ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στη γειτονιά του ήλιου start Δημιουργία: Παύλος Κώτσης.
Advertisements

Τα ονόματα των πλανητών, σύνδεση με τη μυθολογία!
ΑΠΌ ΤΗΝ Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Χάραξη του μεσημβρινού και εύρεση του αληθή βορρά
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Το ηλιακό σύστημα και η Γη
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Με πόσο ...τρέχει η Γη; Κοίταξε για λίγο έξω από το παράθυρό σου και προσπάθησε να απαντήσεις σε αυτή την ...απλή ερώτηση: Με πόσο τρέχει η Γη; Τρελό! 
ΟΜΑΔΑ 5 Ο Οδυσσέας ταξιδεύει με τα σύμβολα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ημέρα Ο Ήλιος φωτίζει την γη όπως ένας φακός μια υδρόγειο σφαίρα. Επειδή η Γη είναι σφαιρική και περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό της και δεν φωτίζεται.
Η γη περιφέρεται γύρω… …από τον ήλιο … γύρω από τον άξονά της
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Οι κινήσεις της γης. Η ημέρα και η νύχτα. Οι εποχές του έτους
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Στ’ Δημοτικού. Κεφάλαιο 1: Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης Η Γη είναι ένα ουράνιο σώμα. Το σχήμα της είναι σχεδόν σφαιρικό, ελαφρά συμπιεσμένο.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Θεοδωράτου Σταυρούλα Α.Μ 5756, Γ΄Έτoς Λαουρδέκη Αγγελική Α.Μ. 5668, Γ΄ Έτος Παπαδημητρίου Χαρίκλεια, Α.Μ. 5288, Γ΄ Έτος Υπεύθυνος Καθηγητής: Κωνσταντίνος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Η Σελήνη είναι ο μοναδικός φυσικός δορυφόρος της Γης και ο πέμπτος μεγαλύτερος φυσικός δορυφόρος του ηλιακού συστήματος. Πήρε το όνομά του από την Σελήνη,
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Ο άξονας και η περιστροφή της Γης – Ημέρα και Νύχτα
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4727 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_4730
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Γεωγραφικά στοιχεία της Γης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας

Γενική περιγραφή Δημιουργία σεναρίου για το φαινόμενο της γης ως ουράνιο σώμα και την εναλλαγή μέρας νύχτας Έξι δραστηριότητες 1. Τέσσερις διδασκαλίας 2. Δυο αξιολόγησης

1η Δραστηριότητα: S.O.S Στόχος: Να καταλάβουν τα παιδιά ότι η γη έχει σφαιρικό σχήμα Διδακτική Στρατηγική: Στόχων εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ Έρευνα και Ανακάλυψη Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός Υλικό: Υπολογιστής

1η Δραστηριότητα: S.O.S Αναφορά σε Ανάγνωση Παράθεση ερώτησης στα παιδιά: 1. Τι σχήμα έχει η γη; Καταγραφή απαντήσεων Αναζήτηση στην τάξη ομοιώματος Γης Παρατήρηση υδρογείου Παράθεση ερωτήσεων: Τι σχήμα έχει; Με τι μοιάζει; Τι χρώματα έχει; Τι συμβολίζει το κάθε χρώμα;

1η Δραστηριότητα: S.O.S «Γεια σας παιδιά είμαι ο Πάρης ο αστροναύτης και χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Ήθελα πολύ να κάνω ένα ταξίδι στον ήλιο και πριν λίγες μέρες κατάφερα να φτάσω στον προορισμό μου. Τώρα όμως πρέπει να επιστρέψω πίσω αλλά κατάλαβα ότι έχω ένα πρόβλημα. Φεύγοντας είδα πολλούς πλανήτες να γυρίζουν γύρω από τον ήλιο και δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η γη. Αυτό που χρειάζομαι από εσάς είναι να μου πείτε τι σχήμα είναι η γη και τι άλλα χαρακτηριστικά την ξεχωρίζουν από άλλους πλανήτες. Εάν δεν τα ξέρετε σας παρακαλώ πολύ βρείτε κάποιο τρόπο να μάθετε για να μπορέσω να επιστρέψω πίσω

2 η δραστηριότητα: Γύρω – γύρω όλοι Στόχος: Να καταλάβουν τα παιδιά ότι γη ανήκει σε ένα σύστημα περιστρεφόμενων πλανητών στο κέντρο του οποίου βρίσκεται ο ήλιος Να καταλάβουν τα παιδιά ότι ο ήλιος και η γη συνυπάρχουν σε έναν ενιαίο χώρο μαζί με άλλους πλανήτες. Διδακτική Στρατηγική: Στόχων - Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Κινητικό παιχνίδι Υλικά: Εικόνα Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

