Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Advertisements

Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΖΩΗ με ΝΟΗΜΑ.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ EDWARD DE BONO» 24-28/11/14 Λιουμπλιάνα, Σλοβενία.
Μια αδρή διάκριση των κινητικών αναπηριών σε παιδιά σχολικής ηλικίας μπορεί να γίνει με κριτήριο την εντόπισή τους: Παθήσεις του μυοσκελετικού συστήματος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Σ. Μαυρομματάκη Σχολικό Έτος
Φιλοσοφία & Κανόνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Αγγελική Γ. Θάνου Σχολική Σύμβουλος 48ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Προσεγγίζοντας τα συναισθήματα και την συμπεριφορά των παιδιών.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
Ι ΣΤΟΡΙΚΗ Ε ΞΕΛΙΞΗ Τ ΟΥ Π ΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ Σ ΧΕΔΙΟΥ Τ ΗΣ Μ ΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Anastasia Panagiotidou Learning by six thinking hats
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Η Τέχνη του 19ου αιώνα Ενότητα # 10: Αγγλική Τέχνη: Η δεύτερη γενιά Προραφαηλιτών και ο αισθητισμός Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας.
Μεθοδολογια Εκπαιδευτικης ερευνας
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
της επιμορφωτικής συνάντησης
Τα αντιπροσωπευτικά σώματα: Οι Βουλές
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
ΜΑΘΗΜΑ ΙΙΙ. Τα έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας.
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΦΡΑΓΓΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Cliquez pour changer de page
ΟΜΑΔΑ 1 ΘΕΜΑ: ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Η εποχή των επαναστάσεων
Από τον αιθέρα στη θεωρία πεδίων
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
Η ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΣΗ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
Περιεχόμενα Στόχος της Δράσης Προϋπολογισμός της Δράσης Προϋπολογισμός Έργων – Διάρκεια Υλοποίησης των Έργων Δυνητικοί Δικαιούχοι Συνεργασίες μεταξύ.
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Γνωρίζω τα κυριότερα ποτάμια της Ελλάδας.
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής και διευκολυντής
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Διαστημικές Περιπέτειες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά Ασαριώτη εκπαιδευτήρια «Ταξιάρχης» ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Τι κι αν είμαι πρωτάκι εγώ μικρό με τα καπέλα του De Bono το άγχος μου θα διαχειριστώ! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η μέθοδος των έξι καπέλων σκέψης, είναι μια επαναστατική μέθοδος του Edward De Bono, η οποία χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη της κριτικής και της δημιουργικής σκέψης στην απόκτηση σφαιρικής και όχι μονοδιάστατης αντίληψης των πραγμάτων, στην επιτυχή επίλυση προβλημάτων, στην κοινωνικοποίηση και στην απόκτηση δεξιοτήτων επικοινωνίας ! Χρησιμοποίησα τα έξι καπέλα τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς θέτοντας το ερώτημα στους μαθητές μου: «Μήπως φοβάμαι πως δε θα τα καταφέρω στην Α’ τάξη;» ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Παρουσίαση στους μαθητές για τη σημασία των καπέλων στην καθημερινότητα της τάξης ! Σημασία των χρωμάτων. 6 διαφορετικά χρώματα,6 διαφορετικοί τρόποι σκέψεις! Επίλυση προβλημάτων με τη χρήση των καπέλων. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με τα άσπρα καπέλα παρουσίασε το πρόβλημα! Άγχος,φόβος για την καινούρια τάξη! Δεν ξέρουμε να διαβάζουμε! Είμαι καινούριος μαθητής στο σχολείο! Θέλω να πάω σπίτι. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με τα πράσινα καπέλα πρότεινε ιδέες και λύσεις! Να είμαστε ξεκούραστοι. Να τρώμε καλό πρωινό για μην πεινάμε. Να ξέρουμε την ώρα που σχολάμε. Να διαβάζουμε σπίτι και να είμαστε υπεύθυνοι. Να λέμε τις απορίες μας. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με τα κίτρινα καπέλα ανέφερε τη θετική πλευρά του θέματος! Θα μάθουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε. Δε θα χρειαζόμαστε κανένα να μας διαβάζει παραμύθια ή ταινίες. Στην τάξη μαθαίνουμε χρήσιμα πράγματα. Έχουμε τους φίλους μας. Παίζουμε. Πάμε εκδρομές. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με τα μαύρα καπέλα μίλησε με τη φωνή της λογικής! Κανείς δε τα ξέρει όλα. Δεν πειράζει κι αν κάνουμε λάθη. Η κυρία μας τα εξηγεί και είναι βοηθός μας. Όλα τα παιδιά του κόσμου πάνε σχολείο. ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με τα κόκκινα καπέλα μίλησε για τα συναισθήματά της! Όταν φοβάμαι έχω αγωνία,δάκρυα τρέμουλο.Θέλω να πάω σπίτι μου.Δεν σκέφτομαι αυτά που λέει η κυρία και κάνω λάθη! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η ομάδα με το μπλε καπέλο ανακοίνωσε τις επόμενες κινήσεις μας,αυτό που πρέπει να κάνουμε ! Μας παρουσίασαν τα αποτελέσματα και είπαν το τελικό συμπέρασμα: Δεν ωφελεί κανέναν ο φόβος! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ

Η στρατηγική αυτή βοηθά: Στην εξεύρεση λύσης! Στην ενθάρρυνση! Στην άμεση αντιμετώπιση της αγχογόνου κατάστασης! Στο χειρισμό των αρνητικών συναισθημάτων! Στην βελτίωση επικοινωνίας! Στην ελεύθερη έκφραση ! Στη δημιουργική σκέψη! Στην ανταλλαγή απόψεων! Στην λειτουργία της ομάδας και του ατόμου! ΠΑΩ Α' ΚΑΙ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΑΘΗΝΑ ΑΣΑΡΙΩΤΗ