 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Advertisements

Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Ρατσισμός-Bulling.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Αποδόσεις αιτίων.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Φιλία.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Καλωσήρθατε!!!.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Τι είναι το cyber bulling.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΙΣΟΙ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς, πολλοί θεωρούν ορισμένες φυλές κατώτερες.

 Ένας άνθρωπος, αξίζει αγάπη, όποιο χρώμα κι αν έχει το δέρμα του, όπου κι αν πιστεύει, όπως κι αν σκέφτεται, όποια δυσκολία κι αν αντιμετωπίζει. Κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός στον κόσμο και όλοι μας πρέπει αυτό να το σεβόμαστε.

Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζονται διάφορα θέματα που αφορούν τις σεξουαλικές προτιμήσεις του ατόμου όπως η αλλαγή φύλου και η ομοφυλοφιλία και ο ρατσισμός που δέχονται από την κοινωνία.

 Η ομοφυλοφιλία σε πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζεται αρνητικά κυρίως από την εκκλησία που την θεωρεί αμαρτία, αλλά και σε πολλές κοινωνίες είναι στιγματισμένη ως ανεπιθύμητο φαινόμενο. Η στάση του νεοέλληνα τα τελευταία 20 χρόνια έχει κάπως αλλάξει απέναντι σ’ αυτή την ομάδα ανθρώπων που δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους συνανθρώπους τους εκτός από τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους. Συνεπώς οι ομοφυλόφιλοι, άντρες και γυναίκες, είναι ακόμα αναγκασμένοι να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο εργασιακό περιβάλλον, να γίνονται αντικείμενο χλευασμού, ενώ οι κοινωνικές πιέσεις που επανειλημμένως δέχονται, τους δημιουργούν ψυχολογικά προβλήματα.

 Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εκφράζει την βαθειά λύπη του καθώς η ανθρωπότητα εισέρχεται σε περίοδο συγχύσεων χαρακτηριζομένη δια της θρησκείας αποτέλεσμα των οποίων είναι η εκδήλωσις βίας, και διακρινόμενη δια την έλλειψη σεβασμού προς την θρησκευτική διαφορετικότητα.

Έρευνα, αφορά το πώς τα παιδιά με ιδιαιτερότητες στο πρόσωπο γίνονται αντιληπτά από τους συνομηλίκους τους. Οι συμμετέχοντες ήταν 344 μαθητές ηλικιών 8-17 ετών από 11 δημόσια σχολεία της Ελβετίας. Το υλικό της έρευνας αποτελούνταν από φωτογραφίες παιδιών που απεικονίζονταν είτε με είτε χωρίς διαφορετικότητα στο πρόσωπο, οι οποίες επιλέχτηκαν από τον επικεφαλής πλαστικό χειρουργό και δύο ψυχολόγους. Οι φωτογραφίες επεξεργάστηκαν ψηφιακά και περιελάμβαναν ουλές από εγκαύματα και παιδικά αιμαγγειώματα. Το αποτέλεσμα ήταν 12 ζευγάρια εικόνων,τα οποία οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν σύμφωνα με τις πρώτες τους εντυπώσεις. Τα παιδιά με τη διαφορετικότητα στο πρόσωπο χαρακτηρίστηκαν ως λιγότερο συμπαθητικά, λιγότερο ελκυστικά, λιγότερο χαρούμενα, λιγότερο καλά στο σχολείο και λιγότερο δημοφιλή, συγκρινόμενα με τα παιδιά χωρίς τη διαφορετικότητα στο πρόσωπο. Οι συμμετέχοντες ανέφεραν, επίσης, λιγότερη προθυμία να συναναστραφούν ή να γίνουν φίλοι μαζί τους. Παρόλα αυτά, τα μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά και εκείνα που είχαν στο παρελθόν έρθει σε επαφή με κάποιο παιδί που είχε κάποιου είδους διαφορετικότητα στο πρόσωπο επέδειξαν λιγότερο ρατσιστικές αντιλήψεις.

Στην καθημερινότητα μέσα στις σημαντικές μας σχέσεις πόσο εφικτό είναι να αποδεχόμαστε τους άλλους χωρίς όρους; Αν το καταφέρναμε θα μπορούσαμε σίγουρα να έχουμε καλύτερες και βαθύτερες σχέσεις στη ζωή μας… όμως, στην πραγματικότητα μπαίνουμε σε μια σχέση κουβαλώντας ήδη τόσα πράγματα, τόσες προσδοκίες και ψευδαισθήσεις, που δεν είναι καν σίγουρο ότι βλέπουμε τον άλλο που έχουμε απέναντί μας. Πόσο τον ξέρουμε; Πόσο χώρο του δίνουμε για να εκφράσει τον εαυτό του και πόσο θέλουμε να τον γνωρίσουμε, όπως είναι και όχι όπως εμείς θέλουμε να τον βλέπουμε;

Αποδέχομαι χωρίς όρους σημαίνει ότι σέβομαι τον άλλο ως άνθρωπο, για αυτό που είναι και όπως ακριβώς είναι.Τον αποδέχομαι με βάση αυτά που μπορεί να μου προσφέρει και όχι με βάση αυτά που εγώ είχα ανάγκη και πίστευα ότι θα μπορούσε να μου προσφέρει. Αποδέχομαι τον άλλο χωρίς να τον επικρίνω, χωρίς να εκφράζω τα συναισθήματά μου ανάλογα με τη συμπεριφορά του. Συνεχίζω να τον αγαπώ ακόμη και όταν δεν έχει τη συμπεριφορά που θέλω. Εκφράζω την άποψή μου για τη συμπεριφορά του. Σέβομαι τη διαφορετικότητα του άλλου, το χαρακτήρα του και τον τρόπο συμπεριφοράς του, τις απόψεις και τον τρόπο σκέψης του.

Για να αποδεχτούμε τον άλλο όπως είναι, θα πρέπει πρώτα να δούμε ποιος είναι, τι είναι για εμάς και πώς θέλει να είναι απέναντι σε εμάς, ξεκαθαρίζοντας όμως και το τι περιμένουμε εμείς από τον άλλο.Και είναι πολύ σημαντικό να έχουμε αποδεχτεί πρώτα τον εαυτό μας, να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα δικά μας θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά, τα δικά μας συναισθήματα και σκέψεις, τους δικούς μας τρόπους αντίδρασης. Αποδέχομαι τον εαυτό μου σημαίνει αναγνωρίζω και αποδέχομαι τα λάθη μου, τις αδυναμίες και τα μειονεκτήματα του χαρακτήρα μου, αποδέχομαι ότι έχω φοβίες και είμαι ευάλωτος, ότι έχω αρνητικά συναισθήματα και ότι κάνω κάποιες αρνητικές σκέψεις. Αποδέχομαι όλα τα στοιχεία του χαρακτήρα μου, αφού πρώτα τα αναγνωρίσω και μπορέσω να τα αντέξω, λέγοντας στον εαυτό μου ότι αυτά είμαι εγώ… και μπορώ να με εμπιστευτώ και να με αγαπήσω