Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Οι εφαρμοσμένες τέχνες μέσα από το πλαίσιο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

2 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο φοιτητές Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών 500 φοιτητές 27 εκπαιδευτικοί 3 μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών Το ΕΑΠ όπως γνωρίζετε ή μπορεί και να μη γνωρίζετε είναι ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα με φοιτητές με αρκετά προγράμματα σπουδών που διδάσκονται με μεθοδολογίες εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Η Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών που έχει και την τιμή να καθοδηγεί τη σημερινή εκδήλωση διαχειρίζεται τρία μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών: τα προγράμματα Γραφικές Τέχνες πολυμέσα, Ακουστικός Σχεδιασμός και Σχεδιασμός φωτισμού πολυμέσα. Έχει 500 εγγεγραμμένους φοιτητές και 27 μέλη εκπαιδευτικού προσωπικού. Έχουμε υπολογίσει ότι σε 5 περίπου χρόνια ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί στους 750 φοιτητές και 42 εκπαιδευτικούς, δεδομένου ότι το πρόγραμμα ακουστικός σχεδιασμός θα ξεκινήσει να διατίθεται στο μεθεπόμενο ακαδημαϊκό έτος. Οι αριθμοί αυτοί μπορεί να σας φαντάζουν υπερβολικοί, αλλά είναι τόσοι λόγω του ότι τα προγράμματα σπουδών απαιτούν στην ουσία τρία έτη σπουδών. Οι φοιτητές του ΕΑΠ είναι πολλών ειδικοτήτων και διαφορετικών ηλικιακών ομάδων δημιουργώντας έτσι ένα πλουραλιστικό σύνολο που εκπαιδεύεται προς μία πολύ συγκεκριμένη κατεύθυνση. Ενδεικτικά αναφέρω ότι οι φοιτητές μας είναι απόφοιτοι αρχιτεκτονικών σχολών, μηχανολόγοι μηχανικοί, μηχανικοί λογισμικού υπολογιστών, γραφίστες, φωτογράφοι, διακοσμητές και άλλων ειδικοτήτων που προσαρμόζονται ανάλογα με το εκάστοτε πρόγραμμα σπουδών. Η βασική όμως διαφορά της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι ότι ο φοιτητής καθορίζει μόνος του τις ώρες εκπαίδευσής του, κάνοντας τα προγράμματα περισσότερο ευέλικτα για εργαζόμενους, μητέρες, κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών και γενικά για άτομα που δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα συμβατικό πρόγραμμα σπουδών. Εκεί βρίσκεται και η βασική διαφορά στην εκπαίδευση εφαρμοσμένων τεχνών. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

3 καθηγητής + φοιτητές = ύλη + μεθοδολογία
Εκπαίδευση studio: καθηγητής + φοιτητές = ύλη + μεθοδολογία Παραδοσιακά η εκπαίδευση εφαρμοσμένων τεχνών γίνεται μέσα από μία διαδικασία διαλόγου μεταξύ του καθηγητή και του φοιτητή και αναμεταξύ των φοιτητών, μέσα στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου ή studio. Η κοινή συνεύρεση καθηγητών και φοιτητών σε ένα ενιαίο χώρο εργασίας, έναν κοινό τόπο, δίνει τη δυνατότητα της άμεσης ανταλλαγής ιδεών που είναι βασικό στοιχείο, φυσικά μαζί με προσωπική εργασία για την παραγωγή συνθετικού έργου. Έτσι ο καθηγητής μαζί με τις εμπειρίες των φοιτητών αποτελούν τη μαθησιακή ύλη, καθώς και τη μεθοδολογία της εκπαίδευσης. Το σύστημα αυτό εκπαίδευσης αποτελεί μια «σύγχρονη» διαδικασία, δηλαδή η διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης γίνονται ταυτόχρονα στον ίδιο χρόνο και στον ίδιο τόπο. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