2 η δραστηριότητα: Γύρω – γύρω όλοι Παρουσίαση φωτογραφίας Πρόταση για δραματοποίηση της φωτογραφίας Έξοδος στο προαύλιο Χωρισμός ομάδων και ανάθεση ρόλων Υπενθύμιση πληροφοριών αστροναύτη Δραματοποίηση

3 η δραστηριότητα: Ένα ομοίωμα της Γης Στόχος: Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η γη είναι μια φυσική περιοχή στην επιφάνεια της οποίας ζουν & αναπτύσσουν δραστηριότητα οι άνθρωποι και ότι στο γήινο τοπίο εναλλάσσονται γεωφυσικά & τεχνητά στοιχεία. Διδακτική Στρατηγική: Συμπεριφορισμός Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Κατασκευή Υλικά: Μία μεγάλη μπάλα από φελιζόλ Τέμπερες Οδοντογλυφίδες Χαρτιά Α4 Κόλλες Ψαλίδια Πινέλα Μαρκαδόρους Γκοφρέ χαρτί Φωτογραφική μηχανή Ρόλος εκπαιδευτικού: Καθοδηγητικός

3 η δραστηριότητα: Ένα ομοίωμα της Γης Παράκληση αστροναύτη για εικόνα της Γης Αποτυχία λειτουργίας υπολογιστή Παρουσίαση υλικών στα παιδιά για τρισδιάστατη αναπαράσταση γης Χωρισμός 4 ομάδων για δημιουργία Καρφίτσωμα αντικειμένων Αποστολή φωτογραφίας την επόμενη μέρα

4 η δραστηριότητα: Ζωγράφισε τη Στόχος: Να αξιολογήσουμε αν τα παιδιά έμαθαν ποίο είναι το σχήμα της Γης, ότι ανήκει σε ένα σύστημα πλανητών που περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο και ότι είναι μια φυσική περιοχή στην επιφάνεια της οποίας ζουν & αναπτύσσουν δραστηριότητα οι άνθρωποι καθώς και ότι στο γήινο τοπίο εναλλάσσονται γεωφυσικά & τεχνητά στοιχεία Διδακτική Στρατηγική: Στόχων - Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Αξιολόγησης β) ως προς την τεχνική: Σχέδιο Υλικά: Μαρκαδόροι Χαρτιά Α4 Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

4 η δραστηριότητα: Ζωγράφισε τη Παρότρυνση για ευχαριστήρια ζωγραφική προς τον αστροναύτη Αποτύπωση του πλανητικού συστήματος από τα παιδιά

1 η δραστηριότητα: Ένα παράξενο φαινόμενο Η Εναλλαγή μέρας – νύχτας Στόχος: Να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η εναλλαγή της ημέρας και της νύχτας οφείλεται στην περιστροφή της γης περί τον άξονά της. Διδακτική Στρατηγική: Στόχων - Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα Διδασκαλίας β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ Παρακολούθηση βίντεο Υλικά: Βίντεο Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

1 η δραστηριότητα: Ένα παράξενο φαινόμενο Επιστροφή αστροναύτη και αποστολή ευχαριστήριου mail προς εμάς Αποστολή παράξενου βίντεο Προβολή βίντεο Παράθεση ερώτησης: 1. Παρατηρείται κάτι που σας κάνει εντύπωση; Αν δυσκολευτούν τα βοηθάμε με τις εξής ερωτήσεις: 1. Η Γη κινείται; 2. Πώς κινείται; 3. Φωτίζεται συνέχεια όλη η επιφάνεια της; 4. Ποιο σημείο φωτίζεται κάθε φορά και γιατί;

2η δραστηριότητα: Μέρα ή Νύχτα Στόχος: Να αξιολογήσουμε αν τα παιδιά κατανόησαν την εναλλαγή του φαινομένου της μέρας και της νύχτας Διδακτική Στρατηγική: Στόχων - Εμποδίων Είδος Δραστηριότητας: α)ως προς το είδος: Δραστηριότητα αξιολόγησης β) ως προς την τεχνική: Συζήτηση/ Παράθεση Ερωτήσεων/ Παρατήρηση Υλικά: Υδρόγειος σφαίρα Λάμπα Χαρτάκια Ρόλος εκπαιδευτικού: Συνερευνητικός

2η δραστηριότητα: Μέρα ή Νύχτα Παρουσίαση υδρογείου και λάμπας Επιλογή σημείων και τοποθέτηση αυτοκόλλητων στην υδρόγειο Περιστροφή υδρογείου Σταμάτημα υδρογείου Ερώτηση προς τα παιδιά: 1. Έχει μέρα ή νύχτα σε αυτή τη χώρα και για ποιο λόγο;