PESTALOZZI Εργαστήρια μικρής διάρκειας του Συμβουλίου της Ευρώπης Τα εργαστήρια Pestalozzi είναι το Πρόγραμμα φάρος του Συμβουλίου της Ευρώπης σε θέματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ιστορική Αναδρομή Η Ευρωπαϊκή Ιδέα, δηλαδή η ιδέα μιας κοινής ανθρωπιστικής Ευρώπης, αποτέλεσε όραμα πολλών φιλοσόφων (π.χ. Καντ, Κομένιος, Ουγκώ). Οι.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
H Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
8.6. Πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ε.Ε.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων στην ΕΕ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαίδευση και μειονότητες
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PESTALOZZI Εργαστήρια μικρής διάρκειας του Συμβουλίου της Ευρώπης Τα εργαστήρια Pestalozzi είναι το Πρόγραμμα φάρος του Συμβουλίου της Ευρώπης σε θέματα επαγγελματικής τελειοποίησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού προσωπικού. Γενικός στόχος του Προγράμματος PESTALOZZI είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να εντάξουν τις δημοκρατικές αρχές του σεβασμού των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της ηθικοποίησης του Κράτους Δικαίου στο σχολικό τους πρόγραμμα. Τα θέματα του προγράμματος Pestalozzi είναι σχετικά με τις προτεραιότητες του Συμβουλίου της Ευρώπης όπως για παράδειγμα: Η εκπαίδευση στην δημοκρατική πολιτότητα και στα Ανθρώπινα Δικαιώματα Η διαπολιτισμική εκπαίδευση και η εκπαίδευση στην κοινωνική και πολιτισμική πολυμορφία Η διδασκαλία της ιστορίας Τα Δικαιώματα των παιδιών Η ισότητα των φύλων και η ισότητα στην εκπαίδευση Η πρόληψη της βίας

Johan Heinrich Pestalozzi Ο Ελβετός παιδαγωγός Pestalozzi, επηρεασμένος από τις ιδέες του Rousseau, αφιέρωσε τη ζωή του στην εκπαίδευση των φτωχών παιδιών. Τα σχολεία που ίδρυσε λειτούργησαν σαν πρότυπα σε όλη την Ευρώπη. Οι εκπαιδευτικές του μέθοδοι, οι οποίες στηρίζονται στην προοδευτική ανάπτυξη όλων των ικανοτήτων παρουσιάζονται στα έργα του «Léonard et Gertrude»και στο δοκίμιο «Comment Gertrude instruit ses enfants».

Συμβούλιο της Ευρώπης Το Συμβούλιο της Ευρώπης είναι ο αρχαιότερος οργανισμός από όλους τους θεσμούς στην Ευρώπη. Δημιουργήθηκε μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου στις 5 Μαΐου 1949 με τη Συνθήκη του Λονδίνου από 10 ιδρυτικά κράτη. Έχει σαν στόχο την προώθηση και τη διαφύλαξη της ειρήνης, της δημοκρατίας, του Κράτους Δικαίου και τον σεβασμό των Aνθρωπίνων Δικαιωμάτων. Αυτές οι αξίες είναι τα θεμέλια για μια κοινωνία ανεκτική και πολιτισμένη, για την οικονομική ανάπτυξη και για την κοινωνική συνοχή της Ευρωπαϊκής Ηπείρου. Βασικά εργαλεία για την εφαρμογή των στόχων του Συμβουλίου της Ευρώπης είναι η Ευρωπαϊκή Συνθήκη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καθώς και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Οι δραστηριότητες του Συμβουλίου της Ευρώπης αφορούν όλους τους τομείς της ζωής, εκτός από τα ζητήματα άμυνας και καταλήγουν στην κατάρτιση συνθηκών και κανόνων που αποσκοπούν στη διευκόλυνση της συνεργασίας ανάμεσα στα κράτη-μέλη του Συμβουλίου και στην ενδυνάμωση της Ευρώπης.

Η έδρα του Συμβουλίου της Ευρώπης βρίσκεται στο Στρασβούργο και αριθμεί 47 χώρες – μέλη

Το Συμβούλιο της Ευρώπης είναι ο χώρος όπου εκφράζονται οι ανησυχίες, οι ελπίδες και οι προσδοκίες 800 εκατομμυρίων Ευρωπαίων

Τα σύμβολα του Συμβουλίου της Ευρώπης Η ευρωπαϊκή σημαία με τα 12 χρυσά αστέρια σε φόντο μπλε επιλέχθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης το Ο αριθμός 12 συμβολίζει την τελειότητα. Ο ύμνος της Ευρώπης υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο της Ευρώπης το Είναι η «Ωδή στη χαρά» από την Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν.

Τα Σύμβολα του Συμβουλίου της Ευρώπης, υιοθετήθηκαν αργότερα και από την Ευρωπαϊκή Ένωση

Θέμα του σεμιναρίου: Αειφόρος Ανάπτυξη και Πολιτότητα: Εκπαιδευτικά στοιχήματα Σύμφωνα με τον προτεινόμενο ορισμό το 1987 από την παγκόσμια επιτροπή για το περιβάλλον και την ανάπτυξη στην έκθεση Brundtland, η Αειφόρος Ανάπτυξη είναι: «μία ανάπτυξη που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τωρινής γενιάς, χωρίς να διακυβεύει την ικανότητα της μελλοντικής γενιάς να απαντήσει στις δικές της ανάγκες».