4 καθηγητής + φοιτητές = ύλη + μεθοδολογία
Εκπαίδευση studio: καθηγητής + φοιτητές = ύλη + μεθοδολογία Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: ύλη = καθηγητής Αντιθέτως, η μεθοδολογία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που εφαρμόζεται στο ΕΑΠ έχει τελείως διαφορετική συλλογιστική. Η διδακτέα ύλη ενσωματώνει μέσα της συγκεκριμένη μεθοδολογία και μέσω ασκήσεων αυτοαξιολόγησης, δραστηριοτήτων, παραδειγμάτων και συμβουλών προσπαθεί να υποκαταστήσει το ρόλο του καθηγητή, ώστε ο εκπαιδευτικός να λαμβάνει το ρόλο περισσότερο του συμβούλου, παρά της ενεργής εκπαίδευσης. Όπως βλέπετε από τα παραπάνω, στην «παραδοσιακή» εξ αποστάσεως εκπαίδευση ούτε οι φοιτητές, αλλά ούτε και οι καθηγητές έχουν ρόλο στη διαμόρφωση της ύλης και της μεθοδολογίας. Επίσης, το κύριο μέρος αυτού του είδους εκπαίδευσης είναι «ασύγχρονο» δηλαδή ο φοιτητής μαθαίνει σε διαφορετικό χρόνο από τη δημιουργία της ύλης, αλλά και σε διαφορετικό τόπο. Αν εξαιρέσουμε τις συμβουλευτικές συναντήσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών και των φοιτητών, αλλά και σε ορισμένα προγράμματα σπουδών τις υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης που προσφέρει το ΕΑΠ, η εξ αποστάσεως μάθηση και επικοινωνία είναι «ασύγχρονη» Μπορούν όμως έτσι να διδαχθούν δυναμικά θέματα όπως είναι ο σχεδιασμός και η σύνθεση; Η απάντηση είναι ναι αλλά με προσθήκες. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

5 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Κοινός τόπος; Εικόνα; Έργο Φοιτητής Καθηγητής Χαρτί; Αρχείο σχεδίου; Μακέτα; Video; app; Οι προσθήκες αυτές θα πρέπει να δημιουργούν έναν κοινό τόπο, όχι απαραιτήτως φυσικό, ώστε να επιτυγχάνεται η διάδραση του καθηγητή και του φοιτητή και να αναπτύσσεται διάλογος μέσα από τον οποίο να εξελίσσεται το έργο. Ο κοινός αυτός τόπος θα πρέπει να προσομοιάζει τις διεργασίες της φυσικής τάξης όπου η μάθηση είναι αποτέλεσμα αντιδράσεων όλων των μελών της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Για παράδειγμα ένας κοινός τόπος στην εκπαίδευση εφαρμοσμένων τεχνών μπορεί να είναι το χαρτί, μπορεί να είναι μία μακέτα, ακόμη και μία διαδικτυακή εφαρμογή. Στη δική μας περίπτωση του ανοικτού πανεπιστημίου, οι κοινός τόπος είναι ως επί το πλείστον η ηλεκτρονική επικοινωνία. Για το λόγο αυτό επιλέξαμε ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας να είναι Ήχος; website; Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

6 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Ομαδικές εργασίες Οι ομαδικές εργασίες. Οι ομαδικές εργασίες μπορούν να διαμορφώσουν ένα κοινό τόπο επικοινωνίας των φοιτητών μεταξύ τους και των φοιτητών με τους καθηγητές. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

7 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Οι ομαδικές εργασίες που ανατίθενται στους φοιτητές αντλούν τη θεματολογία τους από θέματα που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν σε μία πραγματική κατάσταση εργασίας με συνθήκες που προσομοιάζουν τις επαγγελματικές συνεργασίες καθώς : 1.οι φοιτητές έχουν διάφορες ειδικότητες, 2.πρέπει οι ίδιοι να βρουν ή να εφεύρουν τον κοινό τους τόπο καθώς δεν βρίσκονται σε μία «φυσική» αίθουσα Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

8 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Για παράδειγμα φέτος στην τελευταία εργασία του προγράμματος Σχεδιασμός φωτισμού ζητήθηκε ο ανασχεδιασμός του φωτισμού σε μία πλατφόρμα μετρό. Οι ομάδες που συμμετείχαν είχαν αρχιτέκτονες, ηλεκτρολόγους μηχανικούς, διακοσμητές και φωτογράφους. Μακρή Κωνσταντίνα Νταραρά Εύα Τολίδης Αστέριος Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

