12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Υπηρεσίες Μετάφρασης και Διερμηνείας στις Επιχειρηματικές Συναλλαγές
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Πληροφόρηση – Γενικές έννοιες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Διοικητική των επιχειρήσεων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
11-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
κεφαλαιο 9 Μεθοδοι στρατηγικησ και αξιολογηση
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Υπηρεσίες του διαδικτύου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές

12 Κεφάλαιο Επικοινωνία και διαπροσωπικές δεξιότητες

12-3 Μαθησιακά αποτελέσματα Περιγράψτε όσα πρέπει να γνωρίζουν οι μάνατζερ για να επικοινωνούν αποτελεσματικά Εξηγήστε τον τρόπο που η τεχνολογία επηρεάζει την επικοινωνία σε διοικητικό επίπεδο Συζητήστε ποιες διαπροσωπικές δεξιότητες χρειάζεται κάθε μάνατζερ

12-4 Πώς λειτουργεί η διαδικασία της επικοινωνίας; Επικοινωνία – Η μεταβίβαση κατανόησης και νοήματος από ένα άτομο σε άλλο Επικοινωνιακή διαδικασία – Η διαδικασία των επτά σταδίων κατά την οποία η κατανόηση και το μήνυμα μεταβιβάζονται από το ένα άτομο στο άλλο

12-5 Στοιχεία της επικοινωνιακής διαδικασίας 1.Πομπός – Η πηγή της επικοινωνίας 2.Κωδικοποίηση – Η μετατροπή ενός μηνύματος σε συμβολική μορφή 3.Μήνυμα – Ένας επικοινωνιακός σκοπός προς μετάδοση 4.Κανάλι/δίαυλος – Το μέσο μεταφοράς του μηνύματος

12-6 Στοιχεία της επικοινωνιακής διαδικασίας (συν.) 5.Αποκωδικοποίηση – Μετάφραση του εισερχόμενου μηνύματος 6.Λήπτης/δέκτης – Το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεται το μήνυμα 7.Ανατροφοδότηση – Έλεγχος για να διαπιστωθεί η επιτυχής μεταβίβαση του μηνύματος

12-7

12-8 Είναι πιο αποτελεσματική η γραπτή επικοινωνία από την προφορική; Γραπτή επικοινωνία – σημειώματα υπενθύμισης, επιστολές, ηλεκτρονικά μηνύματα, έντυπα του οργανισμού, ανακοινώσεις σε πίνακες κ.λπ. – απτή, επαληθεύσιμη και μονιμότερη Προφορική επικοινωνία – επιτρέπει στους δέκτες να αντιδρούν – προσφέρει αποδείξεις ότι το μήνυμα παραλήφθηκε και έγινε κατανοητό

12-9 Είναι η φημολογία αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας; Φημολογία – Ένα ανεπίσημο κανάλι επικοινωνίας

12-10 Πώς τα μη λεκτικά στοιχεία επηρεάζουν την επικοινωνία; Γλώσσα του σώματος – Μη λεκτικά επικοινωνιακά στοιχεία, όπως οι εκφράσεις του προσώπου, οι χειρονομίες και άλλες κινήσεις του σώματος Λεκτικός επιτονισμός – Έμφαση που δίνεται στις λέξεις ή φράσεις που μεταφέρουν νόημα

12-11 Ποιοι φραγμοί εμποδίζουν την αποτελεσματική επικοινωνία; Διύλιση – Σκόπιμη διαμόρφωση των πληροφοριών κατά τρόπο που να φαίνονται πιο ευνοϊκές για τον αποδέκτη Επιλεκτική αντίληψη – Επιλεκτική αντίληψη ή ακρόαση μια επικοινωνίας βάσει ιδίων αναγκών, κινήτρων, εμπειριών ή άλλων προσωπικών χαρακτηριστικών

