Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντώνιος Μουντούρης Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ
Advertisements

ΣΕΜΙΝΑΡΙ Α ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ποιοι είμαστε • To εργαστήριο in-design seminars λειτουργεί από το 2008 στο Χαλάνδρι, με κύριο στόχο την πρωτοτυπία στη σκέψη,
 Τα απορρίμματα σχετίζονται με φαινόμενα απειλητικά για την Δημόσια Υγεία όταν η διάθεσή τους δεν είναι ταχεία και σωστή.
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Ανακύκλωση χαρτιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Μόδα στην Ευρώπη Για γυναίκες
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
ΧΑΡΤΙ Παραγωγή / Είδη χαρτιού
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
ECOFASHION CREATIVE AD
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Μια εικόνα … χίλιες λέξεις !!!. Wastewater in lagoons Πολλές εικόνες … μία σιωπή λέξεις !!!
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
ΒΙΟΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑ MINIMATA (ΙΑΠΩΝΙΑ)
Η εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Αντωνία Βουλουμάνου Λάμπρος Γκίκας
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Σόνια Αρχοντάκη, Νάντια Βασιλικού, Θεοδώρα Τσουτσουλιανούδη
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ -ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΑ Όταν θα έχετε μελετήσει αυτή την ενότητα, θα μπορείτε: Να αναφέρετε διάφορα πετροχημικά προϊόντα που βρίσκονται στο περιβάλλον.
Θέμα: Ενδυμασία και μόδα. Ανάγκη ή πολιτισμός; Ερευνητική εργασία 1 ο Γενικό Λύκειο Βόλου Α΄ Τάξη Λυκείου.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
 Η ανάγκη του ανθρώπου για ασφαλή επιλογή της τροφής πυροδότησε τη μελέτη των δηλητηριωδών ουσιών. Ο άνθρωπος της προϊστορικής εποχής βασισμένος κατ’
Η κριτική του Ορθού Λόγου
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην προστασία του Περιβάλλοντος και στην εφαρμογή της αρχής «o ρυπαίνων πληρώνει» στο ευρωπαϊκό πλαίσιο Παντελίτσα.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Ο ρόλος του νερού στη γεωργία
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Debate μεταξύ ομάδων μαθητών με θέμα: ‘Κοινωνικές και Hθικές Διαστάσεις της Αειφόρου Ανάπτυξης: Εγκατάσταση Μεταλλείου στο Εθνικό Πάρκο Kakadu – Αυστραλία.’
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια Κιουλαφλή, Μιχαήλα Αθανασίου

Μόδα! Τι είναι η μόδα; Η μόδα αποτελεί πυρήνα της βιομηχανίας και η οικονομική της διάσταση είναι αναμφισβήτητα μεγάλη. Ως δυτικό «προϊόν» η μόδα ακολουθεί τις εξελίξεις της εκβιομηχάνισης και του καταναλωτισμού, αποτελεί φαινόμενο με παγκόσμιες διαστάσεις που προωθεί την πολιτισμική ομογενοποίηση. Παράλληλα η μόδα συνδέεται και με την οικολογία. Το πρόβλημα του υπερκαταναλωτισμού δημιουργείται, όταν η επιθυμία για αγορά και κατανάλωση χάνει κάθε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπου.

Η μόδα αποτελεί ένα κομμάτι της καθημερινής ζωής των ανθρώπων με μεγάλη κοινωνική, οικονομική, αλλά και οικολογική σημασία. Πρώτα απ’ όλα ο κύριος σκοπός μας, είναι να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τον καθένα από εμάς για την προστασία του περιβάλλοντος μέσα από την μόδα και την ενδυμασία. Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να προστατέψουμε το περιβάλλον και στόχος μας είναι να δείξουμε τρόπους και ιδέες, όπου μέσα από την ενδυμασία και την μόδα μπορούμε να το καταφέρουμε. Επίσης να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις του καθενός πάνω στην οικολογία και την οικονομία της μόδας και τις συνέπειές τους στην κοινωνία και τον πλανήτη μας.

