ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ Αγόρια : Κατά την διάρκεια της δεκαετίας 1956-1966 οι µ αθητές φορούσαν σχολικές ποδιές. Συγκεκρι µ ένα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φωτογραφίες από το ελληνικό σχολείο
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η χειμερινή στολή αστρονομικής παρατήρησης.
ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΓΟΥΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
ΑΣΤΡΑΔΕΝΗ Ας δούμε πού βρίσκεται η Σύμη, το νησί από το οποίο κατάγεται η Αστραδενή. Θεσσαλονίκη Σύμη.
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου
Ε.Ε. Τα ρούχα μας αυτοί οι άγνωστοι!!!
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
To περσικό κράτος και οι Έλληνες της Μ. Ασίας
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
 Πούλη Ειρήνη  Ριζοπούλου Έλενα  Ρογκοζίνσκα Νάντια  Τάτση Αμαλία.
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Επιπτώσεις στην Ψυχολογία  Μειώνει το στρες  Ενισχύει την ευεξία  Συντελεί στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης  Οδηγεί πιο κοντά στη φύση  Αυξάνει.
Τι παίρνω μαζί μου στο Βουνό
Πολιτειακή οργάνωση. Λυκούργος Η πολιτειακή οργάνωση της Σπάρτης, αγγίζει τα όρια μιας μυθοπλασίας. Ως πρώτος νομοθέτης και θεμελιωτής του πολιτικού συστήματος,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Εισαγωγή Ιωάννης Ε. Βρεττός. από το χθες στο σήμερα…
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
«Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ Ανοικτόγλου Γιώργος Αϊβαλιώτης Χρήστος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΦΥΛΛΟ.
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
2ωρη επιμόρφωση για τις διαδικασίες μετάβασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ Αγόρια : Κατά την διάρκεια της δεκαετίας οι µ αθητές φορούσαν σχολικές ποδιές. Συγκεκρι µ ένα, η ενδυ µ ασία τους αποτελούνταν από µ πλε παντελόνι, λευκό πουκά µ ισο και ένα µ πλε πουλόβερ. Στο γυ µ νάσιοήταν υποχρεωτικό να φορούν µ περέ όπως επίσης και στην γυ µ ναστική έπρεπε να φορούν φουφούλες χρώ µ ατος µ πλε η µ αύρο. Το ντύσι µ ο για την γυ µ ναστική ολοκληρωνόταν µ ε λευκά, κοντο µ άνικα µ πλουζάκια. Επιπροσθέτως, κάπου στην ποδιά υπήρχε το σή µ α κατατεθέν του κάθε σχολείου. Κορίτσια : Την επό µ ενη δεκαετία οι µ αθήτριες φορούσαν µ πλε ποδιές µ ε λευκό γιακά και κου µ πιά τα οποία κού µ πωναν στο πίσω µ έρος. Το υποχρεωτικό µ άκρος της ποδιάς ήταν λίγο πιο κάτω από το γόνατο. Επίσης, για τις µ αθήτριες υπήρχε ένας αυστηρός κανόνας που τους απαγόρευε να έχουν λυ µ ένα µ αλλιά, επο µ ένως τα µ άζευαν µ ε άσπρη η µ πλε κορδέλα. Η ενδυ µ ασία τους τελειωνόταν φορώντας µ πλε η άσπρα καλτσάκια. Επίσης όπως και στα αγόρια στην γυ µ ναστική ήταν υποχρεωτικές και οι φουφούλες µ ε άσπρα κοντο µ άνικα µ πλουζάκια. Ένα ακό µ α κοινό που έχουν είναι το σή µ α κατατεθέν στην ποδιά τους.

ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΤΟΛΩΝ ΚΑΤΑ : ∆ ιαφοροποίηση Περιορισ µ ένη αυτοέκφραση Έξοδα Ελλιπείς οργάνωση Ανεπαρκής άνεση ΥΠΕΡ : Κατάλληλη ενδυ µ ασία Ισότητα µ εταξύ των µ αθητών

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ Τα αγόρια και τα κορίτσι είναι ελέυθερα να φορούν τα ρούχα της αρέσκείας τους στο σχολείο. Αλλα σε συγκεκριμένα μαθηματα επιβαλλεται η ενδυση ενός καταλληλου ενδυματος.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ρουχισμός της παλιάς σε σχέση με την συγχρονη εποχή εχει αλλάξει κατά ένα μεγάλο βαθμό. Τα παιδιά δεν είναι αναγασμένα να φοράνε συγκεκριμένα ρούχα όπως παλιά. ΤΕΛΟΣ