1o Γυμνάσιο Βέροιας Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα 2015-2016 Αναστασία Καρακώστα ΠΕ03.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ DA VINCI ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΠΕΗ ΛΩΡΑ ΧΑΤΖΗΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΪΟΥ 2015.
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Φοιτητές: Α. Γκαμπέσης & Α. Κωστής Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2014 Επιβλέπων.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους Energy Balance & Weight Control.
«ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ» Νίκησε τους φόβους σου, χαμήλωσε τους τόνους σου Παραμύθια παιδιών της Α’ Τάξης για σχολική βία 1ο.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Οδηγός Χρήσης του MAD για το μάθημα της Ανάλυσης Δεδομένων
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ THE PULSE OF SOCIETY alco.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Αξιολόγηση επενδύσεων
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Δρ. Παντελής Μπαλαούρας
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Ευρώ :Χαρτονόμισμα ή Γέφυρα?
H οικονομική κρίση στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις της στις γυναίκες
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Αξιολόγηση επενδύσεων
“Μια εκπαιδευτική, κοινωνική, αναπτυξιακή πορεία
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την επαναχρησιμοποίηση και την επανεπεξεργασία εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα.
Δημιουργία συστήματος υποστήριξης αποφάσεων και έλεγχο διαθεσιμότητας
Μαθηματικά στην καθημερινή ζωή
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Πληροφορική Κεφάλαιο 10ο: Εισαγωγή στο EXCEL 2010 Μέρος Γ
Σύστημα Ταξινόμησης & Κωδικοποίησης
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Κεφάλαιο 8 Επεξεργασία Δεδομένων και Υπολογιστικά Φύλλα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
Case 01: Προγραμματισμός Αγροτικής Παραγωγής «AGRO» ΣΕΝΑΡΙΟ
Ετήσιο αναμενόμενο ποσοστό απόδοσης (%)
Παντείου Πανεπιστημίου
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Μια εφαρμογή στις «Εφαρμογές Πολυμέσων»
ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/2
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Βάσεις Δεδομένων 16/2/2019 Ενότητα Γ6.3 (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Κεφάλαιο 2 Οργάνωση και Γραφική Απεικόνιση Μεταβλητών.
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Κεφάλαιο 6 Η Κανονική Κατανομή.
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1o Γυμνάσιο Βέροιας Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα Αναστασία Καρακώστα ΠΕ03

Περίληψη Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Teachers4Europe και στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων υλοποιήσαμε το πρόγραμμα : « Περιγράφοντας στατιστικά τη σχολική μας κοινότητα ». Στόχος του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των μαθητών με τις απλές έννοιες της περιγραφικής στατιστικής και η μείωση του ψηφιακού χάσματος που υπάρχει ανάμεσα στο ελληνικό σχολείο και τα άλλα ευρωπαϊκά 1. Οι δεξιότητες οι οποίες καλλιεργήθηκαν ήταν η γνώση και χρήση νέων εργαλείων επικοινωνίας, όπως Dropbox και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εργαλείων απόκτησης στοχευμένης γνώσης όπως η διαδικτυακή πύλη του Europa για την ανοικτή εκπαίδευση, καθώς και εργαλείων αποκωδικοποίησης της καθημερινότητάς τους, όπως το λογιστικό φύλλο Excel. Επίσης, η σύνταξη του ερωτηματολογίου, η συλλογή και καταχώρηση των απαντήσεων ανά ομάδες, η βιωματική κατανόηση γνώσεων περιγραφικής στατιστικής και γραφημάτων ανέπτυξαν την κουλτούρα συνεργασίας ανάμεσα στους μαθητές και ανέδειξαν το ρόλο του καθηγητή ως διευκολυντή της γνώσης. ………………………………………………. 1 Ο Neelie Kroes, A ντιπρόεδρος της Επιτροπής η οποία είναι αρμόδια για το ψηφιακό θεματολόγιο και η Ανδρούλλα Βασιλείου, Ευρωπαία επίτροπος, αρμόδια για θέματα εκπαίδευσης, πολιτισμού, πολυγλωσσίας και νεολαίας στο άρθρο τους : « Στήριξη των εκπαιδευτικών μέσω της ανοικτής εκπαίδευσης » (Teachers4europe Journal News Letter No1 Ιανουάριος 2014), τονίζουν τη σημασία του προγράμματος, το οποίο έχει σκοπό να μειώσει το ψηφιακό χάσμα στην Ευρώπη.

