Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Μάρτιος 2015.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
«ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το Marketing Β΄.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Ερωτηματολόγιο για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
"Fresh Ideas and Resources in
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Project: Εθισμός στο Internet
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Πώς θα βοηθήσουμε να βγουν στην επιφάνεια νέες ιδέες; Πώς θα κινητοποιήσουμε δυναμικά & ενεργά τμήματα της κοινωνίας που μπορούν να κατανοήσουν τα «σημεία των καιρών» και δύνανται να λειτουργήσουν σε ένα πιο ανταγωνιστικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον; Πώς θα δώσουμε ώθηση στην υγιή επιχειρηματικότητα; Πώς θα ενδυναμώσουμε τον κλάδο των υπηρεσιών (περιλαμβανομένoυ του τομέα υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας); Πώς θα ενεργοποιήσουμε μια διαδικασία πραγματικής ανάπτυξης για τις ΤΠΕ; Κομβικά σημεία ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (σίγουρα τεχνολογική αλλά κυρίως επιχειρηματική) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ‘ΚΛΙΜΑΤΟΣ’ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ – ΕΛΠΙΔΑ – ΦΥΓΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ «ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ»

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Ένα πλαίσιο δράσης για την ενίσχυση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τεχνολογικής και επιχειρησιακής καινοτομίας, μέσα από την υλοποίηση αντίστοιχων επενδυτικών σχεδίων με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. o Έμφαση στην δημιουργία νέας επιχειρηματικότητας αλλά και μεγάλων επενδύσεων o Έμφαση στην οικονομία της γνώσης o Κάλυψη πολλαπλών αναγκών: o Ενίσχυση ψηφιακής επιχειρηματικότητας – δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος o Στήριξη επιχειρηματικότητας στα πρώτα αβέβαια στάδιά της o Ενθάρρυνση υλοποίησης καινοτόμων ιδεών με επιχειρηματικό ρίσκο, αλλά και με μεγάλη εξωστρέφεια. o Έμφαση στη δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης (commercialization) o Στήριξη μεγαλύτερων σχεδίων με ευρύτερο αντίκτυπο στην αγορά εργασίας o Αξιοποίηση νέου, υψηλής ποιότητας ανθρώπινου δυναμικού o Έμφαση στη δυνατότητα «εξαγωγής» των λύσεων σε αγορές εκτός Ελλάδας. Γενικές Αρχές

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού o Ενίσχυση επενδυτικών σχεδίων για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εμπορική διάθεση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, που αφορούν ή βασίζονται σε Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). o Συνολικός π/υ δημόσιας δαπάνης: € o Επιλέξιμοι φορείς: μεμονωμένες υφιστάμενες, νεοϊδρυθείσες και υπό σύσταση επιχειρήσεις ιδιωτικού δικαίου ή συμπράξεις αυτών, ανεξαρτήτως νομικής μορφής, που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελληνική επικράτεια* Πλαίσιο Δράσης

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού o Κατηγορίες επενδύσεων: o Κατηγορία Ι: Μεσαίου μεγέθους επενδυτικά σχέδια ( έως €) o Κατηγορία ΙΙ: Επενδυτικά Σχέδια Σημαντικού Εύρους (έως €) με προϋποθέσεις: α) Σημαντική συμβολή στην απασχόληση: Δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης, κατ’ ελάχιστον 1 θέση ισοδύναμης πλήρους εργασίας ανά € εγκεκριμένης δημόσιας δαπάνης. Για παράδειγμα, εγκεκριμένο σχέδιο με προβλεπόμενη επιχορήγηση 6Μ€, προϋποθέτει τη δημιουργία κατ’ ελάχιστο 60 νέων θέσεων εργασίας. β) Στοχευμένη περιφερειακή διάσταση: Είναι επιλέξιμες επενδύσεις μόνο στις Περιφέρειες που χρηματοδοτούνται από το ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση. Πλαίσιο Δράσης