Αειφόρος Ανάπτυξη Βασικοί στόχοι Η Αειφόρος Ανάπτυξη έχει ως βάση το τρίπτυχο οικονομική άνθιση, κοινωνική αλληλεγγύη και ακέραιο περιβάλλον.

Πολιτότητα Η πολιτότητα είναι η ικανότητα των ανθρώπων να είναι υπεύθυνα άτομα, ικανά να σκέπτονται και να δρουν σε όλα τα επίπεδα λήψης και εφαρμογής των αποφάσεων. Ο ενεργός πολίτης συμμετέχει δυναμικά και κριτικά σε όλα όσα τον αφορούν και καθορίζουν το παρόν και το μέλλον του.

Εκπαίδευση, Αειφόρος Ανάπτυξη και Πολιτότητα Η εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη και στην Πολιτότητα είναι απαραίτητη επειδή θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της οικολογικής, οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που βιώνουμε στις μέρες μας. Είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα, μια προϋπόθεση και ένα απαραίτητο εργαλείο για μια σωστή διακυβέρνηση και για την προώθηση της Δημοκρατίας. Είναι μια σταδιακή επιλογή μέσα σε ένα πολύπλοκο εκπαιδευτικό σύστημα που προϋποθέτει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ενεργό δράση. Επιτρέπει επίσης στους μαθητές να κατανοήσουν από μικρή ηλικία τα περιβαλλοντικά προβλήματα με έξυπνο και εποικοδομητικό τρόπο. Συμβάλλει ακόμα στην αλλαγή και στην εξέλιξη της νοοτροπίας.

27/09/2011 Amiens Ευρωπαϊκή βραδιά στο εστιατόριο «Bistrot du boucher»

28/09/2011 Οι μετακινήσεις μας με ποδήλατο μας έβαλαν αμέσως στο πνεύμα της Αειφόρου Ανάπτυξης

Έναρξη του Σεμιναρίου από τον κ. MUCCIELLI, πρύτανη της Ακαδημίας της Amiens Παρέμβαση από τον κ. VALANTIN,ανώτατο υπάλληλο στο Υπουργείο Εθνικής Εκπαίδευσης και υπεύθυνο για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Τηλεδιάσκεψη με το Στρασβούργο Παρουσίαση του Συμβουλίου της Ευρώπης από τον κ. HUBER

Από την Αειφόρο Ανάπτυξη στην εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη Παρουσίαση από την κα Catherine Bourse

Σκέψεις και απόψεις των συμμετεχόντων αναφορικά με την Αειφόρο Ανάπτυξη

Επιστημονικά εργαστήρια και πειραματική διαδικασία διερεύνησης: Η ενέργεια Το νερό Κλιματική αλλαγή και βιοποικιλότητα Εξερεύνηση του κοντινού περιβάλλοντος Καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων, παρουσίασαν τις συνθετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών τους και μας περιέγραψαν την διαδικασία και τη γενική εμπειρία που αποκόμισαν, τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές τους.

Συνθετικές δημιουργικές εργασίες Projects Σαν μέθοδος μάθησης προτείνεται η διεξαγωγή ερευνητικών μελετών (projects). To project είναι μια σύνθετη μελέτη κατά την οποία ο μαθητής ή μια ομάδα μαθητών ασχολείται με ένα θέμα και σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό προσδιορίζουν με σαφήνεια τις δραστηριότητες, τα στάδια, τον καταμερισμό εργασίας και το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση της εργασίας. Στόχοι και χρησιμότητα: Εμπλέκει άμεσα τους μαθητές στη διαδικασία της γνώσης Βοηθά στην ανάπτυξη ικανοτήτων, δεξιοτήτων και στάσεων Συνδέει τη σχολική ζωή με την τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον

30/09/2011 Centre Régional de Documentation Pédagogique

Εκδρομή στον ποταμόκολπο «Baie de Somme»

Διάλεξη επί τόπου από τους υπεύθυνους φύλακες σχετικά με τις δράσεις και τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία και την αξιοποίηση αυτού του βιότοπου

Baie de Somme

Διάλεξη με θέμα τη διαμόρφωση του κόλπου και της ακτής της περιοχής Picardie από τον κ. BUSINE, πρόεδρο του Μικτού Συνδικάτου Baie de Somme και Littoral Picard

Δείπνο για το τέλος του σεμιναρίου στο εστιατόριο « La clef des champs » στη Favières με τον Πρύτανη της Ακαδημίας της Amiens

Εισηγήσεις Συμμετοχή εκπαιδευτικών και άλλων παραγόντων της εκπαίδευσης στα Ευρωπαϊκά εργαστήρια Pestalozzi. Προώθηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και προγραμμάτων ανταλλαγών όπως: Comenius, e-Twinning, τα οποία δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά της Ευρώπης να γνωριστούν, να συνεργαστούν και να γνωρίσουν τον πολιτισμό άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Συνεργασία καθηγητών διαφόρων ειδικοτήτων, μαθητών και άλλων παραγόντων, για δημιουργία διαθεματικών projects. Παρουσίαση των συνθετικών δημιουργικών εργασιών των μαθητών την «Ημέρα καινοτομίας και δημιουργικότητας». Διοργάνωση εκθέσεων και συζητήσεων με θέμα την αειφόρο ανάπτυξη και την πολιτότητα. Σιδερά - Λοΐζου Ανδρομάχη Καθηγήτρια Γαλλικών