8-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Advertisements

«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
OLPC Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$ Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 Διοικητική των επιχειρήσεων Ενότητα 12 :Διαδικασίες και Συστήµατα Ελέγχου Καραμάνης Κωνσταντίνος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
11-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
4-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Xρονία μυελογενής λευχαιμία. ΧΜΛ Χρονία μυελογενής ή κοκκιοκυτταρική λευχαιμία εντάσσεται στα μυελουπερπλαστικά νοσήματα και η νόσος αφορά κυρίως την.
2-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 1: Εισαγωγή - Ορισμοί Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 2: Οι Λειτουργίες του Μάνατζμεντ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 4: Ο Ρόλος του Μάνατζερ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Δίκαιο Ανταγωνισμού και Άρθρο 101 ΣΛΕΕ ( άρθρο 1 ν.3959/2011) Ιωάννης Κόκκορης Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λονδίνου – Queen Mary Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος.
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ενότητα 11: Περί Στρατηγικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 11: Οργανωσιακή αλλαγή Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
«Αρχές και Θεσμοί Δικαίου»
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
Κλασικές Αντιλήψεις για την Ηγεσία και τη Διοίκηση
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Διοικητική των επιχειρήσεων
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER
Τέχνη και θάλασσα … Ομάδα β’ Γιώργος Αμοργιανός Στέλλα Αμοργιανού
Ορίσετε την ηγεσία και να αντιπαραβάλετε την ηγεσία και τη διοίκηση.
Ώστε θέλεις να γίνεις συγγραφέας;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά
Διοικητική των επιχειρήσεων
Κλασικισμός ..εισαγωγικά.
Στάσεις & Εργασιακή Ικανοποίηση
Βία στο Χώρο Εργασίας.
Γερμανία Type equation here..
Λίλλη Σοφία Σμιτ Γογγάκη
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 10: Μέθοδος συμπληρώματος Ιωάννης Σταματίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Διάλεξη 5: Εξίσωση διάχυσης (συνέχεια)
Η Μελέτη Περιβάλλοντος στο νηπιαγωγείο.
Ηγεσία.
Οργανωσιακή κουλτούρα
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
Έννοιες Παρακίνησης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
GRIFFITHS J. DAVID, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΠΕΚ 2012
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές

8 Κεφάλαιο Τα θεμέλια της ατομικής συμπεριφοράς

8-3 Μαθησιακά αποτελέσματα Επισημάνετε το εστιακό κέντρο και τους στόχους της οργανωσιακής συμπεριφοράς Εξηγήστε το ρόλο που διαδραματίζει η νοοτροπία στην επαγγελματική απόδοση Περιγράψτε διαφορετικές θεωρίες της προσωπικότητας Περιγράψτε την αντίληψη και τους παράγοντες που την επηρεάζουν

8-4 Μαθησιακά αποτελέσματα (συν.) Συζητήστε τις μαθησιακές θεωρίες και τη συνάφειά τους με τη διαμόρφωση της συμπεριφοράς Συζητήστε σύγχρονα ζητήματα στο πεδίο της οργανωσιακής συμπεριφοράς (ΟΣ)

8-5 Τι είναι η οργανωσιακή συμπεριφορά; Συμπεριφορά – Οι ενέργειες των ανθρώπων Οργανωσιακή συμπεριφορά – Η μελέτη των ενεργειών των ανθρώπων στο χώρο εργασίας

8-6 Πού εστιάζεται η οργανωσιακή συμπεριφορά; Παραγωγικότητα εργαζομένων – Μέτρο αποτίμησης της απόδοσης ως προς την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα Κατ’ εξακολούθηση αδικαιολόγητες απουσίες – Όταν εκουσίως κάποιος δεν προσέρχεται στην εργασία του Εναλλαγή προσωπικού – Εκούσια ή ακούσια μόνιμη απόσυρση από τον οργανισμό

8-7 Φιλότιμη εργασιακή συμπεριφορά – Συμπεριφορά που εναπόκειται στην προαίρεση του εργαζομένου, καθώς δεν είναι μέρος των τυπικών επαγγελματικών προσόντων που απαιτούνται Επαγγελματική ικανοποίηση – Η γενικότερη στάση του εργαζομένου απέναντι στην εργασία του Πού εστιάζεται η οργανωσιακή συμπεριφορά; (συν.)

