Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Ανάπτυξη (επώνυμων) Υπηρεσιών Service Science Άννα Ζαρκάδα.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προδιαγραφές Αναλυτική περιγραφή μαθήματος
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Αξιολόγηση επενδύσεων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αξιολόγηση επενδύσεων
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Μελάνια και επικαλυπτικά (Ε)
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
οικογενειακής επιχείρησης
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Βασικές αποφάσεις του F&B Manager
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

2 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Χρηματοδότηση

3 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. Άδειες Χρήσης

Σκοποί ενότητας Εξοικείωση με τους τύπους νέων υπηρεσιών Κατανόηση των σταδίων ανάπτυξης νέων υπηρεσιών Κατανόηση της μεθόδου blueprinting και των βημάτων που απαιτεί η εφαρμογή της Εις βάθος γνώση της διαδικασίας με τη χρήση παραδειγμάτων από την αγορά 4

Περιεχόμενα ενότητας Τύποι Νέων Υπηρεσιών Στάδια Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών Μέθοδος Blueprinting Παράδειγμα Σχεδιασμού Νέας Υπηρεσίας 5

Μάθημα: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα, Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Τύποι Νέων Υπηρεσιών

Τύποι Νέων Υπηρεσιών (1 από 2) Σημαντικές ή Δραστικές Καινοτομίες – Νέες υπηρεσίες για αχαρτογράφητες αγορές – Η δημιουργία του Ebay ως πρώτη ιστοσελίδα ηλεκτρονικών δημοπρασιών Επιχειρήσεις start-up – Νέες υπηρεσίες για αγορές που ήδη καλύπτεται από υπάρχουσες υπηρεσίες – Η Amazon ως εναλλακτικό διαδικτυακό βιβλιοπωλείο Νέες υπηρεσίες για υπάρχουσες αγορές – Υπάρχουσες επιχειρήσεις παρέχουν νέες υπηρεσίες στους πελάτες τους – Κινητή τηλεφωνία από την Carrefour 7

Τύποι Νέων Υπηρεσιών (2 από 2) Διεύρυνση γραμμής παραγωγής υπηρεσίας – Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής – Καινούργια δρομολόγια σε μία αεροπορική εταιρεία Βελτίωση Υπηρεσιών – Η πιο συχνή μορφή νέων υπηρεσιών – Αλλαγή στα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών – Καινοτομία για ταχύτερη εκτέλεση της υπηρεσίας Αλλαγές στυλ – Αλλαγές στα ορατά σημεία της υπηρεσίας – Ανακαίνιση ενός εστιατορίου 8

Μάθημα: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα, Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Στάδια Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών

Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών μοιάζει με την αντίστοιχη των νέων προϊόντων Η σημαντική διαφορά εδράζει στην υλοποίηση της Υπάρχουν δύο βασικά μέρη – Ο σχεδιασμός του πλάνου που αφορά το ορατό μέρος (front-end planning) – O σχεδιασμός της εφαρμογής 10

Σχεδιασμός Ορατού Μέρους Ανάπτυξη επιχειρηματικής στρατηγικής Ανάπτυξη στρατηγικής για τη νέα υπηρεσία Γένεση Ιδέας – Απόρριψη ιδεών που δεν ταιριάζουν με τη στρατηγική υπηρεσίας Ανάπτυξη του σχεδίου και αξιολόγηση του – Δοκιμασία του σχεδίου από πελάτες και υπαλλήλους Επιχειρηματική Ανάλυση – Εξέταση της πιθανής κερδοφορίας και της εφικτότητας 11

Σχεδιασμός Εφαρμογής Ανάπτυξη και δοκιμή της υπηρεσίας – Διεξαγωγή τεστ πρωτότυπης υπηρεσίας – Δημιουργία προσχεδίου της υπηρεσίας (blueprint) Δοκιμή στην αγορά – Δοκιμή της υπηρεσίας και στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ – Η πιλοτική εφαρμογή προλαμβάνει λειτουργικά προβλήματα απόδοσης Εμπορευματοποίηση της υπηρεσίας Αξιολόγηση μετά την εισαγωγή στην αγορά 12