9 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Η επιλογή των ομάδων έγινε βάσει της ειδικότητας του κάθε φοιτητή και προσπαθήσαμε η κάθε ομάδα να αποτελείται από φοιτητές διαφορετικών ειδικοτήτων. Αποστολοπούλου Γεωργία Αποστολοπούλου Σοφία Χρυσοχού Σεβαστή Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

10 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Αυτό όπως βλέπετε οδήγησε σε εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις και διαφορετικές μεθόδους αναπαράστασης, ενώ ολοκλήρωσε σε τεχνικό επίπεδο την εφαρμοστηκότητα του κάθε έργου παρουσιάζοντας λύσεις που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν. Δαδίτσου Χρυσούλα Δημητρακοπούλου Μαρία Κρούπης Νίκος Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

11 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Σε κάθε περίπτωση οι ομαδικές εργασίες ζητούσαν βασικά την παρουσίαση της ιδέας και την τεχνική ολοκλήρωσή της μέσω τις επιλογής των φωτιστικών σωμάτων και των φωτομετρικών υπολογισμών για τα επίπεδα φωτισμού . Καζελίδου Ιωάννα Παναγιωτάκη Ελένη Δεματάς Αθανάσιος Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

12 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Ένα άλλο χαρακτηριστικό των ομαδικών εργασιών αποτελεί η σταδιακή τους παράδοση, έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία ενδιάμεσων σχολίων και διορθώσεων προτού ολοκληρώσουν την εργασία τους. Το στάδιο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για δύο λόγους: Πρώτον δίνει τον απαραίτητο χρόνο στους φοιτητές να σκεφτούν περισσότερο τη δουλειά τους, δίνοντάς τους πληροφορίες για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του σχεδιασμού και Δεύτερον προσφέρει την αντίστοιχη εμπειρία του studio μιας και όλοι οι φοιτητές βλέπουν το σύνολο των ιδεών και συζητούν μεταξύ τους και με τους καθηγητές για το θέμα τους. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

13 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Στην εικόνα βλέπετε ένα προπαρασκευαστικό στάδιο σχεδιασμού μιας ομάδας στην εργασία φωτισμού του Ωδείου Αθηνών. Οι φοιτητές αφέθηκαν ελεύθεροι στο μέσο επικοινωνίας που θα επέλεγαν για να παρουσιάσουν τις ιδέες τους, και έτσι είχαμε σκίτσα Καμπουρπαρίσης Αντώνης Ντουρλιού Λένα Χάμψας Γιώργος

14 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Καμπουρπαρίσης Αντώνης Ντουρλιού Λένα Χάμψας Γιώργος

15 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Σκίτσα λεπτομερειών Παπαλέξη Ελένη Πετρονικολού Ελένη Τζανέ Αναστασία

16 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Σκίτσα λεπτομερειών Παπαλέξη Ελένη Πετρονικολού Ελένη Τζανέ Αναστασία

17 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Σκίτσα λεπτομερειών Παπαλέξη Ελένη Πετρονικολού Ελένη Τζανέ Αναστασία

18 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια «Χειροποίητες» επεμβάσεις σε φωτογραφίες Καμπουρπαρίσης Αντώνης Ντουρλιού Λένα Χάμψας Γιώργος

19 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια «Χειροποίητες» επεμβάσεις σε φωτογραφίες Παπαλέξη Ελένη Πετρονικολού Ελένη Τζανέ Αναστασία

20 Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια «Χειροποίητες» επεμβάσεις σε φωτογραφίες Παπαλέξη Ελένη Πετρονικολού Ελένη Τζανέ Αναστασία

21 Μυλωνοπούλου Ευθυμία Τριανταφυλλίδου Φωτεινή
Τρισδιάστατες αναπαραστάσεις σε υπολογιστή Μάγκος Παναγιώτης Μυλωνοπούλου Ευθυμία Τριανταφυλλίδου Φωτεινή

22 Μυλωνοπούλου Ευθυμία Τριανταφυλλίδου Φωτεινή
Έπιστρέφοντας σε όσα είχαμε πει προηγουμένως, φαίνεται ότι οι ίδιοι οι φοιτητές επιλέγουν τον κοινό τόπο επικοινωνίας. Η πληθώρα των μέσων αναπαράστασης και επικοινωνίας επιβεβαιώνει τον κανόνα και την ανάγκη -θα μπορούσαμε να πούμε- για να επικοινωνήσουν τις ιδέες τους μεταξύ τους αλλά και στους καθηγητές. Μάγκος Παναγιώτης Μυλωνοπούλου Ευθυμία Τριανταφυλλίδου Φωτεινή

