Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλή δύναμη για τη νέα χρονιά. Η εκτίμησή μας είναι ότι θα είναι ακόμα πιο αποδοτική και επιχειρηματικά προσοδοφόρα από την προηγούμενη. Οι επιχειρήσεις.
Advertisements

Περισσότεροι από 140 σύνεδροι παρακολούθησαν το 3 ο Παγκύπριο Συνέδριο Logistics.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
1 Λοιμώδη Νοσήματα – Υγιεινή Αγροτικών Ζώων – Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας, Τμήμα Ζωικής Παραγωγής, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
1 ΕΚΠΟΝΗΣΗ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ Β.6 Διαχείριση Κινδύνων & Έργων Α ργυρή Κατωπόδη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Slide 2 ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΌ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Σύστημα εσωτερικών δικλίδων
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Διαφημιστική εκστρατεία
Βασικές Αρχές και Περιβάλλον Μάνατζμεντ
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Το Marketing Β΄.
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ
Επανεκκίνηση και Φορολογία
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Δέσμη Εκπαιδευτικών Εργαλείων για την GPP 4. Αξιολόγηση Αναγκών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Άδειες χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται στην παρακάτω άδεια χρήσης Creative Commons (C C): Αναφορά δημιουργού (B Y), Μη εμπορική χρήση (N C), Μη τροποποίηση (N D), 3.0, Μη εισαγόμενο. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς. 2

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 3

Περιεχόμενα ενότητας 1) Περί Οργανώσεων 2) Υποδείγματα Οργανωτικών Διαγραμμάτων 3) Business Plan Οργάνωση-Business Plan4

ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ Οργάνωση-Business Plan5

Η θεωρία του Max Weber [1] Τα άτομα που στελεχώνουν τη γραφειοκρατία επιλέγονται και δεν εκλέγονται. Οι εργαζόμενοι της γραφειοκρατίας υπακούουν σε συγκεκριμένα καθήκοντα και υποχρεώσεις και οφείλουν να συμμορφώνονται σε μία σειρά απρόσωπων ρυθμίσεων. Σε κάθε γραφειοκρατική οργάνωση τα μέλη της έχουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ευθύνες οι οποίες πηγάζουν από την θέση που κατέχουν στο οργανωτικό διάγραμμα. Όσο ανεβαίνουμε ιεραρχικά τόσο αυξάνονται και οι αρμοδιότητες κάθε στελέχους. Η αμοιβή κάθε εργαζομένου βασίζεται στην καταβολή ενός σταθερού μισθού και στη συνέχεια μίας σύνταξης. Οργάνωση-Business Plan6

Η θεωρία του Max Weber [2]  Η απασχόληση των στελεχών μιας γραφειοκρατίας έχει συνήθως το χαρακτήρα της μονιμότητας.  Η εξέλιξη των στελεχών μίας γραφειοκρατίας γίνεται είτε με το σύστημα της αρχαιότητας, είτε με το κατά εκλογή σύστημα.  Η περιουσία της γραφειοκρατικής οργάνωσης ανήκει σε αυτήν και όχι στα μέλη που τη στελεχώνουν.  Ο κάθε υπάλληλος οφείλει να τηρεί τα καθήκοντά του τηρώντας μία στάση τυπική και απρόσωπη.  Η κύρια απασχόληση των στελεχών είναι η γραφειοκρατική οργάνωση που έχουν ενταχθεί χωρίς αυτό να απαγορεύει την ενασχόλησή τους σε άλλη θέση, η οποία θέση δε δημιουργεί πρόβλημα στην καλή λειτουργία της βασικής τους δουλειάς. Οργάνωση-Business Plan7

Τι είναι η Οργάνωση Η οργάνωση είναι ένα σύνολο συνειδητά συντονισμένων δραστηριοτήτων από ένα σύνολο ανθρώπων που με βάση την επικοινωνία προσπαθούν να πετύχουν ένα αποτέλεσμα / σκοπό. Οργάνωση-Business Plan8