Μάθημα: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα, Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μέθοδος Blueprinting

Η μέθοδος Blueprinting To Blueprinting υπηρεσίας είναι η γραφική απεικόνιση του συστήματος της υπηρεσίας με χρονική σειρά Περιλαμβάνει όλες τις επιμέρους διαδικασίες εξυπηρέτησης των πελατών και τον τρόπο µε τον οποίο αυτές συνδέονται Επιμερίζει την υπηρεσία σε μικρότερα λογικά μέρη ώστε να γίνεται κατανοητή από όλους τους εμπλεκομένους 14

Οι ζώνες ορατότητας του Blueprint Υπάρχουν δύο ζώνες όπου λαμβάνει χώρα η υπηρεσία – Το ορατό μέρος Οι επαφές και διεργασίες που μπορεί να γίνουν ορατές από τον καταναλωτή π.χ. το καλωσόρισμα σε ένα ξενοδοχείο – Το μη ορατό μέρος Οι διεργασίες που δε γίνονται ορατές από τον καταναλωτή Π.χ. το στρώσιμο του κρεβατιού σε ένα ξενοδοχείο Τις δύο ζώνες χωρίζει η γραμμή ορατότητας 15

Επιμέρους διαχωρισμοί του Blueprint (1 από 2) Επιμέρους περιοχές στο ορατό μέρος – Η περιοχή δράσης του καταναλωτή Τα βήματα, οι επιλογές, οι δραστηριότητες, οι επαφές του καταναλωτή από τη στιγμή της κατανάλωσης έως και την αξιολόγηση της υπηρεσίας Π.χ. Το τηλεφώνημα στη ρεσεψιόν – Η περιοχή δράσης των υπαλλήλων Τα βήματα και οι ενέργειες των υπαλλήλων που είναι στο πεδίο ορατότητας του καταναλωτή π.χ. το σερβίρισμα στο δωμάτιο Τις δύο ζώνες χωρίζει η γραμμή συναλλαγής 16

Επιμέρους διαχωρισμοί του Blueprint (2 από 2) Επιμέρους περιοχές στο μη ορατό μέρος – Η περιοχή δράσης των υπαλλήλων Οι ενέργειες των υπαλλήλων που είναι έξω από το πεδίο ορατότητας/ αντίληψης του καταναλωτή Π.χ. Η προετοιμασία του γεύματος στο εστιατόριο – Οι υποστηρικτικές διαδικασίες Εσωτερικές υπηρεσίες, βήματα και συστήματα τα οποία υποστηρίζουν την παράδοση της υπηρεσίας Π.χ. το λογισμικό κρατήσεων ενός ξενοδοχείου Τις δύο ζώνες χωρίζει η γραμμή εσωτερικών διεργασιών 17

Παράδειγμα Blueprint: Διαμονή σε Ξενοδοχείο 18

Βήματα για ένα σχέδιο blueprint (1 από 2) 1.Αναγνώριση της διαδικασίας προς χαρτογράφηση – Προηγείται η αναγνώριση του σκοπού για τον οποίο γίνεται το blueprint 2.Αναγνώριση του πελάτη – Όσο πιo ακριβής είναι η αναγνώριση του τμήματος στόχου τόσο πιο αποτελεσματικό είναι το blueprint 3.Καταγραφή της διαδικασίας από τη σκοπιά του πελάτη – Έμφαση στην εμπειρία που βιώνει ο πελάτης 19