Το κίνητρό μας Η σκέψη για αυτό το πρόγραμμα ήρθε σταδιακά. Σε πρώτη φάση οι μαθητές ενημερώθηκαν από το υλικό της επιμόρφωσης για τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το πλαίσιο λειτουργίας τους. Εστιάσαμε στο γεγονός ότι το παρόν και το μέλλον της Ευρώπης δεν είναι απλά ένα θέμα μόνο για τα θεσμικά όργανα της ΕΕ, αλλά αφορά κάθε πολίτη, κάθε κράτους μέλους. Έτσι το ζήτημα μετατοπίστηκε στο εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας το οποίο πρέπει να εξασφαλίζει εκπαίδευση υψηλής ποιότητας για όλους τους μαθητές. Τότε αυτοί, ως ενεργοί πολίτες, θα μπορούν να διαχειριστούν τα δύσκολα ζητήματα της εποχής μας ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΙΣΧΥΡΗ ΕΝΩΣΗ, η οποία θα λειτουργεί αποτελεσματικά προς όφελος ΟΛΩΝ των ευρωπαίων πολιτών. Κομβικό ρόλο παίζουν η άριστη γνώση ξένης γλώσσας και οι ψηφιακές δεξιότητες.

Λεπτομέρειες για τη Δράση μας Πήραν μέρος 16 μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, οι οποίοι χωρίστηκαν σε 4 ομάδες. Κάθε ομάδα όρισε ένα μέλος της ως συντονιστή. Σχεδιάστηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις « γνωριμίας » με τους μαθητές του Σχολείου, όπως : τάξη, φύλο, χρώμα ματιών, μήνα γενεθλίων, προτιμήσεις αθλήματος, επικοινωνίας, τρόπου και χρόνου μετάβασης στο σχολείο, κ. λ. π. το οποίο και συμπληρώθηκε από 308 μαθητές. Κατόπιν έγινε αποδελτίωση των απαντήσεων στο Excel και με τη βοήθεια και του καθηγητή πληροφορικής, ο οποίος εμπλούτισε τη διδασκαλία του με αυτό το βιωματικό υλικό, οι μαθητές πειραματίστηκαν σε διασταυρώσεις (pivot tables), τις αντίστοιχες γραφικές τους παραστάσεις ( ραβδογράμματα, πίτες ) και εξασκήθηκαν στη σωστή λεκτική διατύπωση των αποτελεσμάτων. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν το εργαστήριο του Σχολείου καθώς και τη Βιβλιοθήκη της πόλης μας. Η εργασία παρουσιάστηκε στο 29 ο Συνέδριο Στατιστικής το οποίο διεξάχθηκε από 4-7 Μα ΐ ου 2016 στη Νάουσα ( Σάββατο, 7 Μαϊου, στην αίθουσα Έρια.)

Τολιοπούλου Νάντια Γ 4 Φλώρου Μαριαλένα Γ 4 Χατζημασούρα Κορίνα Γ 4 Τσεγκελίδης Κωνσταντίνος Γ 4 Μουρατίδου Μαρία Γ 2 Μαστοροπούλου Παναγιώτα Γ 2 Λεσάι Μαριέτα Γ 2 Γεγιτσίδης Σωκράτης Γ 1 Αδαλόγλου Αβραάμ Γ 1 Γιουρούκης Πέτρος Γ 1 Γκούντρας Γιάννης Γ 1 Ζαχαρόπουλος Κωνσταντίνος Γ 1 ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΡΙΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ EXCEL Φουρκιώτη Θάλεια Γ 4 Σκεντεράσι Κατερίνα Γ 4 Τσορμπατζιάν Χριστίνα Γ 4 Μαχμουτλλάρι Δημήτρης Γ 2 ΟΜΑΔΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ EXCEL ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ EXCEL ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟ EXCEL

ΤΙ ΘΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ; ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΑΣΗ Ι

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΦΑΣΗ ΙΙ

Πολλοί μαθητές δεν είχαν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και δεν ήξεραν το Dropbox και τις δυνατότητές του. Σε κάθε ομάδα ορίστηκε συντονιστής ο οποίος ήταν εξοικειωμένος με τα παραπάνω εργαλεία και επιμόρφωσε τους συμμαθητές του. Κάθε ομάδα πήρε τα απαντημένα ερωτηματολόγια που της αναλογούσαν και τα πέρασε στο αρχείο Excel το οποίο μοιράστηκε σε όλους. Η συνένωση όλων των αρχείων σε ένα έγινε από τη συντονίστρια καθηγήτρια. Παρ’ όλο που δόθηκαν οδηγίες αποδελτίωσης (ελληνικά, κεφαλαία, οι μήνες ολογράφως) πολλά ερωτηματολόγια είχαν την ίδια απάντηση με διαφορετική γραφή. Αυτό ξεπεράστηκε με τη δυνατότητα του φίλτρου στο Excel. ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗΣ

ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ, ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ PIVOT ΡΑΒΔΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΠΙΤΕΣ ΦΑΣΗ ΙΙΙ

Συζητήσαμε για συχνότητες, σχετικές συχνότητες, διασταυρώσεις, πίνακες διπλής εισόδου, γραφικές αναπαραστάσεις, πιθανά συμπεράσματα. Κάθε ομάδα πήρε τον συγκεντρωτικό πίνακα Excel ώστε να πειραματιστεί στις διασταυρώσεις και τα ραβδογράμματα. Δόθηκε και πληροφοριακό υλικό από τις εργασίες άλλων ευρωπαϊκών σχολείων καθώς και θεωρητικό υλικό στα αγγλικά για τον τρόπο επεξεργασίας των ραβδογραμμάτων ( αλλαγή βήματος, τίτλοι, διάταξη ράβδων σύμφωνα με τη συχνότητα, κ. λ. π.)

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΡΑΒΔΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΦΑΣΗ Ι V

ΠΡΩΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΠΛΗΘΟΣ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Παρατηρήσαμε πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε στην ανάγνωση των μονάδων για να μη βγάζουμε λανθασμένα συμπεράσματα ! Τα αγόρια είναι περίπου όσα και τα κορίτσια, αλλά στο ραβδόγραμμα φαίνεται μια αξιοσημείωτη υπεροχή του αριθμού των κοριτσιών, πράγμα που δεν ισχύει γιατί στον κατακόρυφο άξονα των συχνοτήτων στο βήμα που είναι η μονάδα έχει δοθεί αρκετή υψομετρική διαφορά !

Δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τη σχετική συχνότητα και να θυμίσουμε και τα ποσοστά

Είδαμε τη δυνατότητα που έχουν οι πίνακες Pivot στις διασταυρώσεις. Με πίνακα διπλής εισόδου πήραμε την πληροφορία του πλήθους αγοριών – κοριτσιών ανά τάξη. Στη Γ΄ τάξη και ιδίως στη Β΄ υπερέχουν τα κορίτσια, αλλά αυτό ανατρέπεται στην Α΄ τάξη

Πληροφορία για το χρώμα των ματιών

Θέλησαν να δούμε και το χρώμα των ματιών ανά τάξη

Θέλησαν να δούμε και τη σχέση χρώματος ματιών και φύλου

Ποιο μήνα έχουν γενέθλια οι πιο πολλοί

Σε ποια τάξη γιορτάζουν οι περισσότεροι ανά μήνα ;

Σε ποιο μήνα ανά τάξη ;

Πόσα αδέλφια έχουν ;

Η θρησκεία τους

Τα νέα που τους ενδιαφέρουν

Με ποιο τρόπο συζητάς με τους φίλους σου ;

Από τους 308 μαθητές οι 103 δεν έχουν φίλους με τους περισσότερους μοναχικούς να είναι της Β΄ τάξης !

Στην Α΄ τάξη περισσότερα αγόρια από κορίτσια απαντούν ότι δεν έχουν φίλους, στη Β΄ και Γ΄ περισσότερα είναι τα κορίτσια από τα αγόρια της τάξης τους που δεν έχουν φίλους. Συζητήσαμε γιατί στη Β΄ Γυμνασίου υπάρχει περισσότερη μοναξιά

Ανά τάξη το πλήθος των αριστερόχειρων και δεξιόχειρων. Μας έκανε εντύπωση ότι το πηλίκο αριστερό / δεξί είναι περίπου σταθερό ανά τάξη, ίσο με 9,64%!

Η απάντηση στην ερώτηση για το ποιο είναι το αγαπημένο τους μάθημα με συγκίνησε !

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα για την πρωτοβουλία της στην οργάνωση και υλοποίηση της εκπαιδευτικής δράσης "Teachers4Europe" και το άνοιγμά της στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η εφαρμογή στην εκπαίδευση καινοτόμων βιωματικών μεθόδων διδασκαλίας και η αξιοποίηση της τεχνολογίας της πληροφορικής και της επικοινωνίας είναι μεγάλης σημασίας για τη μείωση του ψηφιακού χάσματος στην Ευρώπη και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους Ευρωπαίους μαθητές. EYXA ΡΙΣΤΙΕΣ