Κλαδικές εκθέσεις Γενικά στοιχεία. Ορισμός ”Εμπορική Έκθεση είναι η μικρής διάρκειας, βασικά στον ίδιο τόπο, περιοδικά επαναλαμβανόμενη εκδήλωση, κατά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Η περίπτωση της Γερμανίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλαδικές εκθέσεις Γενικά στοιχεία

Ορισμός ”Εμπορική Έκθεση είναι η μικρής διάρκειας, βασικά στον ίδιο τόπο, περιοδικά επαναλαμβανόμενη εκδήλωση, κατά την οποία ένα μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων (εκθέτες), με τη βοήθεια δειγμάτων, δίνει την αντικειμενική διάσταση των προϊόντων ή υπηρεσιών ενός κλάδου, έτσι ώστε ο εμπορικός επισκέπτης να αποκομίζει σαφή εικόνα των επιχειρηματικών δυνατοτήτων, ο δε εκθέτης, να επιδιώκει πληροφόρηση και άμεσες εμπορικές πράξεις.” Όπως χαρακτηριστικά λέγεται είναι «ένας γάμος με τρεις», τον Εκθέτη, τον Οργανωτή και τον Επισκέπτη.

Ιστορική αναδρομή Οι εμπορικές εκθέσεις δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά ξεκινούν ήδη από πολύ παλιά, όταν πρωτοπαρουσιάστηκαν με τη μορφή τοπικών εμποροπανηγύρεων που συνόδευαν θρησκευτικές γιορτές, οι οποίες με τη βοήθεια των ισχυρών θεσμών της εποχής (εκκλησία και βασιλείς) μετεξελίχθηκαν σε οργανωμένες εμπορικές εκδηλώσεις, με σημαντικότερες αυτές της Αμβέρσας, του Παρισιού, της Λυών και της Πάντοβας Ωστόσο:  Η βιομηχανική επανάσταση,  η βελτίωση των επικοινωνιών και των μεταφορών και,  η αλλαγή των συνθηκών ανταγωνισμού δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για τη σύγχρονη μορφή των εμπορικών εκθέσεων, με σημαντικότερη εξέλιξη την υποκατάσταση της συγκέντρωσης μεγάλων ποσοτήτων εμπορευμάτων με στόχο την άμεση πώληση, από την παρουσίαση δειγμάτων για σύναψη εμπορικών συναλλαγών, μορφή η οποία παρουσιάσθηκε πρώτη φορά στη Λειψία το 1890.

Ακολούθησαν στη συνέχεια  η εξειδίκευση ως προς τα αντικείμενα έκθεσης,  η συντόμευση του χρόνου λειτουργίας και,  ο περιορισμός του κοινού, διαμορφώνοντας πλέον σε μεγάλο βαθμό τη σημερινή τους μορφή.

Σημασία των εμπορικών εκθέσεων Από οικονομική σκοπιά, οι εκθέσεις αποτελούν: καθρέφτη της τεχνολογικής εξέλιξης, ”χρηματιστήριο” πληροφοριών, θερμόμετρο των τιμών, οικονομικό και πολιτικό φόρουμ ανταλλαγής απόψεων και πρόβλεψης των συγκυριακών μεταβολών, και κοινωνικό γεγονός με οικονομικές, πολιτικές και πολιτιστικές διαστάσεις.

Σημασία (συνέχεια) Οφείλουν την αξία τους στο ότι: δημιουργούν τις προϋποθέσεις των λεγόμενων «τυχαίων συναντήσεων», εξασφαλίζουν την αμεσότητα της επικοινωνίας, εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο για αγοραστές και πωλητές, παρουσιάζουν τα προϊόντα στη φυσική τους μορφή και κατάσταση, παρέχουν την δυνατότητα στον εμπορικό επισκέπτη και τον αγοραστή να συγκρίνει άμεσα τα ανταγωνιστικά προϊόντα ως προς τα χαρακτηριστικά, την ποιότητα και την τιμή τους, διευκολύνουν το μηχανισμό ανταλλαγής πληροφοριών, ενημερώνουν όλους τους συμμετέχοντες για τις εξελίξεις στο τεχνολογικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Σημασία (συνέχεια) Οι συμμετέχοντες (εκθέτες και εμπορικοί επισκέπτες), βοηθούνται από τη συμμετοχή τους στις εκθέσεις:  στην παρακολούθηση των γενικότερων τάσεων και της κατεύθυνσης προς την οποία κινείται ο κλάδος,  στην ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος τους για περαιτέρω επέκταση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας με την αναζήτηση νέων πιθανών εμπορικών και επιχειρηματικών συνεργατών,  στην βελτίωση της εταιρικής τους ταυτότητας και την αύξηση του κύρους της επιχείρησης τους, με όλα τα ευεργετήματα που αυτή προσφέρει,  στην αποφυγή λαθεμένων επιχειρηματικών κινήσεων λόγω άγνοιας της επιχειρηματικής πραγματικότητας και βιασύνης,  στη γρηγορότερη και καλύτερη προσαρμογή στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του εξωτερικού περιβάλλοντος,  στον περιορισμό του κόστους πώλησης, μια που οι εμπορικές εκθέσεις είναι φθηνότερες σε σχέση με την άμεση πώληση,  στην καλύτερη παρουσίαση και δοκιμή των νέων προϊόντων,  στην απόκτηση εμπειριών οι οποίες είναι χρήσιμες για το μέλλον