Βήματα για ένα σχέδιο blueprint (2 από 2) 4.Καταγραφή των κινήσεων του προσωπικού επαφής, δράσεις στο προσκήνιο στο παρασκήνιο και τεχνολογικές διαδικασίες 5.Σύνδεση των δραστηριοτήτων επαφής με τις απαιτούμενες υποστηρικτικές λειτουργίες 6.Προσθήκη πειστηρίων υπηρεσίας σε κάθε βήμα του καταναλωτή Π.χ. φωτογραφία της λήψης παραγγελίας 20

Μάθημα: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα, Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Παράδειγμα Σχεδιασμού Νέας Υπηρεσίας

Marriott Hotels: Σχεδιασμός νέας υπηρεσίας – έρευνα Αγορά – στόχος: Εταιρικοί ταξιδιώτες Προϊόν: Αλυσίδα ξενοδοχείων Μεθοδολογία: – Δείγμα 601 καταναλωτών σε 4 μεγάλες πόλεις – Ανάλυση Conjoint με στόχο να βρεθεί το μίγμα των χαρακτηριστικών και η τιμή που συνδυαζόμενα αποδίδουν μέγιστη ωφέλεια Αποτέλεσμα – 50 χαρακτηριστικά με βάση τον ανταγωνισμό – ομαδοποίηση σε 7 παράγοντες – τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, όχι απλά τι θέλουν οι πελάτες 22

Marriott Hotels: Ευρήματα (1 από 2) Εξωτερικό – κτίριο – κήπος – είδος και θέση πισίνας – μέγεθος ξενοδοχείου Χαρακτηριστικά Δωματίου – μέγεθος και διακόσμηση – θέση και είδος μπάνιου – συστήματα ψυχαγωγίας – άλλες παροχές Υπηρεσίες σίτισης – αυτόματοι πωλητές – είδος και θέση εστιατορίων – μενού – room service – κουζίνα στο δωμάτιο Κοινόχρηστοι χώροι (lounge) – θέση – ατμόσφαιρα – είδος πελατών 23

Marriott Hotels: Ευρήματα (2 από 2) Εξυπηρέτηση – κρατήσεις – check-in/out – μεταφορά αποσκευών στο δωμάτιο – ενοικιάσεις αυτοκινήτων – Καθαριστήριο Ασφάλεια – φύλακες – ανιχνευτές καπνού – 24ώρη παρακολούθηση με κάμερες Ψυχαγωγία – sauna – jacuzzi – γυμναστήριο – παιδική χαρά – δωμάτιο με παιχνίδια – τένις 24

Το αποτέλεσμα Courtyard by Marriott στη Μόσχα (1 από 2) Εξωτερικό: – Στο κέντρο της πόλης της Μόσχας Κόκκινη Πλατείακαι το Κρεμλίνο είναι σε μικρή απόσταση – 218 ευρύχωρα δωμάτια, μερικά με θέα το Κρεμλίνο – Κοινόχρηστοι χώροι: Λόμπι 462 τ.μ. Αίθριο γεμάτο με φυσικό φως, όμορφα επιπλωμένο και εξοπλισμένα για την άνεσή σας με δωρεάν ασύρματο Internet υψηλής ταχύτητας. Σίτιση: – Πλούσιο πρωινό σε μπουφέ στο εστιατόριο ή πρωινό για να το δωμάτιο – 2 εστιατόρια Flat Iron Bar και το Roadhouse. 25

Το αποτέλεσμα Courtyard by Marriott στη Μόσχα (2 από 2) Χαρακτηριστικά Δωματίου: – Εργονομία, αποδοτικότητα φωτισμού και ευρυζωνικού Internet – Δορυφορική τηλεόραση, μίνι - μπαρ και ταινίες στο δωμάτιο – Χρηματοκιβώτιο στο δωμάτιο – Τηλέφωνα δύο γραμμών, – Έλεγχος του κλιματισμού – 24 - ωρη υπηρεσία δωματίου – Ξυπνητήρι – Σίδερο και σιδερώστρα – Πιστολάκι για τα μαλλιά 26

Μάθημα: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Ενότητα # 7: Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα, Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Τέλος Ενότητας # 7