12-12 Φραγμοί στην αποτελεσματική επικοινωνία (συν.) Πληροφοριακή υπερφόρτωση – Αποτελέσματα που επιφέρει η πληροφόρηση όταν ξεπερνάει την ικανότητα επεξεργασίας του ατόμου Jargon – Τεχνική γλώσσα

12-13

12-14 Πώς μπορούν οι μάνατζερ να υπερβούν επικοινωνιακούς φραγμούς; Ανατροφοδότηση – Πολλά επικοινωνιακά προβλήματα αποδίδονται άμεσα σε παρεξηγήσεις και ανακρίβειες Απλοποιημένη γλώσσα – Επικοινωνήστε με σαφείς και εύκολα κατανοητούς όρους Ενεργός ακρόαση – Η ακρόαση συνίσταται στην ενεργητική αναζήτηση του νοήματος, ενώ η ακοή είναι παθητική

12-15 Ενεργός ακρόαση – Το άτομο ακούει για να συλλάβει το πλήρες νόημα, χωρίς να προβαίνει σε πρώιμες κρίσεις ή ερμηνείες

12-16

12-17 Ποιες είναι οι δυνατότητες δικτυωμένης επικοινωνίας; Ηλεκτρονικό μήνυμα ( ) – στιγμιαία μετάδοση μηνυμάτων σε υπολογιστές συνδεδεμένους μεταξύ τους Στιγμιαία μηνύματα (Instant Messages – IM) – διαδραστική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο που συντελείται μεταξύ χρηστών οι οποίοι συνδέονται ταυτόχρονα με το υπολογιστικό δίκτυο Σύστημα φωνητικών μηνυμάτων – ψηφιοποιεί ένα προφορικό μήνυμα, το μεταδίδει μέσω του δικτύου και το αποθηκεύει σε δίσκο

12-18 Δικτυωμένη επικοινωνία (συν.) Μηχανήματα τηλεομοιοτυπίας – φαξ – μεταβίβαση εγγράφων που περιέχουν κείμενο και γραφήματα μέσω κοινών τηλεφωνικών γραμμών Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (Electronic Data Interchange – EDI) – ανταλλαγή εγγράφων επιχειρηματικής συναλλαγής, όπως τιμολόγια ή παραγγελίες αγοράς, στους οργανισμούς μέσω δικτύων που συνδέουν ευθέως έναν υπολογιστή με έναν άλλον

12-19 Δικτυωμένη επικοινωνία (συν.) Τηλεσυσκέψεις – επιτρέπουν σε μια ομάδα ανθρώπων να συσκεφτούν ταυτόχρονα μέσω τηλεφωνικού ή ηλεκτρονικού λογισμικού ομαδικής επικοινωνίας Βιντεο-σύσκεψη – ταυτόχρονη σύσκεψη στην οποία οι συμμετέχοντες μπορούν να δουν ο ένας τον άλλον μέσω οθόνης Φωνητική επικοινωνία βάσει διαδικτύου – δημοφιλείς ιστοσελίδες, όπως το Skype, το Vonage και το Yahoo!, που επιτρέπουν στους χρήστες να συνομιλούν

12-20 Δικτυωμένη επικοινωνία (συν.) Ενδοδίκτυο – ένα οργανωσιακό δίκτυο επικοινωνίας που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του διαδικτύου, αλλά είναι προσβάσιμο μόνο για τα μέλη του οργανισμού Εξωδίκτυο – ένα επικοινωνιακό δίκτυο του οργανισμού που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του διαδικτύου και επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένους χρήστες να επικοινωνούν με συγκεκριμένα άτομα εκτός του οργανισμού

12-21 Τι είναι η διαχείριση γνώσης; Διαχείριση γνώσης – Η καλλιέργεια μιας κουλτούρας μάθησης όπου τα μέλη του οργανισμού συγκεντρώνουν συστηματικά γνώση και τη μοιράζονται με άλλους