23 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Αναλυτική σκέψη Το τρίτο χαρακτηριστικό των ομαδικών εργασιών είναι ότι θέτουν μία σειρά από ερωτήσεις σχετικές με την ανάλυση του θέματος. Για παράδειγμα, μπορεί να περιέχονται ερωτήσεις για το κοινό που θα χρησιμοποιήσει το έργο, τα βασικά σενάρια χρήσεών του ή τα τεχνολογικά όρια που απαιτούνται. Έτσι μέσω των απαντήσεων προσπαθούμε να αντλήσουμε από το φοιτητή τα δεδομένα που τον ωθούν στις σχεδιαστικές επιλογές του ώστε να τα εφαρμόσει με το δικό του τρόπο στο έργο. Οι ερωτήσεις που θέτουμε βάζουν το φοιτητή μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο σκέψης, αλλά δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση καθοδήγηση, ελευθερώνοντας έτσι τις επιλογές του. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

24 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Εδώ βλέπετε ένα παράδειγμα ανάλυσης των χρηστών του περιβάλλοντος χώρου του Ωδείου Αθηνών σε μία από τις μελέτες που εκτίθενται σήμερα στην εκδήλωση. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

25 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Ομαδικές εργασίες Θεματολογία από τον χώρο του επαγγέλματος Παράδοση κατά στάδια Αναλυτική σκέψη Εφαρμοστικότητα Τέλος ζητείται από τους φοιτητές οι προτάσεις τους να είναι εφαρμόσιμες. Για το λόγο αυτό επιλέγουν και προτείνουν όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα αναδείξουν και θα ολοκληρώσουν το έργο τους. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

26 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Διαλέξεις Μία δεύτερη μέθοδος που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη του διαλόγου μεταξύ των φοιτητών και των καθηγητών είναι η ανάθεση της παρουσίασης ενός θέματος υπό μορφή διάλεξης. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

27 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Διαλέξεις Θεματολογία από όλα τα γνωστικά αντικείμενα του προγράμματος σπουδών Η θεματολογία που χρησιμοποιείται είναι από όλα τα αντικείμενα του προγράμματος σπουδών, αφενός για να παρουσιαστεί όσο μεγαλύτερο εύρος γνώσεων στους φοιτητές και αφετέρου για να ικανοποιηθεί η πλουραλιστική φύση της διδασκαλίας μιας και η αντιμετώπιση του κάθε θέματος είναι διαφορετική για κάθε ειδικότητα. Για παράδειγμα, από άλλη σκοπιά θα δει το χρώμα ένας μηχανικός υπολογιστών και από διαφορετική ένας γραφίστας. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

28 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Διαλέξεις Θεματολογία από όλα τα γνωστικά αντικείμενα του προγράμματος σπουδών Παρουσίαση στην τάξη Επίσης, οι διαλέξεις παρουσιάζονται προς όλους τους φοιτητές και προσπαθούμε να γίνεται συζήτηση μετά το θέμα είτε για να συμπληρωθεί κάτι είτε για να σχολιαστεί κάποιο ειδικό θέμα της παρουσίασης. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

29 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Διαλέξεις Θεματολογία από όλα τα γνωστικά αντικείμενα του προγράμματος σπουδών Παρουσίαση στην τάξη Επίσης, οι διαλέξεις παρουσιάζονται προς όλους τους φοιτητές και προσπαθούμε να γίνεται συζήτηση μετά το θέμα είτε για να συμπληρωθεί κάτι είτε για να σχολιαστεί κάποιο ειδικό θέμα της παρουσίασης. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

30 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Διαλέξεις Θεματολογία από όλα τα γνωστικά αντικείμενα του προγράμματος σπουδών Παρουσίαση στην τάξη Βαθμολόγηση Τέλος, οι διαλέξεις βαθμολογούνται ως ένα μεγάλο ποσοστό μιας εργασίας, ώστε να δοθεί και το ποσοτικό έναυσμα στους φοιτητές για να τις εκπονήσουν. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