Μειονεκτήματα των εκθέσεων Η δύσκολα μετρήσιμη αποτελεσματικότητα, καθώς η ποσοτικοποίηση των αποτελεσμάτων είναι δύσκολη, μια που τα σημαντικότερα οφέλη από τη συμμετοχή είναι ποιοτικά και όχι ποσοτικά. Το κόστος συμμετοχής είναι υψηλό σε απόλυτα μεγέθη (μεταφορά εμπορευμάτων, ενοικίαση και κατασκευή περιπτέρου, διαμονή στελεχών, υλικό προβολής, κλπ.), κυρίως στις καθιερωμένες διεθνείς εκθέσεις, και ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ωστόσο θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν επένδυση και να αξιολογείται στη βάση των μακροχρόνιων (ποιοτικών και ποσοτικών) αποτελεσμάτων της. Το χαοτικό συχνά περιβάλλον, καθώς ιδιαίτερα σε πολύ μεγάλες διεθνείς εκθέσεις (όπως για παράδειγμα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης) δεν υπάρχει η κατάλληλη εξειδίκευση αντικειμένου και επιπλέον υπάρχει πολυκοσμία, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατόν να δοθεί η πρέπουσα προσοχή στους εμπορικούς εκθέτες. Την απασχόληση των πωλητών, καθώς σε μικρές και μεσαίες κυρίως επιχειρήσεις το βάτος της παρουσίας πέφτει στους πωλητές, με αποτέλεσμα να παρατηρείται δυσλειτουργία στην καθημερινή δουλειά της επιχείρησης.

Σύγχρονες τάσεις Θα ενισχυθεί η πολυεθνικότητα των ήδη διάσημων και καταξιωμένων εμπορικών εκθέσεων, η οποία θα συνοδευθεί και από περαιτέρω περιορισμό της δυνατότητας ανάδειξης νέων εκθεσιακών γεγονότων. Θα ενισχυθεί η εκτός έδρας δραστηριότητα των μεγάλων εκθεσιακών οργανισμών, οι οποίοι θα αναλαμβάνουν τη διοργάνωση γεγονότων μακριά από τον παραδοσιακό τους χώρο όλο και συχνότερα. Θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των εκθέσεων με όμοιο ή παρεμφερές αντικείμενο. Θα είναι όλο και μεγαλύτερος ο αριθμός των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) που επιθυμούν και επιζητούν τη συμμετοχή τους σε εθνικές εκθέσεις. Θα αυξηθούν οι περιπτώσεις όπου το εκθεσιακό αντικείμενο θα είναι υπηρεσίες και όχι υλικά προϊόντα, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό ώστε δεν αποκλείεται να μεταβληθεί ακόμη και η δομή των εκθέσεων όπως τις γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Θα αυξηθεί η σημασία των περιφερειακών εκθέσεων, αυτών δηλαδή που έχουν μια ακτίνα επιρροής που φθάνει στα 100 χιλιόμετρα, οι οποίες απευθύνονται κυρίως σε μικρές βιοτεχνικές επιχειρήσεις. Θα γίνει ευκολότερη η είσοδος του κοινού σε εκθεσιακά γεγονότα που μέχρι σήμερα απευθύνονταν μόνο σε εμπορικούς επισκέπτες, με αυστηρή όμως διαφύλαξη του εμπορικού τους χαρακτήρα. Θα γίνεται όλο και περισσότερο αισθητή και στην Ευρώπη η παρουσία των Mode Centers, τα οποία συνδυάζουν εκτός από τη μόνιμη παρουσία των επιχειρήσεων μέσω σταθερών εκθετηρίων, και μια σειρά από εκθεσιακές και παραεκθεσιακές εκδηλώσεις.