μόνος σκοπός ήταν για τους συναδέλφους μας να κρατηθεί το στάτους κβο, δηλαδή θέλαμε την κατάσταση ακριβώς όπως ήταν, δεν μπορούσαμε να αποδεχθούμε τότε την οποιαδήποτε αλλαγή που δεν μπορέσουμε να προβλέψουμε, της οποίας μάλλον δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε τις επιπτώσεις. 3

4

 Τούτου λεχθέντος, θα ήθελα να αναφερθώ λιγάκι στο 1950, γιατί ουσιαστικά τις χώρες της περιοχής συμπεριλαμβανομένης της Ουγγαρίας είχαμε αποκλειστική ιδιοκτησία του κράτους ως προς τα φαρμακεία, μιλώ για την περίοδο , φαρμακεία.  Μετά το 1990 και φυσικά τις διάφορες αλλαγές που χαρακτήρισαν τις χώρες του Ανατολικού Μπλοκ, όπως μπορείτε να καταλάβετε άλλαξε πολύ η κατάσταση. Είχαμε 1.800, αρχίσαμε να έχουμε μια αύξηση των φαρμακείων το με τη νομική αναγνώριση των ιδιωτικών φαρμακείων. Υπήρχε συγκεκριμένος νόμος λοιπόν που όριζε και το ιδιοκτησιακό αλλά και τα επιμέρους ζητήματα για την ίδρυση των φαρμακείων. 5

Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που απαρτίζουν το συγκεκριμένο νόμο. Υπάρχει όμως ένα θέμα που θα ήθελα πραγματικά να επισημάνω και να υπογραμμίσω και έχει να κάνει με την τελευταία πρόταση που βλέπετε, την τελευταία γραμμή, διότι το προοίμιο αυτού του νόμου αναφέρεται στην απεριόριστη οικονομική και επαγγελματική ευθύνη του φαρμακοποιού. Επαναλαμβάνω, όχι μόνον οικονομική ευθύνη αλλά και επαγγελματική ευθύνη η οποία είναι απεριόριστη όσον αφορά στους φαρμακοποιούς και αυτό είναι ένα βασικό, μια βασική πτυχή της συγκεκριμένης νομοθεσίας. Πιστεύουμε ότι υπάγεται στη φιλοσοφία της παροχής καλών υπηρεσιών από μέρους των φαρμακοποιών 6

Δεν αλλάξανε πάρα πολύ τα πράγματα στα επόμενα χρόνια πρέπει να πω, τουλάχιστον νομοθετικά, αλλά πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθώ στο έτος 2000 όταν το Κοινοβούλιό μας υιοθέτησε ένα νόμο βάσει του οποίου η συμμετοχή, το μερίδιο δηλαδή του φαρμακοποιού πρέπει να ανέρχεται τουλάχιστον στο 50% μέχρι το τέλος του Θα είχε φυσικά όλα τα εχέγγυα αυτή η πρόταση να στεφθεί με επιτυχία αλλά δεν συνέβη αυτό, θα σας εξηγήσω γιατί. Θα ήθελα αμέσως τώρα να κάνω μια ιστορική αναδρομή από το 2006, το 2010 που σηματοδότησε την αρχή της ανάκαμψής μας αν μπορώ να το πω έτσι, 2014 μία σταθεροποίηση και μία πάρα πολύ συγκεκριμένη προθεσμία που υφίσταται για το Τότε θα κριθεί ακριβώς και η επιτυχία του εγχειρήματος. 7

8

 Τώρα, ποια ήταν τα στοιχεία που χαρακτήρισαν το θέμα της απελευθέρωσης. Το 2006 πιστεύω ότι ένα από τα βασικά προβλήματα ήταν ότι η πλειοψηφία των φαρμακοποιών είχαν πειστεί, δεν ήθελαν πραγματικά, νόμιζαν δηλαδή, είχαν πειστεί ότι δεν ήθελαν να έχουν μεγαλύτερες συμμετοχές, μεγαλύτερα μερίδια λόγω των ιδιωτικοποιήσεων που δημιούργησαν αρκετά προβλήματα με τους χονδρεμπόρους. Αναφέρομαι στην έμμεση ενοποίηση. Πολλά φαρμακεία στην Ουγγαρία θέλω να πω μετά την ιδιωτικοποίηση στις αρχές της δεκαετίας του '90, άρα πολλά φαρμακεία πέρασαν στην κυριότητα μεγάλων αλυσίδων, φαίνεται ότι θεωρούσαν ότι αυτό ακριβώς το καθεστώς τους έδινε μια μεγαλύτερη ορατότητα ακόμη και σε σχέση με την κυβέρνηση, σε σχέση με το κράτος και δεν έδειχναν να θέλουν, να επιθυμούν αύξηση των μεριδίων τους. 9

