Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Advertisements

Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
με ειδίκευση την «Παιδαγωγική»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών  Ιδρύθηκε το  Τα θέματα που διαπραγματεύεται είναι: Διεθνείς Σχέσεις, Διεθνή και Ευρωπαϊκά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Αύγουστος 2009 ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
8 μαθήματα κορμού 2 μαθήματα επιλογής Διπλωματική εργασία Ολοκλήρωση σπουδών: 15 μήνες.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης Βλάσης Σταθακόπουλος Επιστημονικός Υπεύθυνος

“The Learning Experience”  Υποβολή Αίτησης  Συνέντευξη  Προπαρασκευαστικά Μαθήματα  Χειμερινή Περίοδος Φοίτησης  Εαρινή Περίοδος Φοίτησης  Θερινή Περίοδος Φοίτησης  Διπλωματική Εργασία  Απονομή Μεταπτυχιακού Τίτλου

“The Learning Experience”  Πολυδιάστατη εμπειρία με: Simulation Games Case Studies Βήμα των επιχειρήσεων – Workshops Εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα & στο εξωτερικό Πρόγραμμα επαγγελματικής & προσωπικής ανάπτυξης Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε εταιρείες

Υποβολή Αίτησης-Συνέντευξη  1η Περίοδος Αιτήσεων: Νοέμβριος -Φεβρουάριος  2η Περίοδος Αιτήσεων: Απρίλιος - Ιούνιος  Περίοδος Προσωπικών Συνεντεύξεων: Μάρτιος & Ιούνιος

Χρονοδιάγραμμα Σπουδών Οκτώβριος - Ιανουάριος Διπλωματική Εργασία Ιούλιος – Σεπτέμβριος 4 Μαθήματα Θερινή Περίοδος Φεβρουάριος – Ιούνιος 4 Μαθήματα Εαρινή Περίοδος Οκτώβριος – Ιανουάριος 4 Μαθήματα Χειμερινή Περίοδος 8 Μαθήματα Κορμού 3 Μαθήματα Κατεύθυνσης & 1 Μάθημα Επιλογής Υποχρεωτική παρακολούθηση & επιτυχημένη εξέταση στα παραπάνω 12 μαθήματα.

Μαθήματα Κορμού Χειμερινή Περίοδος Φοίτησης Εαρινή Περίοδος Φοίτησης Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Επιχειρησιακή Επικοινωνία Συμπεριφορά Καταναλωτή     Επιχειρησιακή Στρατηγική & Στρατηγικό Μάρκετινγκ Ερευνητική Μεθοδολογία & Έρευνα Μάρκετινγκ Πολιτική Προϊόντος & Καινοτομίας Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα     Διαφήμιση

Θερινή Περίοδος ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Κατευθύνσεις

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Μαθήματα Κατεύθυνσης Μάρκετινγκ  Διοίκηση Δικτύων Διανομής & Logistics  Βιομηχανικό (Β2Β) Μάρκετινγκ  Αρχές & Μέθοδοι Προώθησης Πωλήσεων  Διεθνές & Εξαγωγικό Μάρκετινγκ  Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν τρία μαθήματα, από τον κατάλογο μαθημάτων της κατεύθυνσης Μάρκετινγκ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαθήματα Κατεύθυνσης Επικοινωνίας Οι φοιτητές καλούνται να επιλέξουν τρία μαθήματα, από τον κατάλογο μαθημάτων της κατεύθυνσης Επικοινωνίας  Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη  Δημιουργικό Διαφήμισης  Δημόσιες Σχέσεις  Διαφήμιση στο Διαδίκτυο  Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Στρατηγική

Κοινά Μαθήματα Επιλογής  Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων  Διαπραγματεύσεις  Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Μάρκετινγκ  Μάρκετινγκ Εμπορίου Το τέταρτο μάθημα της θερινής περιόδου, επιλέγεται υποχρεωτικά από τον κατάλογο κοινών μαθημάτων επιλογής

Διπλωματική Εργασία  Η εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας διέπεται από ιδιαίτερο κανονισμό: Ο φοιτητής υποβάλλει πρόταση, το αργότερο έως το τέλος της δεύτερης εκπαιδευτικής περιόδου Η πρόταση συνυπογράφεται από τον επιβλέποντα καθηγητή και εγκρίνεται από τον επιστημονικό υπεύθυνο του τμήματος Έγκριση και προφορική εξέταση της Διπλωματικής Eργασίας του φοιτητή από τριμελή επιτροπή καθηγητών

Διπλωματική Εργασία  Είδη Διπλωματικής Εργασίας: Field Study Project  Καινοτόμο είδος διπλωματικής, όπου φοιτητές σε συνεργασία με εταιρείες, αναλαμβάνουν πραγματικά project Ανάπτυξη ή Διερεύνηση ενός Θεωρητικού Μοντέλου μέσω Ελέγχου Υποθέσεων (Hypothesis Testing) Ανάπτυξη στρατηγικού πλάνου Μάρκετινγκ/Επικοινωνίας

Όροι Φοίτησης  Απουσίες:  Υποχρεωτική παρακολούθηση των διαλέξεων  Επιτρεπτό όριο απουσίων  3 απουσίες ανά μάθημα (9 διδακτικές ώρες)  Απουσίες > 9 ωρών διδασκαλίας ανά μάθημα  Αυτοδίκαιη απόρριψη από το μάθημα  Στα θερινά μαθήματα  Καμία απολύτως απουσία  Θερινή περίοδος:  Έναρξη  Δεύτερο δεκαπενθήμερο Ιουλίου  Λήξη  Μέσα Σεπτεμβρίου  Διάρκεια κάθε μαθήματος  Μια εβδομάδα

Υποδομή  Τα μαθήματα διεξάγονται στο Κτίριο μεταπτυχιακών σπουδών Ο.Π.Α. Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος

Οφέλη του προγράμματος Εξειδίκευση Σπουδές με διαπιστευμένη ποιότητα (EFQM) Μοναδική εμπειρία εκπαίδευσης Σύγχρονες εκπαιδευτικές μέθοδοι Εκπαιδευτικές επισκέψεις Επαφή με την επιχειρηματική κοινότητα Προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας

Team-working Solution orientation Multitasking Problem solving Strategic way of thinking Working under pressure Οφέλη του προγράμματος (διαπροσωπικές ικανότητες-soft skills)

Τελετή Υποδοχής

Εκπαιδευτική επίσκεψη - Σκωτία

Εκπαιδευτική επίσκεψη - Βαρκελώνη

Εκπαιδευτική επίσκεψη - Apivita

Εκπαιδευτική Επίσκεψη –Λούξ

Βήμα των επιχειρήσεων #LMEF #LMEF  Το Leading Marketing Experts Forum - Βήμα των Επιχειρήσεων - αποτελεί ένα διαδραστικό workshop  Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα: - να παρακολουθήσουν διαλέξεις από αναγνωρισμένους επαγγελματίες - να μάθουν τις τάσεις και τις εξελίξεις στον τομέα του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας

Βήμα των επιχειρήσεων #LMEF #LMEF

Πρόγραμμα επαγγελματικής & προσωπικής ανάπτυξης

Απασχόληση Αποφοίτων

Απασχόληση Αποφοιτών (Ενδεικτικές εταιρείες)

Στοιχεία Επικοινωνίας Ευελπίδων 47, 7ος όροφος & ή μέσω MScMENTFTAUEB cft Marketing and Communication AUEB MSc Marketing and Communication with New Technologies

“Live the Learning Experience” M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης