2/6/2014 β.μ. σελ. 57, άσκηση 1 Γράφω τις δύο πρώτες παραγράφους στους παρελθοντικούς χρόνους (Παρατατικό, Αόριστο, Υπερσυντέλικο), στο πρώτο ενικό πρόσωπο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Advertisements

Αντάμ!! Aφού είδαμε ποιο φύλλο κάνουμε αντάμ σε περίπτωση που έχει αγοράσει ο συμπαίκτης, τώρα θα δούμε τη δεύτερη επιλογή μας, στην περίπτωση που δεν.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΠΛΑΤΩΝ Α4 1ΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
Πολύ Αγαπημένο ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ…. Ο φίλος Πλάτωνας με ενημέρωσε για το ερώτημα που τέθηκε…
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
“Πως να στήσετε έναν υπολογιστή από το μηδέν” By: Κων/νος Λαμπόρντους
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η επαναδήλωση του ανοίξαντος με φιτ στο χρώμα του απαντώντος 1 1  Έχω φιτ στις. Πώς θα το πω?
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΚΟΥΙΖ ΑΓΟΡΑΣ ΑΝΟΙΓΜΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ Τι απαντάω; Τι ανοίγω;
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Οι Άγιοι Βασίληδες: Καραγιάννη Ελένη, Λεπίδας Γιώργος, Μαρούτσου Παρασκευή-Ανδριάννα (Εβίνα), Μαυρουκάκη-Καραγκούνη Κωνσταντίνα, Μπόθος-Βουτεράκος Νικόλας.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Οδικά δίκτυα ΕΕ Ι ΙΤΑΛΙΑ Βενζινάδικα: Τα οδικά δίκτυα εκτός της autostrada, δεν έχουν βενζινάδικα στην συχνότητα που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα. Για.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Χρήστος Καραβάς Α1.
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Μιχάλης Γκριτζάπης Γ1 Σελ.11 ασκ.2
Μια εργασία από τον μαθητή: Δημήτρη Εμμανουήλ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2/6/2014 β.μ. σελ. 57, άσκηση 1 Γράφω τις δύο πρώτες παραγράφους στους παρελθοντικούς χρόνους (Παρατατικό, Αόριστο, Υπερσυντέλικο), στο πρώτο ενικό πρόσωπο.

στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι και απεγνωσμένα να μια καντίνα για να ένα αναψυκτικό. τελικά ένα μηχάνημα και τα απαραίτητα κέρματα. Κι όμως! Το μηχάνημα δεν κερματοδέκτη. απορημένος και να τι συμβαίνει. Το μηχάνημα δεν να δέχεται ούτε πιστωτικές κάρτες, ούτε νομίσματα, ούτε χαρτονομίσματα. Τίποτε! Βρίσκεστε Βρισκόμουν προσπαθείτε προσπαθούσα βρείτε βρω αγοράσετε αγοράσω Εντοπίζετε Εντόπισα ετοιμάζετε ετοίμασα έχει είχε Μένετε Έμεινα προσπαθείτε προσπάθησα καταλάβετε καταλάβω δείχνει έδειχνε

Η συνέχεια δική σας..