Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης. Comic  Τα κόμικς (comics) είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως συνδυάζονται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

Κρητική Φορεσιά Δήμητρα Καρκάνη Κτιστάκη
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΙΡΚΗΣ
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
« Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής » Συνέδριο ACSTAC Μάρτιος 2011 Αναστασίου Χρίστος, Βασδέκης Μιχάλης, Μακεδών Νίκος, Σεϊτάνη Μαριάννα, Τσάμη Λυδία Επιβλέποντες.
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
The great Comic of Greek Philosophers Τίτλος: The great Comic of Greek Philosophers Τάξη:Έκτη Δημοτικού Διάρκεια:6 μήνες Μάθημα: Ξένη Γλώσσα (Αγγλική)
Dευτέρα 23 Μαρτίου 2009 Ώρα 12:00 Παρουσίαση Γιορτής:
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Τοπική Ιστορία Δράμα, 12/1/2011
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
Διδακτικά σενάρια.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Δημιουργώ το δικό μου μυθικό θεό!!!! Στο μάθημα Τ.Π.Ε.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Η Τάξη μας (E’1)
ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΖΟΡΜΠΑ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Ενότητα 3: Χρήση Εργαλείων Έκφρασης& Δημιουργίας
1ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ Π. Π
ΠΡΟΤΥΠΟ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Η Γ2 τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών παρουσιάζει το πρόγραμμα: «Όταν η μυθολογία ζωντανεύει…». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε το1ο τρίμηνο.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
Από τους μαθητές : Κόμικς !. Ποιος δημιούργησε πρώτος τα κόμικς ; Βάλε και φωτογραφία του.
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Σέρρες, 8 Απριλίου 2016 Δημόσια Βιβλιοθήκη Σερρών ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
ΠΑμπλο Πικασο.
Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Θέτουμε ερωτήματα:  Πότε ανακαλύφθηκε η φωτογραφία και από ποιόν;  Ποιος την κατασκεύασε και πως εξελίχθηκε η φωτογραφική.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Σπανοπουλος Καραλεξιδης Μηνας Στρεζος Φάνης Ραφαηλ Μηλιοπουλος
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Τα αγγλικά στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
Κόκκινη Ζώνη Ιάσονας 13/9/2015.
Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων μουσικής
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
1ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου 2013
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Να κάνετε μια εργασία με θέμα
Το 1ο ΓΕΛ. Χίου παρουσιάζει το πρόγραμμα COMIC και ΕΦΗΒΕΙΑ
ΚαμΑρα ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΙΑ ΝΙΚΗ ΝΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ε’1
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας
Γυμνάσιο – Αγναντερού Ν. Καρδίτσας
Εικαστικά έργα: Σιαφάκας Σπύρος Γ4
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ eTwinning
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης

Comic  Τα κόμικς (comics) είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως συνδυάζονται με κείμενο  Η σημερινή μορφή τους εμφανίστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα

Αφόρμηση  Μάθημα της ευέλικτης ζώνης της Στ΄τάξης «Τα απειλούμενα είδη»  Οι εργασίες μας σε κόμικ  Ο λόγος ήταν να μοιραστούμε και με άλλους συμμαθητές μας (κι όχι μόνο) αυτό που εμείς αποκομίσαμε από τα μαθήματα

Το εργαλειο pixton

Πώς Δουλέψαμε  Επτά ομάδες με επτά διαφορετικά κόμικ για τη δημιουργία ενός βιβλίου  Συνεργασία και μεταξύ των ομάδων

Pixton for schools

Οι μαθητές του ΣΤ’1 Αγραφιώτη Κατάκη Ελίνα Βασιλειάδου Κωννα-Μαρία Βενετίδης Γιώργος Γραμματικόπουλος Παντελής Δημητριάδου Χριστίνα Ευθυμίου Χριστιάνα-Μαρία Ήλκος Κωννος Κιοσέλογλου Βασιλική Κισκίνη Αλεξία Κόκκαλης Γρηγόρης Κορυφίδης Παντελής Κουϊμτζή Αλεξάνδρα Κουμάκη Παναγιώτα Μενεξέ Βιολέτα-Ιωάννα Μπακιρτζή Ελεωνόρα Παπανικολάου Αγγελική Τερζής Ιωάννης Τσούκας Αντώνης Φάκας Πλάτων Φραγκάκη Αναστασία Χαραλαμπίδης Κωννος Χιονίδου Αιμιλία Ψαθόπουλος Ιωάννης Χονδρούλη Βικτώρια

Διαβάστε τα κόμικς μας!!