Inquiry Teaching hp 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Advertisements

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Του Νίκου Δαπόντε Πηγή : ontent&task=view&id=229&Itemid=50
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Σήματα και Συστήματα 11 10η διάλεξη. Σήματα και Συστήματα 12 Εισαγωγικά (1) Έστω γραμμικό σύστημα που περιγράφεται από τη σχέση: Αν η είσοδος είναι γραμμικός.
Σενάριο διδασκαλίας «CSI Ηράκλειο»
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Κεφάλαιο 8 Μέθοδοι ανάλυσης κυκλωμάτων
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Τίτλος επιστημονικής εργασίας
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Εφαρμογές Πληροφορικής
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Impacting positively on students’ mathematical problem solving beliefs: An instructional intervention of short duration Stylianides, A. J., & Stylianides,
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Inquiry Teaching hp 1

Μια μαθηματική διερεύνηση (inquiry problem) Είναι ανοιχτό-κλειστη, δηλαδή επιδέχεται πολλαπλές αποδεκτές λύσεις Επιδέχεται πολλαπλές στρατηγικές προσέγγισης Εστιάζει σε ένα σημαντικό μαθηματικό περιεχόμενο Απαιτεί διερεύνηση πολλών παραμέτρων (what if…) Ευνοείται με τη δουλειά σε ομάδεςΕΡΓΑΣΙΑ Φτιάξτε μια δική σας μαθηματική διερεύνηση Τα βήματα μιας μαθηματικής διερεύνησης Κατανοώ το πρόβλημα. Κάνω ερωτήσεις για να είμαι σίγουρος/η ότι κατανόησα σωστά Διερευνώ συστηματικά Διατυπώνω υποθέσεις και τις ελέγχω Εξηγώ, τεκμηριώνω τα αποτελέσματα της διερεύνησής μου Επεκτείνω τη διερεύνηση, διατυπώνω κι άλλες ερωτήσεις Παρουσιάζω με τρόπο κατανοητό τα ευρήματά μου 2

3

Σκεφτείτε έναν αριθμό. Πχ 3 Φτιάξτε έναν τριψήφιο με αυτόν 333 Διαιρέστε με το τριπλάσιό του Εξηγήστε Σε ποιά ενότητα θα χρησιμοποιούσατε αυτή τη δραστηριότητα; Είναι μια διερευνητική δραστηριότητα; 4

5

6

7

8

9

Διερευνήστε: Τους διαδοχικούς φυσικούς αριθμούς τους χωρίζουμε σε ομάδες ως ακολούθως:( 1 ), ( 2, 3, 4, 5 ), ( 6, 7,...,12), ( 13, 14,..., 22),… 1. Τι παρατηρείτε για τον τρόπο που είναι διαμορφωμένες οι ομάδες; 2. Πως προκύπτει ο τελευταίος όρος κάθε ομάδας; 3. Πως προκύπτει ο πρώτος όρος κάθε ομάδας; 4. Ποίος είναι ο πρώτος όρος της 10ης ομάδας και γενικότερα ποιός θα είναι ο πρώτος όρος της νης ομάδας συναρτήσει του ν. 5. Ποίο θα είναι το άθροισμα των όρων της 10 ης ομάδας και γενικότερα ποιό θα είναι το άθροισμα των όρων της ν ης ομάδας συναρτήσει του ν. 10

Κύκλος που κόβει τετράγωνο. Μπορώ να κόψω σε οσαδήποτε σημεία; Περιγράψτε 11

Ποτιστικό 12

Κυλικείο: Να απέχει εξ ίσου απο τις 3 πιο δημοφιλείς γωνιές 13

14

Στο τέλος της γραμμικής. Πριν την τετραγωνική. In the problem presented here, students describe a geometric pattern by first building a table of values, then constructing the graph of those values, and finishing with an equation. 15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

Μια μοδίστρα φτιάχνει μαξιλάρια με 10 μέτρα ύφασμα. Για κάθε μαξιλάρι χρειάζεται ¾ του μέτρου ύφασμα. Πόσα μαξιλάρια θα φτιάξει; Χριστίνα: 13 ¼ Δήμος:Τα 10 μέτρα είναι 40/4. 13Χ3=39 και περισσεύει ¼ Αλίκη: Αν κάνω την πράξη βγαίνει 10:3/4= 13 1/3 Σχολιάστε!!!! 26

Βασικός στόχος: Ευελιξία στη χρήση αναπαραστάσεων 1) Χρησιμοποιήστε μια αναπαράσταση για να δείξετε ότι το 20% των υπαλλήλων μιας επιχείρησης που απασχολεί 240 άτομα, είναι γυναίκες. Υπολογίστε, μέσω της αναπαράστασης, τον αριθμό των γυναικών. 2) 25 στρέμματα του δήμου παραχωρήθηκαν σε μια φιλανθρωπική οργάνωση. Απο αυτά τα 6 θα γίνουν παιδική χαρά. Βρείτε μέσω μιας αναπαράστασης το ποσοστό της συνολικής έκτασης που θα γίνει παιδική χαρά. 3) Σε έναν συνοριακό νομό, υπάρχουν 57 μονοθέσια σχολεία. Αυτά τα σχολεία αντιπροσωπεύουν το 38% των σχολείων του νομού. Βρείτε μέσω μιας αναπαράστασης τον αριθμό των σχολείων του νομού. 27

28

Ο πληθυσμός του σχολείου φέτος είναι το 135% του περισυνού πληθυσμού. Εφέτος το σχολείο έχει 756 μαθητές. Πόσους μαθητές είχε την προηγούμενη χρονιά; Λύστε το πρόβλημα μέσω μιας αναπαράστασης. Τα κέρδη μιας επιχείρησης για τον πρώτο χρόνο ήταν ευρώ. Το δεύτερο χρόνο τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 76%. Πόσα ευρώ ήταν τα κέρδη το δεύτερο χρόνο; Λύστε το πρόβλημα μέσω μιας αναπαράστασης. 29

30

Ένα σακάκι πουλήθηκε με έκπτωση 30%. Η αρχική τιμή του ήταν95,99 ευρώ. Πόσο πουλήθηκε με έκπτωση; Λύστε το πρόβλημα μέσω μιας αναπαράστασης. 31