8-8 Πού εστιάζεται η οργανωσιακή συμπεριφορά; (συν.) Ανάρμοστη συμπεριφορά στον εργασιακό χώρο – Κάθε εκούσια υπαλληλική συμπεριφορά που είναι δυνητικά επιζήμια για τον οργανισμό ή τα μέλη του

8-9

8-10 Ποιο ρόλο διαδραματίζουν οι στάσεις στην επαγγελματική απόδοση; Στάσεις – Αξιολογικές δηλώσεις, ευνοϊκές ή δυσμενείς, αναφορικά με αντικείμενα, πρόσωπα ή γεγονότα Γνωστική διάσταση – Το κομμάτι της στάσης που σχετίζεται με τις πεποιθήσεις, τις απόψεις, τις γνώσεις και τις πληροφορίες που κατέχει κάποιος

8-11 Στάσεις και συμπεριφορά Συναισθηματική διάσταση – Το μέρος μιας στάσης που καθορίζεται από το συναίσθημα ή τα αισθήματα Συμπεριφορική διάσταση – Η διάσταση μιας στάσης αναφέρεται στην πρόθεση του ατόμου να συμπεριφερθεί με συγκεκριμένο τρόπο προς κάποιον ή κάτι

8-12 Στάσεις και συμπεριφορά (συν.) Εργασιακή εμπλοκή – Ο βαθμός στον οποίο ο εργαζόμενος ταυτίζεται με το επάγγελμά του, συμμετέχει ενεργητικά σε αυτό και θεωρεί σημαντική για την αυτοεκτίμηση την επαγγελματική του απόδοση Οργανωσιακή δέσμευση – Ο προσανατολισμός κάποιου εργαζομένου προς τον οργανισμό στο πλαίσιο της αφοσίωσής του προς αυτόν, της ταύτισης και της εμπλοκής

8-13 Εργασιακή δέσμευση – Όταν οι εργαζόμενοι αναπτύσσουν δεσμούς με το επάγγελμά τους, αντλούν ικανοποίηση και επιδεικνύουν ενθουσιασμό για αυτό Στάσεις και συμπεριφορά (συν.)

8-14

8-15 Ποια είναι η Θεωρία της γνωστικής ασυμφωνίας; Ο Leon Festinger τη δεκαετία του 1950, επιδίωξε να ερμηνεύσει τη σχέση μεταξύ στάσεων και συμπεριφοράς Γνωστική ασυμφωνία – Οποιαδήποτε ασυμβατότητα ή ασυνέπεια ανάμεσα στις στάσεις ή μεταξύ συμπεριφοράς και στάσεων

8-16 Τι πρέπει να γνωρίζουν οι μάνατζερ αναφορικά με την προσωπικότητα; Προσωπικότητα – Ένας μοναδικός συνδυασμός συναισθηματικών, διανοητικών και συμπεριφορικών μοτίβων που επηρεάζουν τον τρόπο που ένα άτομο αντιδρά και αλληλεπιδρά με τους άλλους Δείκτης Τύπων Προσωπικότητας Meyer-Briggs (Myers-Briggs Type Indicator – ΜΒΤΙ) – Μέσο εκτίμησης της προσωπικότητας που χρησιμοποιεί τέσσερις ξεχωριστές κατηγορίες, για να αναγνωρίσει διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας

8-17 Το μοντέλο των Πέντε Μεγάλων Παραγόντων Μοντέλο των Πέντε Μεγάλων Παραγόντων – Μοντέλο αποτύπωσης της προσωπικότητας που εξετάζει πέντε γνωρίσματα: 1.Εξωστρέφεια 2.Αρεστότητα 3.Ευσυνειδησία 4.Συναισθηματική ευστάθεια 5.Δεκτικότητα στην εμπειρία

8-18

8-19 Τι σημαίνει συναισθηματική νοημοσύνη; Συναισθηματική νοημοσύνη (ΣΝ) – Η ικανότητα να παρατηρεί και να διαχειρίζεται κανείς συναισθηματικές ενδείξεις και πληροφορίες