31 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Εργαστήρια (Workshops) Η τελευταία μορφή που χρησιμοποιούμε για την επικοινωνία είναι τα εργαστήρια (workshops) τα οποία είναι υπό την αιγίδα του Erasmus και διοργανώνονται σε διάφορες χώρες της Ευρώπης με κεντρικό στόχο την προσφορά ενός εντατικού προγράμματος εκπαίδευσης για αποφοίτους. Φέτος διοργανώνεται ένα workshop για το σχεδιασμό φωτισμού στην Αθήνα που θα περιλαμβάνει διαλέξεις καθηγητών, εκπαιδευτικές δραστηριότητες και την εκπόνηση μιας ομαδικής εργασίας. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

32 Συμπυκνωμένη διατμηματική γνώση
Εργαστήρια (Workshops) Συμπυκνωμένη διατμηματική γνώση Στα εργαστήρια προσφέρεται συμπυκνωμένη διατμηματική γνώση μέσω διαλέξεων καθηγητών από διαφορετικά πανεπιστήμια της υφηλίου. Έτσι οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να ακούσουν διαφορετικές απόψεις, αλλά και να γνωρίσουν την εξέλιξη της ειδικότητάς τους σε άλλες χώρες. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

33 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Εργαστήρια (Workshops) Συμπυκνωμένη διατμηματική γνώση Ανταλλαγή απόψεων από φοιτητές διαφορετικών χωρών και διαφορετικών ειδικοτήτων Η ανταλλαγή απόψεων από φοιτητές διαφορετικών χωρών και διαφορετικών ειδικοτήτων είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμού. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

34 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Εργαστήρια (Workshops) Συμπυκνωμένη διατμηματική γνώση Ανταλλαγή απόψεων από φοιτητές διαφορετικών χωρών και διαφορετικών ειδικοτήτων Δικτύωση με καθηγητές και επαγγελματίες Και τέλος γίνεται μία διεθνής δικτύωση με καθηγητές και επαγγελματίες του είδους που μπορεί να προσφέρει αρκετά ακόμα και σε μελλοντικό επαγγελματικό επίπεδο. Η όλη διαδικασία των εργαστηρίων δημιουργεί τον κοινό τόπο συνεύρεσης ιδεών και εκπαίδευσης που είχαμε αναφέρει στην αρχή σε φυσικό περιβάλλον και σύγχρονα. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013

35 Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013
Έχουμε δρόμο ακόμα… Ο δρόμος της εκπαίδευσης δε σταματά ποτέ. Πάντοτε ενισχύεται με νέα μέσα και νέες μεθόδους. Η συνεχής ενημέρωση και προσπάθεια όμως είναι αυτή που μπορεί να κάνει τη διαφορά και να προσφέρει ένα ποιοτικό αποτέλεσμα. Σας έδειξα μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους προσπαθούμε μέσα σε ένα πολύ συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο και μεθοδολογία να προωθήσουμε μία συνεργατική μάθηση που να συμμετέχουν όλοι. Η γνώση που προσφέρεται από τα προγράμματά μας είναι πλήρης και ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Όπως μιλάμε ολοκληρώνεται η δημιουργία νέου ψηφιακού υλικού για τις περισσότερες ενότητες του προγράμματος Γραφικές Τέχνες – Πολυμέσα, έχει ολοκληρωθεί η συγγραφή των τόμων του νέου προγραμματος σπουδών Ακουστικός Σχεδιασμός που θα προσφέρεται από το μεθεπόμενο ακαδημαϊκό έτος, καθώς και η συγγραφή νέων τόμων για το πρόγραμμα Σχεδιασμός φωτισμού. Η μεθοδολογία εκπαίδευσης είναι δοκιμασμένη. Η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον τεράστιο αριθμό των φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου το επιβεβαιώνουν. Εμείς δίνουμε κάποια εφόδια. Η ευφάνταση όμως χρήση της γνώσης και η άμεση σύνδεση με την αγορά εργασίας, παραμένει προνόμιο των αποφοίτων μας σε οποιοδήποτε εργασιακό περιβάλλον και γνωστικό αντικείμενο κι αν συνεχίσουν τη σταδιοδρομία τους. Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες /06/2013


Κατέβασμα ppt "Η Σταδιοδρομία στις Εφαρμοσμένες και τις Εικαστικές Τέχνες 15/06/2013"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google