Παράθυρο στα γεγονότα και τον κόσμο Ψυχαγωγία, ευκολία επαφής με την τέχνη Παιδαγωγικός χαρακτήρας Διευκόλυνση συναλλαγών, επικοινωνίας Έλεγχος τρόπου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η διαστρέβλωση της ιστορίας και ο αντικομουνισμός στην εκπαίδευση.
Advertisements

Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της Τεχνολογίας Επικοινωνιών
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
O εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι πρόβλημα; Πρόβλημα είναι μία κατάσταση, η οποία: 1. Χρήζει αντιμετώπισης 2. Απαιτεί λύση Η λύση δεν είναι γνωστή,
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η επικινδυνότητα του διαδικτύου Κωνσταντίνος Πεΐδης Δ τάξη ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ - ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΕΤΗΣ.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 5
Ημερομηνία: 21/11/2013 Τάξη: Γ΄3
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πλεονεκτήματα χρήσης του facebook
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
H τηλεόραση και το παιδί
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράθυρο στα γεγονότα και τον κόσμο Ψυχαγωγία, ευκολία επαφής με την τέχνη Παιδαγωγικός χαρακτήρας Διευκόλυνση συναλλαγών, επικοινωνίας Έλεγχος τρόπου άσκησης κρατικής εξουσίας Ηλεκτρονική διακυβέρνηση

- «Παραμορφωτικός καθρέπτης» της πραγματικότητας - Όχημα άσκησης προπαγάνδας - Προβολή αρνητικών προτύπων - Καλλιέργεια καταναλωτισμού - Παραβίαση ιδιωτικής ζωής - Παθητικοποίηση, απομόνωση.

σκάνδαλο «watergate»

«Η αλήθεια που μετρά είναι η αλήθεια των Μ.Μ.Ε. Εάν ένα συμβάν ο τύπος, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση πουν ότι είναι αληθινό, τότε θα επιβληθεί ως αληθινό. Ακόμη και αν είναι ψέμα. Γιατί αληθινό είναι πλέον ό,τι το σύνολο των Μ.Μ.Ε. αναγνωρίζει ως τέτοιο.» Ουμπέρτο Έκο

 Βία, Εύκολο κέρδος, Έμφαση στην εικόνα του ατόμου και όχι στην ουσία

«Το κουρδιστό πορτοκάλι», Stanley Kubrick Internet cafe

«Κάθε Μ.Μ.Ε. είναι σαν την φωτιά. Μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα, αλλά και ευεργετικά, ανάλογα με τον τρόπο τον οποίο θα τα χρησιμοποιήσει κανείς» Νεοκλής Σαρρής, Ελληνική Κοινωνία και Τηλεόραση