8-20 Πέντε διαστάσεις της ΣΝ – Αυτογνωσία Συνείδηση των συναισθημάτων που βιώνει το άτομο – Αυτοδιαχείριση Η ικανότητα διαχείρισης των αισθημάτων και των παρορμήσεων του ατόμου – Αυτοπαρακίνηση Η ικανότητα να επιμένει κανείς σε πείσμα των εμποδίων και των αποτυχιών – Ενσυναίσθηση Η ικανότητα κάποιου να διαισθάνεται τα συναισθήματα των άλλων – Κοινωνικές δεξιότητες Η ικανότητα χειρισμού των συναισθημάτων των άλλων

8-21 Μπορούν τα γνωρίσματα της προσωπικότητας να προβλέπουν εργασιακές συμπεριφορές; Επίκεντρο του ελέγχου – Ο βαθμός στον οποίο οι άνθρωποι πιστεύουν ότι ελέγχουν τη μοίρα τους Μακιαβελισμός – Εκτίμηση του βαθμού στον οποίο οι άνθρωποι είναι πραγματιστές, διατηρούν συναισθηματική απόσταση και πιστεύουν ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα

8-22 Προσωπικότητα (συν.) Αυτοεκτίμηση – Ο βαθμός στον οποίο το άτομο τρέφει θετικά ή αρνητικά συναισθήματα για τον εαυτό του Αυτοέλεγχος – Γνώρισμα της προσωπικότητας που υπολογίζει την ικανότητα προσαρμογής της συμπεριφοράς σε εξωτερικούς συγκυριακούς παράγοντες

8-23 Τι είναι η αντίληψη και από τι επηρεάζεται; Αντίληψη – η διαδικασία κατά την οποία νοηματοδοτούμε το περιβάλλον μας, οργανώνοντας και ερμηνεύοντας αισθητηριακές εντυπώσεις Θεωρία της απόδοσης – Έχει προταθεί ως θεωρία που ερμηνεύει τον τρόπο που ο καθένας κρίνει διαφορετικά ανάλογα με τη σημασία που αποδίδει σε μια δεδομένη συμπεριφορά

8-24

8-25 Μπορεί να διαστρεβλωθεί η απόδοση των κινήτρων; Θεμελιώδες σφάλμα απόδοσης – Τάση υποτίμησης της επίδρασης των εξωτερικών παραγόντων κατά τη συναγωγή κρίσεων για τη συμπεριφορά κάποιου Μεροληψία αυτοεξυπηρέτησης – Η τάση των ατόμων να αποδίδουν την επιτυχία τους σε εσωτερικούς παράγοντες, ενώ επιρρίπτουν την αποτυχία σε εξωγενείς

8-26

8-27 Αντιληπτικές συντμήσεις Επιλεκτική αντίληψη – Οι άνθρωποι αφομοιώνουν συγκεκριμένα στοιχεία όσων παρατηρούν, οδηγούμενοι στη «γρήγορη ανάγνωση» των άλλων Εικαζόμενη ομοιότητα – Η αντίληψη του παρατηρητή η οποία επηρεάζεται περισσότερο από τα χαρακτηριστικά του ίδιου παρά από το πρόσωπο που τίθεται υπό παρατήρηση

8-28 Αντιληπτικές συντμήσεις (συν.) Απόδοση στερεοτύπων – Όταν κρίνουμε κάποιον βάσει της αντίληψής μας για την ομάδα της οποίας είναι μέλος Επίδραση του φωτοστέφανου – Διαμόρφωση μιας γενικής εντύπωσης για ένα άτομο βάσει ενός μόνο χαρακτηριστικού του

8-29

8-30 Πώς η θεωρία της μάθησης ερμηνεύει τη συμπεριφορά; Μάθηση – Σχετικά μόνιμη μεταβολή συμπεριφοράς που απορρέει από την εμπειρία Εξαρτημένη μάθηση – Μαθησιακή θεωρία που υποστηρίζει ότι η συμπεριφορά διαμορφώνεται βάσει των συνεπειών της

8-31 Τι είναι η θεωρία της κοινωνικής μάθησης; Θεωρία της κοινωνικής μάθησης – Θεωρία μάθησης που πρεσβεύει ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν μέσω της παρατήρησης και της άμεσης εμπειρίας Διάπλαση συμπεριφοράς – Διαδικασία καθοδήγησης της μάθησης σε βαθμιαία στάδια, μέσω ενίσχυσης ή έλλειψης αυτής

8-32

8-33 Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με το Ν. 2121/1993 και τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με τον Ν. 100/1975)