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Οργάνωση-Business Plan9

Ενδεικτικό πυραμοειδές οργανωτικό διάγραμμα Οργάνωση-Business Plan10

Παράδειγμα κυκλικού οργανωτικού διαγράμματος Οργάνωση-Business Plan11

Τμηματοποίηση κατά λειτουργία Οργάνωση-Business Plan12

Τμηματοποίηση κατά προϊόν ή υπηρεσία Οργάνωση-Business Plan13

Γεωγραφική τμηματοποίηση Οργάνωση-Business Plan14

Τμηματοποίηση κατά πελάτες Οργάνωση-Business Plan15

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ [από πραγματική επιχείρηση] Οργάνωση-Business Plan16

1ο διάγραμμα Managing Director GR Director Corporate Affairs GR Manager Government Relations Manager Communications & Public Affairs Director Finance & IS GR Director Operations GR Manager Business Development Senior Business Development Analyst Business Development Analyst Director Sales and Distr GR, MT & CY Director Marketing GR Director Human Resources GR Senior Counsel GR Οργάνωση-Business Plan17

2ο διάγραμμα Director Finance & IS GR Manager Information Services Manager Accounting Manager Compliance Manager Budget & Reporting Manager Internal Controls Project Controller Οργάνωση-Business Plan18

3ο διάγραμμα Director Operations GR Project Manager Greenfield GR Manager Logistics Project Controller Manager Operations Planning Manager Projects & Engineering Manager Quality Assurance Manager Procurement Manager EHSS Manager Product Project Mgt Cluster SE Manager Factory Manager Printing & Converting Manager HR Operations Οργάνωση-Business Plan19

4ο διάγραμμα Director Sales and Distr GR, MT & CY Manager Regional Sales Exclusives Manager Regional Sales Generals Manager Trade Marketing Manager SOD Manager Sales Development Area Manager Cyprus & Malta Οργάνωση-Business Plan20

5ο διάγραμμα Director Marketing GR Manager Marketing Research & Direct Mark Group Brand Manager Local & Int. Brands Supervisor Marketing Services Manager Promotions Group Brand Manager Assos Fam & Spe Proj Group Brand Manager Marlboro Οργάνωση-Business Plan21

Business Plan Από την ιστοσελίδα Οργάνωση-Business Plan22

Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι περίληψη των κινήσεων και των δραστηριοτήτων του επιχειρηματία με σκοπό την οργανωμένη και ενδελεχή πρόβλεψη όλων των πιθανών παραμέτρων. είναι γραπτό σχέδιο του μοντέλου που η επιχείρηση προβλέπεται να ακολουθήσει, είναι ένα έγγραφο που περιγράφει τον τρόπο διαχείρισης μιας δραστηριότητας σε κάποιο χρονικό διάστημα.  αποτελεί εργαλείο επικοινωνίας,  έχει σκοπό την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης, τόσο της αγοράς όσο και της επιχείρησης, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις πιθανές παραμέτρους που μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά, την οικονομική ανάπτυξη και βιωσιμότητα της επιχείρησης. Οργάνωση-Business Plan23

Η χρησιμότητας ενός επιχειρηματικού σχεδίου; Συμβάλει στη δομή και στην οργάνωση της επιχείρησης. Βοηθάει στη λήψη αποφάσεων με βάση τους στόχους και την πολιτική της επιχείρησης. Παρέχει ξεκάθαρη εικόνα για την αγορά, τους πελάτες και τους ανταγωνιστές. Αποτελεί σημείο αναφοράς για τον έλεγχο της επίτευξης ή όχι των στόχων της επιχείρησης. Δείχνει τις αδυναμίες αλλά και τα δυνατά σημεία της επιχείρησης στον κλάδο που δραστηριοποιείται. Θεωρείται πλέον απαραίτητο δικαιολογητικό για τη σύναψη δανείων, ανάληψη εθνικών και ευρωπαϊκών επιδοτήσεων και προσέλκυση επενδυτών. Οργάνωση-Business Plan24

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ : 1.ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠ/ΣΗΣ 2.ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3.ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ 4.ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ 5.ΤΟΠΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ 6.ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ 7.ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 8.ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 9.ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ 10.ΛΟΙΠΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ 11.ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ (Υπάρχων & προβλεπόμενος) 12.ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ 13.ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ 14.ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 15.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ 16.ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 17.ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ Οργάνωση-Business Plan25

SWOT ANALYSIS Οργάνωση-Business Plan26

Τέλος ενότητας Επεξεργασία υλικού: Μέγας Χρήστος