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας δύναται να αφορούν: o Ενέργεια και πράσινη ανάπτυξη (προϊόντα και υπηρεσίες για smart grids, διαχείριση ενεργειακών πόρων, διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κλπ.) o Γεωργία, Αλιεία και Τρόφιμα (π.χ. ιχνιλασιμότητα & ασφάλεια τροφίμων, αυτοματοποιημένη διαχείριση γεωργικών εκμεταλλεύσεων κλπ.) o Τουρισμό, Πολιτισμό και Ψυχαγωγία (Online gaming, destination mgt, virtual tours κλπ.) o Υγεία και Πρόνοια (υποστήριξη ηλικιωμένων ή ασθενών με χρόνιες παθήσεις, τηλεϊατρική κλπ.) o Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες o Μεταφορές o Τη νέα παγκόσμια αγορά του Internet (π.χ social web, semantic web, internet of things κλπ.) Θεματικοί τομείς

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Στάδια – Δαπάνες - Όρια o Διακριτοί «κύκλοι» υποδοχής και αξιολόγησης προτάσεων o διαδοχικοί εξαμηνιαίοι κύκλοι με δεσμευμένο π/υ o αυστηρό περιθώριο αξιολόγησης o Υλοποίηση σε δύο διακριτές φάσεις o Φάση Α: Υποστήριξη της Έρευνας, Σχεδιασμού και Ανάπτυξης των νέων προϊόντων/ υπηρεσιών (R&D stage) o Φάση Β: Υποστήριξη της εμπορικής διάθεσης των νέων προϊόντων/ υπηρεσιών (commercialization stage) o Μέγιστος χρόνος υλοποίησης της επένδυσης 24 μήνες.

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Στάδια – Δαπάνες - Όρια o Ενισχυόμενες ενέργειες: o Α1: Ενέργειες προετοιμασίας & σχεδιασμού o Α2: Ενέργειες βιομηχανικής έρευνας o Α3: Ενέργειες Ανάπτυξης o Α4: Ενέργειες απόκτησης δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας (επιλέξιμες μόνο για ΜΜΕ). o Α5: Ενέργειες διαχείρισης, υποστήριξης και συντονισμού της έρευνας & ανάπτυξης. o Β1: Ενέργειες εγκατάστασης και θέσης σε λειτουργία παραγωγικών υποδομών o Β2: Ενέργειες προετοιμασίας διάθεσης τελικού προϊόντος/ υπηρεσίας. o Β3: Ενέργειες επιχειρηματικής δικτύωσης (επιλέξιμες μόνο για ΜΜΕ).

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Στάδια – Δαπάνες - Όρια o Επιλέξιμες κατηγορίες δαπάνης (ανά κατηγορία ενέργειας) o δαπάνες προσωπικού που συμμετέχει στην διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης, o δαπάνες προς εξωτερικούς συνεργάτες (ερευνητές, εμπειρογνώμονες) o απόσβεσης εξοπλισμού που χρησιμοποιείται για την έρευνα και ανάπτυξη o δαπάνες μεταφοράς/ αγοράς τεχνογνωσίας o δαπάνες προμήθειας ενσώματων και ασώματων στοιχείων ενεργητικού o δαπάνες επιχειρηματικής δικτύωσης

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Στάδια – Δαπάνες - Όρια o Ποσοστά ενίσχυσης ανά κατηγορία ενεργειών: o 35% έως 80% για ΜΜΕ o 15% έως 65% για Μεγάλες επιχειρήσεις ανάλογα με τα επιτρεπόμενα όρια από τον κανονισμό ΕΕ 800/2008 και τον χάρτη περιφερειακών ενισχύσεων o Σύνδεση του τελικού ποσού της χορηγούμενης ενίσχυσης με ποσοτικούς στόχους (αύξηση της απασχόλησης στο πλαίσιο υλοποίησης της επένδυσης).

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Που βρισκόμαστε o Εκχώρηση πόρων και αρμοδιότητας διαχείρισης στον ενδιάμεσο φορέα διαχείρισης (Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.) o Έγκριση οδηγού και κριτηρίων αξιολόγησης από την Επιτροπή Παρακολούθησης του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» o Διαδικασία προκήρυξης Στόχος o Άμεση προκήρυξη της δράσης

Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού Ευχαριστώ για την προσοχή σας