ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΠΌ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΌ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΧΡΗΣΗ ΟΡΑΤΩΝ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΩΝ Η ΧΡΗΣΗ ΟΡΑΤΩΝ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΩΝ
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ DEMING Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΠΟΥΤΙΓΚΑ Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΠΟΥΤΙΓΚΑ Η ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Η ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ/ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ/ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΦΤΩΧΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΦΤΩΧΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ DEMING ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΜΗΔΕΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΜΗΔΕΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΥΠΩΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΥΠΩΝ
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ DEMING
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ DEMING (βελτίωση των εσωτερικών σχέσεων)
ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ (O ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ DEMING) Σ ΚΕ Δ
ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΚΑΝΕ ΚΑΝΕ ΕΛΕΓΞΕ ΕΛΕΓΞΕ ΔΡΑΣΕ ΔΡΑΣΕ
Ο DEMING ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΟΗΜΑ ΣΛΟΓΚΑΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΟΗΜΑ ΣΛΟΓΚΑΝ 1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2. ΜΗΔΕΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ 3. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΑΣ 4. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ 5. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΣΑΣ 6. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΗΝΑ : 95% ΕΠΙΤΥΧΙΑ 7. ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 8. ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ 10% 9. ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ 10. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΜΑΣ
Ο DEMING ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 1. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ 2. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3. ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ 4. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ 5. ΔΙΑΡΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ 6. ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΟΧΙ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΕΡΔΗ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΑ, ΟΧΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗ- ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗ- ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΚΑΘΙΕΡΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ-ΧΟΡΗΓΗΣΤΕ ΜΙΑ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΚΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ-ΧΟΡΗΓΗΣΤΕ ΜΙΑ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΚΕΙ ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΣΑΦΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΣΑΦΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ-ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ-ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΤΕ
Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ JURAN ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 1. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ > Ο JURAN ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ 2. ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΕ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΙΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ 3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ, ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ 4. ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΩΣ ΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΥΝΟΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΤΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ JURAN ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ (ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ) ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ. Ο JYRAN ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΥΤΌ Η >ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΟΙ ΚΑΤΩ ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ. Ο JYRAN ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΥΤΌ Η >ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΟΙ ΚΑΤΩ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ-ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΥΤΉ Η ΚΑΘΟΛΟΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ-ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΥΤΉ Η ΚΑΘΟΛΟΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ (ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ) ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΡΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΡΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΙΠΕΔΟ