Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Το σημαντικότερο χάρισμα ενός αποτελεσματικού ηγέτη είναι η επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Έχεις δύο επιλογές! από το
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Ποιος Πακετάρει το Δικό σου Αλεξίπτωτο;
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
OASIS PALACE.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαχείριση προσωπικού επισιτιστικών τμημάτων Τακτική επικοινωνία με το προσωπικό Σε καθημερινή βάση ελαττώνει το κίνδυνο για διαχειριστικά λάθη. Αναφερθείτε στα λάθη τους χωρίς εμπάθεια, θυμό ή υποτίμηση, σε διαφορετική περίπτωση θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα. Η σωστή και δίκαια επικοινωνία εξασφαλίζει κέρδος στην επιχ/ση και τονώνει το ηθικό όλων

Επικοινωνία δύο φάσεων  Η πρώτη αφορά το επίπεδο διοίκησης από βάρδια σε βάρδια ενώ  Η δεύτερη μόνο τους υπαλλήλους Βασικό εργαλείο ενός σωστού μάνατζερ είναι η διαχείριση ενός ημερολογίου, στο οποίο καταγράφεται τι συνέβη κατά την προηγούμενη βάρδια, ώστε αυτός που θα αναλάβει την νέα βάρδια να έχει μια πλήρη εικόνα. Δίνεται έτσι η δυνατότητα να καταγράφονται τυχόν μικροσυστήματα της επιχ/σης που αφορούν το φαγητό ή τον εξοπλισμό, επισημάνσεις, ελλείψεις, και με ποιους άλλους τρόπους θα μπορούσαν να ξεπεραστούν αρνητικά γεγονότα

Όχι στα χρονοβόρα meetings Προσπαθήστε να περιορίσετε τις χρονοβόρες κουβέντες για θέματα κερδοφορίας, στοιχεία εσόδων-εξόδων, σχέδια αύξησης, νούμερα που πρέπει να κυνηγήσουν όλοι μια και που αυτά θα μπορούσαν να συζητηθούν μια φορά τον μήνα Τώρα σχετικά με την διάρκεια του χρόνου, εξαρτάται από την κάθε επιχείρηση για παράδειγμα μέσα σε 5 λεπτά μπορούμε να πούμε << καλημέρα συνάδελφοι έχουμε ένα νέο μενού που θέλουμε να λανσάρουμε σήμερα, τι θα προτείνετε ώστε να έχουμε κερδοφορία και φυσικά ζήτηση από τους πελάτες μας.

Meeting step by step (γνωστά και ως 3 Α) 1.Αναγνωρίστε τη συμβολή του καθένα (έκανες καλή δουλεία την προηγούμενη εβδομάδα, ήσουν άψογος, τα γυάλισες όλα) 2.Ανταμείψτε την καλή προσπάθεια (οι πωλήσεις ανέβηκαν τον προηγούμενο μήνα, είχαμε αύξηση των κερδών, όποτε προσπαθήστε να είστε γενναιόδωροι) 3.Αναφέρετε συχνά τους κοινούς στόχους (αυτό πρέπει να κάνουμε σήμερα, ποιοι είναι οι στόχοι της εβδομάδας, να προτείνουμε πρότυπες συνταγές και καινούργιες). Εστιάστε την προσοχή όλων σε ένα συγκεκριμένο στόχο, για άλλους χρησιμοποιήστε τον έπαινο, την εμψύχωση ή διακριτικές παρατηρήσεις για την μείωση λανθασμένων ενεργειών

Κακή επικοινωνία Μη θεωρείτε τον εαυτό σας το επίκεντρο στον εργασιακό χώρο ή ο αλάθητος. Η καλή επικοινωνία είναι ανθρωποκεντρική ενώ η κακή μονοσήμαντη (οι εκφράσεις εγώ διατάζω εδώ μέσα ή εγώ το αφεντικό δεν έχουν θέση στον εργασιακό χώρο όπως και η διάδοση φημών για να διατηρείς τους υφιστάμενους σε καθεστώς ανασφάλειας ή φόβου) Μη μιλάτε (κουτσομπολιό) για τον επιχειρηματία ή την αλυσίδα του ξενοδοχείου με τους υπαλλήλους, είναι σαν να παίζεις μπούμερανγκ επιστρέφει εναντίον σου και τις περισσότερες φορές με αρνητικό τρόπο, πέρα από το γεγονός ότι μερικές φορές μπορεί να συσπειρωθεί το προσωπικό εναντίον της διοίκησης. Ξεχάστε αυτήν την συνηθισμένη τακτική που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι η δημιουργία αρνητικών αποτελσεμμάτων

Προσφέρετε επαρκή ενημέρωση Είναι λογικό το προσωπικό να γνωρίζει πως πήγαν την προηγούμενη μέρα οι στόχοι των πωλήσεων. Μην κάνετε το λάθος να δώσετε ανεπαρκή επικοινωνία με αποτέλεσμα να λείπει η ευκαιρία στους εργαζομένους να καταλάβουν ότι τελικά η απόδοση τους δεν κάνει την διαφορά Δώστε κίνητρα στον εργαζόμενο να αντιληφθεί ότι αποτελεί μέρος του συνόλου μιας επιχ/σης ώστε να εργάζεται με το ίδιο πάθος κάθε μέρα. Η αναγνώριση της συμμετοχής του καθενός στην κατάκτηση του κοινού στόχου, οδηγεί στη κερδοφορία του εστιατορίου. Για να είστε επιτυχημένοι διευθυντές του εστιατορίου δείξτε διάθεση και ενθαρρύνετε το προσωπικό για κάθε πρόβλημα που μπορεί να προέκυψε στη διάρκεια της προηγούμενης μέρας ( χθες υπήρξε καθυστέρηση στο service, τι πήγε στραβά, πως μπορούμε να βελτιωθούμε ή να ελαττώσουμε τις αρνητικές συνέπειες από άστοχες ενέργειες; Μη ξεχνάτε ότι η κατανάλωση ποτών ή φαγητού σε ένα εστιατόριο εξασφαλίζει κατά το ήμισυ μόνο την επιτυχία του εστιατορίου. Το άλλο 50% της επιτυχίας οφείλεται αποκλειστικά στην ποιότητα των σχέσεων που διαμορφώνει το έμψυχο δυναμικό

Χάραξη κοινής γραμμής για την επιτυχία Η καθημερινή επικοινωνία αποτελεί σημαντικό παράγοντα επειδή αποτελεί για πολλούς προπόνηση πωλήσεων(συγκεντρώσετε όλο το προσωπικό της βάρδιας, παρουσιάστε τις σπεσιαλιτέ της ημέρας, κάνετε μια παρουσίαση των κρασιών με σωστούς συνδυασμούς για συγκεκριμένα πιάτα, με το σκεπτικό ότι όσο περισσότερη γνώση δίνεις στους υπαλλήλους σου, τόσο καλύτερες αποδόσεις θα έχουν )

Πίνακας αναρτήσεων Δώστε σημασία στα διάφορα σημειώματα που μπορείτε να βάλετε σε πίνακες ανακοινώσεων, και μη το θεωρείτε σαν χάσιμο χρόνου μια και το προσωπικό πάντα τα βλέπει. Η επαναλαμβανόμενη έκθεση τα κάνει μέρος του υποσυνείδητου(χρώματα διαφόρων ομάδων, συχνή πλύση χεριών ή να ακολουθήσουν κάποιες άλλες διαδικασίες, κυρίως όταν ομαδοποιούνται ως κανόνες με βάση ένα συγκεκριμένο χρώμα του ποσπιτ όπου αναγράφονται ). Αυτό βέβαια ενοχλεύει και κάποιο κίνδυνο γιατί ύστερα από λίγο κάθε σήμα γίνεται μέρος του τοίχου, με αποτέλεσμα το προσωπικό να μη το βλέπει πια. Σε αυτή τη περίπτωση αλλάξτε τη διάταξη και το χρώμα δίνοντας έτσι μια άλλη μορφή. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι περισσότεροι άνθρωποι χωρίς να το συνειδητοποιούν νιώθουν ένοχοι αν δεν κάνουν αυτό που τους λέει το σημείωμα

5 tips για μια αποτελεσματική επικοινωνία Ανοίξτε τα βιβλία. Οι ειδικοί επισημαίνουν πως οι εστιάτορες πρέπει να αρχίσουν να ανοίγουν τα βιβλία στο προσωπικό τους και να το κάνουν κοινωνό στα προβλήματα Κάντε το παιχνίδι μέρος της επικοινωνίας. Ανοίξτε στην τύχη το μενού και επιλέξτε τυχαία έναν κωδικό. Ρωτήστε κάποιες πληροφορίες για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν και θέστε και μια πρόσκληση της ημέρας. Όποιος από το προσωπικό κάνει τις περισσότερες πωλήσεις, θα του δώσετε ανταμοιβή ένα μπόνους Απλώς πηγαίνετε σπίτι. Το καθημερινά meetings δεν θα πρέπει να γίνονται στο τέλος της βάρδιας. Το προσωπικό με την κούραση της ημέρας απλά δεν θα επικοινωνεί μαζί σας. Διατηρείτε τον πίνακα αναρτήσεων πάντα ενημερωμένο. Για να εμποδίσετε τις αναρτήσεις στον πίνακα από το να εξαφανιστούν, φροντίστε να ενημερώνεται τακτικά, ώστε το περιεχόμενο να μην είναι πάντα το ίδιο. Επίσης θέστε εβδομαδιαίους στόχους και αποτελέσματα Συσφίξτε τις σχέσεις μέσω του πίνακα. Προωθείστε μηνύματα που δίνουν κίνητρα στον εργαζόμενο να τα διαβάσει. Δεν είναι απαραίτητα να σχετίζονται με την εργασία αλλά και με κοινωνικές εκδηλώσεις π.χ. γιορτές, γενέθλια ή κάποιο δώρο ή οργάνωση μιας εκδήλωσης με χορό αποκλειστικά για το προσωπικό σας.