Εργαστηριακή εργασία φοιτητών ΠΤΝ (μέρος εργασίας)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
1. 2 Τι είναι το ΕΚΤ Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ)είναι ο εθνικός οργανισμός για την συγκέντρωση, την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Έλεγχος και ρύθμιση σύνδεσης δικτύου Ανάγνωση πληροφοριών δικτυακών ρυθμίσεων από γραμμή εντολών Ιδιότητες σύνδεσης δικτύου Ρυθμίσεις σύνδεσης δικτύου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μέρος από εργαστηριακή εργασία Φοιτητών ΠΤΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστηριακή εργασία φοιτητών ΠΤΝ (μέρος εργασίας)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Τ. Παγγέ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «ΔΙΚΤΥΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ» «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ- ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ» ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: Κομίτη Κωνσταντίνα Α.Μ.:5498 Κυριαζίδου Ειρήνη Α.Μ.: 5509 Μανουσαρίδου Ελπίδα Α.Μ.: 5535 Ντέρβα Σοφία Α.Μ.: 5570 Παντελιάδου Ξακουστή Α.Μ: 5576 Κατσιούλη Ελένη, Α.Μ.5490 Παλάσκα Σταυρούλα, Α.Μ.5574 Φουστέρη Άννα-Μαρία, Α.Μ.5650

Το European Schoolnet (EUN), είναι ένας σχολικός οργανισμός που έχει ως στόχο την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης στα Ευρωπαϊκά σχολεία. Έπειτα από συμφωνία 20 περίπου χωρών ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει:  Στην δημιουργία μιας πολύγλωσσης Ευρωπαϊκής κοινότητας  Στην ύπαρξη μιας ευρωπαϊκής πύλης μεταξύ των δικτύων εκπαίδευσης  Στην προώθηση της τεχνολογικής καινοτομίας  Στη δημιουργία μιας ισχυρής και αποτελεσματικής ευρωπαϊκής οργάνωσης που παρέχει συνέργια και προστιθέμενη αξία σε έναν δικτυωμένο εκπαιδευτικό κόσμο.

Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού το δημιουργήθηκε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΔΣ) το οποίο συνδέει ηλεκτρονικά όλες τις μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας αλλά και του εξωτερικού, τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. 6.1 ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Το δίκτυο αυτό ανήκει στα πρώτα πέντε στον κόσμο που χρησιμοποιούν το πρωτόκολλο IPv6. (Το IPv6 (Internet Protocol version 6) είναι η πιο πρόσφατη αναθεώρηση του πρωτοκόλλου επικοινωνίας Internet, πάνω στο οποίο έχει χτιστεί το διαδίκτυο ). Διαθέτει 91 κόμβους σε μεγάλες ελληνικές πόλεις με κέντρο την Αθήνα.

To δίκτυο Συνεργαζόμενων Σχολείων ιδρύθηκε το 1953 και οι στόχοι του οποίοι μπορούν να συνοψισθούν σε περιφερειακό επίπεδο (χώρες που ανήκουν στην ίδια περιφέρεια έχουν κοινή γλώσσα και θρησκεία) και σε διεθνές επίπεδο (υλοποίηση διεθνών προγραμμάτων για ενθάρρυνση των δεσμών ανάμεσα στα μέλη του δικτύου).

 4. Χρησιμοποιείτε κάποιες από τις υπηρεσίες των σχολικών δικτύων; 5. Αν ναι ποιες ; Με την χρήση των υπηρεσιών προσφέρεται καλύτερη μαθησιακή εμπειρία για τα παιδιά; 7. Πότε εγκαταστάθηκε το ίντερνετ στο νηπιαγωγείο σας; 8. Τι γραμμή σύνδεσης χρησιμοποιείτε; 9. Μπορείτε να διορθώσετε μόνοι σας τυχόν προβλήματα σύνδεσης που μπορεί να προκύψουν; 1. Χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο στο νηπιαγωγείο;ΝαιΌχι 2. Χρησιμοποιείτε τεχνολογικά μέσα στο νηπιαγωγείο Η/ΥΚάμεραΠροτζέκτοραςCD/DVD - 3. Είστε ενημερωμένοι σχετικά με τα σχολικά δίκτυα:;ΝαιΌχι

   CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8D%CE%BF%CF%85 CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8D%CE%BF%CF%85  Αλεξόπουλος Άρης & Λαογιάννης Γίωργος, 2011, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, 8 η Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις: Γιαλός (Σελίδες: 336)  Αλεξόπουλος Άρης & Λαογιάννης Γίωργος, 2011, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, 8 η Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις: Γιαλός (Σελίδες: 415)  Αλεξόπουλος Άρης & Λαογιάννης Γίωργος, 2011, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, 8 η Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις: Γιαλός (Σελίδες: 694)  Αλεξόπουλος Άρης & Λαογιάννης Γίωργος, 2011, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, 8 η Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις: Γιαλός (Σελίδες: 130, 578)  Αλεξόπουλος Άρης & Λαογιάννης Γίωργος, 2011, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, 8 η Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις: Γιαλός (Σελίδες: 386, 309, 315)  Lieberman & McLaughlin 1992, Lowndes & Skelcher 1998, Mullen & Kochen  Connolly & James 2006  