12-22 Ποιες διαπροσωπικές δεξιότητες χρειάζονται οι μάνατζερ; Η ενεργός ακρόαση απαιτεί: – Ένταση – Συναισθηματική ταύτιση (ενσυναίσθηση) – Αποδοχή – Προθυμία ανάληψης της ευθύνης για εξασφάλιση πληρότητας Συναισθηματική ταύτιση (ενσυναίσθηση) – απαιτεί από τον ακροατή να μπει στη θέση του ομιλητή

12-23 Διαπροσωπικές δεξιότητες (συν.) Αποδοχή – ο ακροατής ακούει αντικειμενικά χωρίς να κρίνει το περιεχόμενο Ανάληψη ευθύνης για την εξασφάλιση πληρότητας – ο ακροατής κάνει ό,τι χρειαστεί, για να εκμαιεύσει το πλήρες μήνυμα

12-24 Ανατροφοδότηση Θετική ανατροφοδότηση – γίνεται αντιληπτή ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια Αρνητική ανατροφοδότηση – Γίνεται ευκολότερα αποδεκτή, όταν προέρχεται από μια αξιόπιστη πηγή ή όταν είναι αντικειμενική

12-25 Ποιες είναι οι δεξιότητες ενδυνάμωσης; Ανάθεση – Η εκχώρηση εξουσίας σε κάποιο άλλο άτομο για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων Κατά τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων, η εξουσία μοιράζεται. Με την ανάθεση, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν αποφάσεις μόνοι τους

12-26

12-27

12-28 Τι είναι η διαχείριση συγκρούσεων; Σύγκρουση – Αντιληπτές διαφορές που επιφέρουν παρέμβαση ή εναντίωση Παραδοσιακή θεωρία της σύγκρουσης – Άποψη ότι κάθε σύγκρουση είναι αρνητική και πρέπει να αποφεύγεται Θεωρία περί σύγκρουσης των ανθρώπινων σχέσεων – Άποψη ότι η σύγκρουση είναι φυσική και αναπόφευκτη και δύναται να αποτελέσει θετική δύναμη

12-29 Διαχείριση συγκρούσεων (συν.) Αλληλεπιδραστική θεωρία της σύγκρουσης – Άποψη ότι ορισμένες μορφές σύγκρουσης είναι απαραίτητες, ώστε κάποιος οργανισμός να αποδίδει αποτελεσματικά Λειτουργικές συγκρούσεις – Συγκρούσεις που είναι εποικοδομητικές και υποστηρίζουν τους στόχους του οργανισμού Δυσλειτουργικές συγκρούσεις – Συγκρούσεις που είναι καταστροφικές και εμποδίζουν έναν οργανισμό να πετύχει τους στόχους του

12-30

12-31 Διαχείριση συγκρούσεων (συν.) Σύγκρουση καθηκόντων – Σύγκρουση που αφορά το περιεχόμενο και τους στόχους της εργασίας Σύγκρουση σχέσεων – Σύγκρουση που οφείλεται στις διαπροσωπικές σχέσεις Σύγκρουση διαδικασιών – Σύγκρουση που σχετίζεται με τον τρόπο διεκπεραίωσης της εργασίας

12-32

12-33 Τι είναι οι διαπραγματευτικές δεξιότητες; Διαπραγμάτευση – Διαδικασία κατά την οποία δύο ή περισσότερα μέρη με διαφορετικές προτιμήσεις πρέπει να λάβουν μια κοινή απόφαση και να φτάσουν σε συμφωνία Διανεμητική διαπραγμάτευση – Διαπραγμάτευση υπό συνθήκες μηδενικού αθροίσματος, όπου κάθε όφελος που αποκομίζει μια πλευρά συνεπάγεται απώλεια για την άλλη

12-34 Διαπραγματευτικές δεξιότητες (συν.) Ενοποιητική διαπραγμάτευση – Διαπραγμάτευση κατά την οποία τουλάχιστον ένας διακανονισμός δεν συνεπάγεται απώλεια για την άλλη πλευρά

12-35

12-36 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με το Ν. 2121/1993 και τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με τον Ν. 100/1975)