10

 Η επόμενη διαφάνεια δείχνει κάποια αριθμητικά στοιχεία που αποτυπώνει την κατάσταση μετά από την απελευθέρωση. Βλέπετε μία αύξηση 20% των φαρμακείων μετά από δύο χρόνια, δύο χρόνια μετά την απελευθέρωση και υπάρχουν και άλλα σημαντικά οικονομικά στοιχεία που έχουν να κάνουν με τα αποθέματα. Μετά από ενάμισι έτος μόλις, βλέπουμε μία αύξηση. Χάθηκε μεν το 12% του όγκου των αποθεμάτων για τους φαρμακοποιούς, αυτό σημαίνει ότι έχουμε πλέον μόνιμα προβλήματα με τα αποθέματά μας λόγω των προβλημάτων ρευστότητας. Αν δείτε για παράδειγμα την τιμή των χονδρεμπόρων ανά συσκευασία βλέπετε μια μείωση της τιμής.. 11

 Η αρχή Αντιτραστ πάντα λέει ότι τα λιγότερα φαρμακεία θα επιφέρουν και μείωση των τιμών, πρέπει να το πω κι αυτό. Αυτό που ανακαλύψαμε μετά από 4 χρόνια είναι ότι η ανεξαρτησία των φαρμακοποιών πρώτα απ' όλα μετά την απελευθέρωση δεν είναι πλέον εγγυημένη, δεν βελτιώθηκε το θέμα της παροχής της προμήθειας φαρμάκων στις αγροτικές περιοχές. Η αυξημένη δυναμικότητα στις πόλεις απορρόφησε ουσιαστικά τους ασθενείς από τις αγροτικές περιοχές, μια μικρότερη φαρμακευτική αγορά δεν μπορούσε να συντηρήσει, μια διατηρήσει τόσα πολλά φαρμακεία. Το κέρδος έγινε όλο και περισσότερο συγκεντρωμένο, υπήρξε ένας αυξανόμενος αριθμός μη κερδοφόρων φαρμακείων, υπήρξαν τότε κάποιες επιδοτήσεις για την εκμετάλλευση φαρμακείων σε αγροτικές περιοχές έτσι ώστε να μπορέσουν κάποια από τα φαρμακεία στις αγροτικές περιοχές να επιβιώσουν, τόσα προβλήματα είχαν να φανταστείτε. 12

 Υπάρχουν μόνιμα όπως είπαμε προβλήματα με τα αποθέματα λόγω των προβλημάτων ρευστότητας. Στην Ουγγαρία έχουμε και το Επιμελητήριο, το οποίο, αυτό το λέω μεταξύ παρενθέσεων, στο οποίο μπορούν να γραφτούν μόνον φαρμακοποιοί και όχι ιδιοκτήτες φαρμακείων. Μετά από 4 χρόνια λοιπόν είδαμε με σαφήνεια ότι αυτό το μοντέλο έχει πάρα πολλούς, εγκυμονεί πάρα πολλούς κινδύνους κυρίως όσον αφορά στην εφοδιαστική αλυσίδα και στον ασφαλή εφοδιασμό των πολιτών με φάρμακα. Οπωσδήποτε το πρωταρχικό μας συμφέρον και ο πρωταρχικός μας σκοπός είναι η προστασία της Δημόσιας Υγείας διασφαλίζοντας την ασφάλεια την τροφοδοσία, την επικράτηση των επαγγελματικών πτυχών στην λειτουργία του φαρμακείου στην Ουγγαρία και η βιωσιμότητα φυσικά των φαρμακείων. 13

 Τώρα, τι συνέβη το Το νέο Κοινοβούλιο ουσιαστικά ενέκρινε μία αναστολή ίδρυσης νέων φαρμακείων μέχρι το τέλος του έτους. Αυτή η εξάμηνη αναστολή συνοδεύτηκε από μία έκθεση, μία αναλυτική έκθεση ως προς την κατάσταση των φαρμακευτικών συστημάτων. Βλέπετε εδώ το συγκεκριμένο σχέδιο, είναι το λεγόμενο Semmelweis Plan και έχει να κάνει με την πολιτική αναβίωσης, αναγέννησης αν θέλετε των φαρμακείων. Ανάκαμψη των φαρμακείων στην Ουγγαρία. Για παράδειγμα, συζητήθηκαν τα νέα κριτήρια για την ίδρυση φαρμακείου. Τα φαρμακεία αντιπροσωπεύουν μία πάρα πολύ σημαντική αρχή, θέλησε τότε η κυβέρνηση να βελτιώσει τη φήμη που είχαν οι επαγγελματίες, όχι μόνο του συγκεκριμένου τομέα, όλων των επαγγελματιών εν όψει του κοινού και αυτό αποτυπώνεται και στο συγκεκριμένο σχέδιο. 14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38