 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
Advertisements

Γνωριμία με το Διαδίκτυο
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Πληροφορική Ενότητα 1 (Μέρος Γ): Δίκτυα Υπολογιστών. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε.,
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Τα δίκτυα και το Διαδίκτυο. Δίκτυα Υπολογιστών Ένα δίκτυο υπολογιστών είναι ένα σύνολο από διασυνδεδεμένους υπολογιστές και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.
1 Πληροφορική II Ενότητα 11 : Δίκτυα και Διαδίκτυο Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 5 Η εξέλιξη του Διαδικτύου TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Κατανεμημένα Συστήματα
Πρακτικά ζητήματα Οι διαλέξεις και οι ασκήσεις που γίνονται στην τάξη θα βρίσκονται στο eclass. Τα θέματα μέχρι τώρα: Windows XP Ασκήσεις πάνω στη χρήση.
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
HTML.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α2 β΄ τετράμηνο
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
Το Διαδίκτυο.
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
ΙΙ. Η κοινωνία της πληροφορίας
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη

 ARPA (Advanced Research Project Agency)  ARPANET: Στόχος ήταν η δημιουργία ενός δικτύου που θα μπορούσε να λειτουργεί αξιόπιστα, ακόμα και αν μερικοί κόμβοι του ετίθεντο εκτός λειτουργίας.  Aρχίζει με 4 διασυνδεμένους κόμβους (υπολογιστές). Η σύνδεση γίνεται μέσω τηλεφώνου (dial up) με ταχύτητα 50 kbps

 Υπήρχαν διάφορα δίκτυα με διαφορετικά πρωτόκολλα επικοινωνίας που δεν ήταν συμβατά  Ανάγκη ύπαρξης ενός πρωτοκόλλου που θα ενοποιούσε όλα τα δίκτυα τα οποία είχαν δημιουργηθεί μέχρι τότε

 Αποτελεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δικτύων  Κάθε υπολογιστής δεν συνδέεται «απευθείας», αλλά μέσω του δικτύου του (π.χ. δίκτυο ISP)  Περιλαμβάνει υπολογιστές, συσκευές διασύνδεσης (hub, δρομολογητές) και άλλες «έξυπνες» συσκευές (κινητά τηλέφωνα, τηλέοράσεις κλπ.)  Βασική αρχή λειτουργίας: Δυνατότητα επικοινωνίας δύο οποιονδήποτε συνδεδεμένων συστημάτων

 Ο ένας υπολογιστής-πελάτης ζητάει μία υπηρεσία και ο άλλος υπολογιστής- εξυπηρετητής παρέχει αυτή την υπηρεσία  Ο πελάτης ξεκινάει την επικοινωνία και, αφού γίνει σύνδεση, θέτει το αίτημά του στον εξυπηρετητή  Ο εξυπηρετητής ενεργοποιείται, επεξεργάζεται το αίτημα (σειρά προτεραιότητας) και το ικανοποιεί

 Ο πελάτης δεν χρειάζεται να έχει μεγάλη υπολογιστική ισχύ, παρά μόνο για να δημιουργεί αιτήματα, να προβάλλει τα αποτελέσματα και να αποθηκεύει τις πληροφορίες που του επιστρέφονται  Ο εξυπηρετητής πρέπει να έχει μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ και να μπορεί να αποθηκεύει, να ανακτά και να διαχειρίζεται πληροφορίες, ώστε να διεκπεραιώνει τα αιτήματα

 αποτελεσματική χρήση υπολογιστικής ισχύος  μείωση κόστους συντήρησης και αναβάθμισης  αύξηση ευελιξίας και δυνατότητα δημιουργίας συστημάτων που υποστηρίζουν πολλά διαφορετικά περιβάλλοντα

 Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web)  Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο ( )  Μεταφορά Αρχείων (ftp)  Ομάδες συζητήσεων (newsgroups, forums)  Απομακρυσμένη υπηρεσία πρόσβασης τερματικού (telnet)

 Ο Παγκόσμιος ιστός είναι υπηρεσία του Διαδικτύου  Οργανωμένος σε ιστοσελίδες (κόμβους) που συνδέονται μεταξύ τους μέσω επιλεγμένων λέξεων ή αντικειμένων (συνδέσμων).  Βασίζεται στη λογική του Υπερκειμένου εμπλουτισμένο όμως με εικόνες, ήχο και βίντεο (Υπερμέσα)

 Δημιουργήθηκε ως ένας εύχρηστος και γρήγορος τρόπος διαμοιρασμού  Πρωτόκολλο HTTP: Hyper Text Transfer Protocol  Γλώσσα HTML: Hyper Text Markup Language

 Δημιουργία ιστοσελίδων μέσω κώδικα HTML  Ακριβός εξοπλισμός για να στήσει κάποιος το δικό του ιστότοπο  Οι ιστοσελίδες ήταν στατικές

 Πτώση τιμών, αύξηση ισχύος  Υπηρεσίες φιλοξενίας ιστοσελίδων (web hosting)  Ευκολότεροι τρόποι κατασκευής ιστοσελίδων

 Aλλαγές κυρίως στον τρόπο κατασκευής των ιστ  Μια ιστοσελίδα του web 2.0 επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν και να συνεργάζονται δημιουργώντας οι ίδιοι το περιεχόμενο  Παραδείγματα › Ιστολόγια (blogs). Εύκολο στήσιμο, ανανεώνεται ανά πάσα στιγμή και προσφέρει αλληλεπίδραση υπό μορφή σχολίων › Wiki › Ηλεκτρονικές υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων › Πλατφόρμες συνεργασίας

 Στροφή προς τον «έξυπνο» νοήμονα ιστό που θα καταλαβαίνει τις απαιτήσεις του χρήστη  Επικεντρώνεται στη σημασία του περιεχομένου  Αναζήτηση με κανονικές εκφράσεις και προτάσεις αντί λέξεων-κλειδιών (AI)  Ο χρήστης δε χρειάζεται να μετατρέψει αυτό που ζητάει σε μορφή κατανοητητή για τον υπολογιστή

 Ενοποίηση του Ιστού των χρηστών (Web 2.0), του σημασιολογικού ιστού (Web 3.0) και προηγμένων μέσων μετάδοσης της πληροφορίας (π.χ. 3D απεικόνιση και VR)

 Αν ο αρχικός Παγκόσμιος Ιστός (web 1.0) συνδέει δεδομένα και πληροφορίες, ο web 2.0 συνδέει άτομα μεταξύ τους, ο web 3.0 συνδέει γνώσεις και ο web X.0 τις νοημοσύνες