ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ. 1000 Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Advertisements

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
To Teach Curricular Subjects
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː «Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές» Κωδικός μαθήματος ː 804

Ο μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του τον παραδοσιακό χορό «Ο Μενούσης» από την ιδιαίτερη πατρίδα του, σε τρεις μήνες από σήμερα. Οι συμμαθητές του γνωρίζουν ήδη τον χορό και θα κάνουν πρόβες μόνο λίγες μέρες πριν τη γιορτή. Ο Γιάννης μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή όπου κατάγεται. Ζητά από τον πατέρα του που συμμετέχει σε χορευτικό συγκρότημα και γνωρίζει καλά να χορεύει να τον βοηθήσει. Ποια προσέγγιση θα ακολουθήσει;

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ « Ο ΜΕΝΟΥΣΗΣ»

ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Επί 2 χρόνια μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς Στάση του σώματος Τρόπος πιασίματος χεριών Μετακίνηση του σώματος σε κύκλο Θέση του σώματος στον κύκλο Εκτέλεση χορευτικών βημάτων ακολουθώντας την εκάστοτε μουσική Αξιολόγηση του επιπέδου γνώσης των προηγουμένων

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Χρονικός περιορισμός για την επίτευξη στόχου: 3 μήνες Επαρκής χρόνος προετοιμασίας Παρουσία κοινού

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Διαδοχική Κλειστή Κινητικές απαιτήσεις Συνοδεία μουσικής Απαιτήσεις ισορροπίας Σύνθετη Μετακίνηση χωρίς χρήση αντικειμένου Αρχικό στάδιο Περιορισμένη πιθανότητα τραυματισμού

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΧΟΡΟΥ Οι μαθητές ο ένας δίπλα στον άλλο σε κύκλο Πιάνονται χέρι με χέρι με λυγισμένους αγκώνες στο ύψος του ώμου Αποτελείται από 10 χορευτικά βήματα Εκκίνηση με δεξί πόδι κάνοντας 3 βήματα προς τα δεξιά και στο τέταρτο στηριζόμενοι στο δεξί πόδι φέρνουμε μπροστά το αριστερό Επανάληψη των ομοίων βημάτων προς την αριστερή κατεύθυνση Επαφή με το έδαφος δεξιού ποδιού στη νοητή γραμμή του κύκλου με συνεχόμενη ισορροπία στο αριστερό και επαναφορά του δεξιού μπροστά του.

ΣΤΟΧΟΣ Να είναι σε θέση να εκτελέσει σωστά τα βήματα του χορού κινούμενος σε κύκλο ακολουθώντας το ρυθμό του τραγουδιού εντοπίζοντας και διορθώνοντας τα λάθη χωρίς τον φόβο της αποτυχίας μπροστά στο κοινό

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ Παραδοσιακός χορός της Ηπείρου Η ιστορία ενός άντρα που με την υποψία πως η γυναίκα του τον απατά ένα βράδυ μέθυσε και την σκότωσε και την άλλη μέρα το μετάνιωσε Έχει διαχρονικότητα, δημοτικότητα και εξάπλωση σε όλη την Ελλάδα

Υπάρχουν 100 παραλλαγές του τραγουδιού Αποτυπώνει τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία του παρελθόντος Ο Μενούσης ήρωας στο μεταίχμιο του παλιού και του νέου κόσμου Επιχειρήθηκε ακόμη και η κινηματογραφική μεταφορά του στη δεκαετία του ΄60

ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Επίτευξη στόχου: 3 μήνες Εκμάθηση της δεξιότητας: 2 μήνες 1 ος μήνας εξάσκηση 3 φορές/ βδομάδα για 30΄ [7΄εξάσκηση, 3΄διάλειμμα]x 3 φορές 2 ος μήνας εξάσκηση 2 φορές/ βδομάδα για 30΄ [7΄εξάσκηση, 3΄διάλειμμα]x 3 φορές Προσαρμογή στο τελικό περιβάλλον: 1 μήνας

ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ακουστική επαφή του μαθητή με το τραγούδι π.χ. μέσω ραδιοφώνου Κυρίως οπτική επαφή του μαθητή με τον χορό π.χ. παρακολούθηση είτε βιντεοσκοπημένης είτε ζωντανής παράστασης χορευτικού συγκροτήματος Λιγότερη προφορική καθοδήγηση Επίδειξη του χορού από τον πατέρα με κατάτμηση του χορού, π.χ. βήματα προς τα δεξιά και βήματα προς την αντίθετη κατεύθυνση

Ο κάθε χορευτής έχει δεξιά του και αριστερά του άλλους χορευτές Οι χορευτές εκτελούν τις χορευτικές κινήσεις σε κύκλο, πιασμένοι χέρι- χέρι Πρακτική εφαρμογή των χορευτικών βημάτων

ΕΞΑΣΚΗΣΗ Επίδειξη τρόπου πιασίματος των χεριών, π.χ. λυγισμένοι αγκώνες Επίδειξη βημάτων του χορού, π.χ. εκκίνηση με δεξί πόδι Πρακτική εξάσκηση του χορού παρακολουθώντας τα βήματα του πατέρα αρχικά με βήματα προς τα δεξιά και έπειτα με βήματα προς τα αριστερά χωρίς μουσική (κατάτμηση)

Πρακτική εξάσκηση με όλα τα βήματα (μερική μέθοδος) Επανάληψη χωρίς οπτική αλλά με ακουστική καθοδήγηση του πατέρα, π.χ. σήκωσε το πόδι, μετράμε βήματα Επανάληψη των πληροφοριών από τον μαθητή

Ολοκληρωμένη εκτέλεση των βημάτων του χορού με μουσική, χωρίς οπτική και ακουστική καθοδήγηση από τον πατέρα, π.χ. αυτοομιλία Επίδειξη εκ νέου των βημάτων όπου εντοπίστηκαν λάθη Ορισμός λέξεων- κλειδιών στα σημεία όπου εντοπίζονται τα λάθη, π.χ. «πόδι», «φορά» Χρήση λέξεων- κλειδιών Ανάπτυξη ικανότητας εντοπισμού και διόρθωσης λαθών π.χ. μετά το τέταρτο βήμα αλλάζουμε φορά

Διατήρηση σχετικού ρυθμού παρουσία μουσικής Ενθάρρυνση του παιδιού για τη μείωση των λανθασμένων κινήσεων, π.χ. πολύ καλύτερα Επιβράβευση των σωστών εκτελέσεων, π.χ. μπράβο Επανάληψη του χορού ώσπου να εκτελεστεί η δεξιότητα με ακρίβεια και σταθερότητα για αυτοματοποίηση

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Εκτέλεση του χορού μπροστά στους συμμαθητές του στις πρόβες Επίδειξη στους συγγενείς του σε οικογενειακή συγκέντρωση, π.χ. γιορτή Επίδειξη σε κοινωνική εκδήλωση, π.χ. γάμος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Να είναι σε θέση να χορεύει σε κύκλο Να είναι σε θέση να διατηρεί την θέση του μέσα στον κύκλο Να είναι σε θέση να διατηρεί ρυθμό Να είναι σε θέση να χορέψει μπροστά σε θεατές Να είναι σε θέση να αναγνωρίζει και να διορθώνει τα λάθη του Να είναι σε θέση να διατηρεί την αυτοπεποίθησή του σε περίπτωση λάθους Ολοκλήρωση της μάθησης εντός χρονικού προγραμματισμού

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!