Καθηγητής Βασίλης Μάγκλαρης Οκτώβριος 2015 Γνωριμία με το SeLCont: Αποθηκευμένες Πολυμεσικές Διαλέξεις Συγχρονισμένο Video, Audio,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Ηλεκτρονική μάθηση στο Πανεπιστήμιο Πατρών Δρ. Βικτωρία Δασκάλου Τμήμα Δικτύων Πανεπιστημίου Πατρών (UPnet)
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
E-Presence Παρουσίαση Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης Κακαρόντζας Γεώργιος Καθηγητής Εφαρμογών – ΤΤΠΤ – ΤΕΙ Λάρισας.
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
OpenCourses “Διαδικτυακή πλατφόρμα ανάρτησης και Υποστήριξης Ανοικτών Διαδικτυακών μαθημάτων του ΤΕΙ Κρήτης – Πρόοδος μέχρι σήμερα" Καπετανάκης Κων/νος.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
Αποστολίνα Φανή - Διαφάνειες για το Διαδίκτυο 1 Γνωριμία με το διαδίκτυο Κεφάλαιο 11.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΑΝΟΙKΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Επικαιροποιημένη διαδικασία υλοποίησης μαθημάτων βίντεο (Χρήστος Φείδας, Ομάδα Υλοποίησης Έργου)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η επιστήμη του Web.
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9 ο Εξάμηνο, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΕΜΠ.
Ε.Κ.Π.Α 1 Προηγμένες τηλεματικές υπηρεσίες και υπηρεσίες υποστήριξης η-μάθησης και παραγωγής πολυμέσων στην Ελλάδα. Τι παρέχεται και από ποιόν. Δρ. Παντελής.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Συνεδρίαση διευθυντών
Ολοκληρωμένα Εργαλεία Διαχείρισης (6 η άσκηση) Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9 ο Εξάμηνο, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΕΜΠ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Παρουσίαση Θερινού Σχολείου Αριστεία ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Διαχείριση της πλατφόρμας OpenDelos
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Εισαγωγή στην HTML Κεφάλαιο 11.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Παρουσιασεις Παρουσιάστε αποτελεσματικά με το Impress.
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητής Βασίλης Μάγκλαρης Οκτώβριος 2015 Γνωριμία με το SeLCont: Αποθηκευμένες Πολυμεσικές Διαλέξεις Συγχρονισμένο Video, Audio, Διαφάνειες

Βοηθητικό Εργαλείο Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης to-selcont to-selcont Ηλεκτρονική αποθήκευση μαθημάτων/διαλέξεων με συγχρονισμό περιεχόμενου από πολλαπλές πηγές Εμπλουτισμός μαθήματος κατά τη διάρκεια ζωντανής διάλεξης με: Διαφάνειες (PowerPoint/PDF) Ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο (Browsing) Σημειώσεις επάνω στην παρουσίαση σε πραγματικό χρόνο (Annotations) Για τον παρουσιαστή/διδάσκοντα: Χρήση αιθουσών διδασκαλίας με ελάχιστο κλασσικό εξοπλισμό (web camera, μικρόφωνο, προβολικό) Περιορισμένο post-processing στην επεξεργασία video Αποθήκευση σε απλή σελίδα web με συμπλήρωση φόρμας διάλεξης (αρχείο διαφανειών, link σε video service, π.χ. YouTube) Για τον τελικό χρήστη/σπουδαστή: Περιβάλλον web προσαρμοζόμενο σε διαφορετικές συσκευές (smart phones, tablets, laptops, desktops) Βοηθητικό εργαλείο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που δεν υποκαθιστά την ζωντανή διάλεξη και όποια έντυπα υλικά

Πιθανοί χρήστες του SeLCont Σαν προϊόν (product) με χρήστες: Καθηγητές Δάσκαλοι Ομιλητές Οποιοσδήποτε θέλει να φτιάξει ένα web site εμπλουτισμένα με πολυμεσικό on- line συγχρονισμένο υλικό Αν χρησιμοποιηθεί σαν υπηρεσία (service), οι χρήστες του μπορεί να είναι: Σχολεία Πανεπιστήμια Ερευνητικά Ιδρύματα Οργανισμοί που διοργανώνουν διαλέξεις, ομιλίες, σεμινάρια κλπ.

Συγχρονισμός Διαφανειών με Video σε τρία Bήματα Βήμα 1: Διεξαγωγή διάλεξης, μαθήματος με βιντεοσκόπηση και καταγραφή παρουσίασης Βήμα 2: Επεξεργασία υλικού μαθήματος, στοιχειώδης χρήση απλών εργαλείων video editing (post processing) Βήμα 3: Δημοσιοποίηση τελικού υλικού (συμπλήρωση φόρμας web & δημοσίευση σε σελίδα του μαθήματος)

Βήμα1: Διεξαγωγή Μαθήματος με Βιντεοσκόπηση & Καταγραφή Παρουσίασης Καταγραφή εικόνας, ήχου χρησιμοποιώντας τον υπάρχοντα εξοπλισμό της αίθουσας Καταγραφή του υλικού (screenshots) που προβάλει ο ομιλητής στην ταμπλέτα/laptop, όπως: Διαφάνειες (PowerPoint/PDF) Ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο (Browsing) Σημειώσεις επάνω στην παρουσίαση σε πραγματικό χρόνο (annotations) Timestamps για συγχρονισμό video με screenshots

Βήμα 2: Επεξεργασία υλικού μαθήματος (Post-Processing) Προαιρετική απλή επεξεργασία βιντεοσκοπημένης διάλεξης και μορφοποίηση του video με εργαλεία video editing (π.χ. Camtasia, Wondershare…) Αποθήκευση (upload) του τελικού αρχείου βίντεο σε πάρoxo cloud video storage (π.χ. YouTube)

Βήμα 3: Δημοσιοποίηση τελικού υλικού Δημιουργία web σελίδας μαθήματος – διάλεξης μέσω συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (π.χ. Wordpress) Εισαγωγή πληροφοριών για τn συγκεκριμένη διάλεξη όπως: Τίτλος Διάλεξης Περιγραφή Ομιλητής Video URL (σε video cloud, π.χ. YouTube) Αρχείο παρουσίασης (PowerPoint/PDF) Screenshots με τα αντίστοιχα χρονικά σημεία του video (timestamps) Ολοκλήρωση υποβολής και δημοσιοποίησης της διάλεξης

Σελίδα Διάλεξης Τεχνικά χαρακτηριστικά HTML5: HTML5 video player (JWPlayer) JavaScript: με χρήση jQuery Responsive: Bootstrap framework Συγχρονισμός: μέσω thumbnails

Η Πρωτοβουλία SeLCont Ανάπτυξη: Εργαστήριο Διαχείρισης & Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων Τηλεματικής (Network Management & Optimal Design Laboratory – NETMODE), Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π. Υποστήριξη: Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ - ICCS) Υποστήριξη: Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) Ε.Μ.Π. Συνεργασία: Κέντρο Δικτύων (ΚΕΔ) Ε.Μ.Π. Παράλληλη Δραστηριότητα: Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα του Ε.Μ.Π.