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΡΟΥΧΑ Ο όρος οικολογική μόδα (eco fashion) αναφέρεται κυρίως στην κατασκευή ενδυμάτων από υφάσματα που για την παραγωγή τους χρησιμοποιούνται πρώτες ύλες και μέθοδοι παραγωγής φιλικές προς το περιβάλλον. Τέτοια ρούχα και αξεσουάρ συνήθως κατασκευάζονται από βαμβάκι που καλλιεργείται χωρίς φυτοφάρμακα ή από ανακυκλωμένα υλικά όπως το ανακυκλωμένο πλαστικό. Όλα τα οικολογικά προϊόντα είναι φτιαγμένα από φυσικά υλικά. Αυτά δηλαδή που συναντάει ο άνθρωπος στη φύση (ξύλο, κόκαλο, δέρμα) χωρίς να έχουν υποστεί χημική ή οποιαδήποτε άλλη τεχνητή επεξεργασία και χωρίς να περιέχουν τοξικές ουσίες.

Η ΜΟΔΑ ΠΑΕΙ …. ΠΑΣΑΡΕΛΑ Στροφή στην οικολογία επιχειρεί με αργά αλλά σταθερά βήματα τα τελευταία χρόνια ο λαμπερός κόσμος της μόδας. Διάσημοι οίκοι μόδας και σχεδιαστές ρούχων μπαίνουν στο παιχνίδι του « eco chic » και προτείνουν ρούχα φτιαγμένα από φυσικά προϊόντα. Μέχρι πρόσφατα, ελάχιστοι σχεδιαστές είχαν αποφασίσει να εστιάσουν στη δημιουργία ρούχων « φιλικών προς το περιβάλλον ». Το τελευταίο διάστημα, όμως, οι οικολογικές δημιουργίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στις χειμερινές και καλοκαιρινές κολεξιόν μεγάλων οίκων μόδας. « Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη της μόδας για να διαδώσουμε ένα παγκόσμιο μήνυμα για την ευθύνη που έχει ο καθένας απέναντι στην προστασία της φύσης » αναφέρει γνωστός σχεδιαστής μόδας

ΤΟΞΙΚΑ ΣΕ ΡΟΥΧΑ Ίχνη από επικίνδυνες τοξικές ουσίες εντόπισε η Greenpeace σε ρούχα από την Κίνα, τη Μαλαισία, το Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες. Η Greenpeace κατηγορεί δεκατέσσερις μεγάλες εταιρίες κατασκευής ρούχων στο Πεκίνο της Κίνας, ότι σε προϊόντα τους βρέθηκαν ίχνη τοξικών χημικών ουσιών που είναι πιθανό να πλήξουν τα όργανα αναπαραγωγής ζώντων οργανισμών. Η Greenpeace αγόρασε σε 18 χώρες δείγματα ρούχων και άρχισε τη διαδικασία ελέγχου τους. Ακόμα δημοσιοποίησε έκθεση με τίτλο «Dirty Laundry» στην οποία αποκαλύπτει πως ορισμένες μεγάλες φίρμες μολύνουν τα νερά ποταμών στην Κίνα με τα χημικά τους απόβλητα.

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η δύναμη της μόδας είναι αναμφισβήτητα μεγάλη. Ο τομέας της μόδας απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων σε όλους τους τομείς της (βιομηχανία της μόδας), δημιουργεί θέσεις εργασίας και αύξηση του εθνικού εισοδήματος με τις εξαγωγές των προϊόντων της. Η εξάπλωση της μόδας είναι μια δύσκολη, έξυπνη και δαπανηρή επιχείρηση. Παλαιότερα η μόδα ήταν προνόμιο των ανθρώπων της εξουσίας, των ευγενών και γενικά των ανθρώπων με οικονομική επιφάνεια. Στη σύγχρονη εποχή η μόδα έχει πιστούς από όλες τις οικονομικές τάξεις.

ΤΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