ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΔΒΕ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Συνεδρίαση Συμβουλίου ΙΔΒΕ
Advertisements

“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Developing Public Transport Network systems: The DIANA approach Dimitrios Kosmopoulos, Mihalis Kalohristianakis, Sotirios Chatzis, Athanasios Malamos,
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
« ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ » A.XA ΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΥ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INNOVATIVE STRATEGY FOR RAISING AWARENESS OF LIFELONG LEARNING IN GREECE - INSTALL.
Μαίρη Κουτσελίνη Πανεπιστήμιο Κύπρου. - Τέσσερα χρόνια μετά …  Δεν είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε τα Αναλυτικά Προγράμματα που θα μας λύσουν προβλήματα 
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Η κουλτούρα στην αίθουσα διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας. Η περίπτωση της νέας ελληνικής Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Σχολή Επιστημών της Αγωγής Πανεπιστήμιο Frederick.
Εφαρμογή σε υπερστατικό φορέα Ο/Σ Ανδρέας Κάππος Ανδρέας Κάππος Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ. City University London Αναστάσιος Σέξτος Αναστάσιος Σέξτος.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #2.2: Η πολιτική των μεταφορών στην Ευρώπη. European framework. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
Teacher School Education Gateway
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Απλά βήματα για τη χρήση της πλατφόρμας e-learning του EVANDE Συγγραφέας: Dr. Χαρ. Φασουλάς, Επιστ. Υπεύθυνος έργου/ΜΦΙΚ, Παν/μιο.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Αντιπροσωπευτικές Ιδέες και Παιδαγωγικά Ρεύματα
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Διδακτική της Πληροφορικής & των ΤΠΕ
Τόπος Εγκατάστασης και Κόστος Παραγωγής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Το Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού Παραγωγής και Λειτουργιών (ΣυΣΠαΛ), του Τμήματος Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Ευρωπαϊκη Ολοκληρωση: Θεσμοι και Νεεσ Πολιτικεσ
Λύκειο Eθνομάρτυρα Κυπριανού
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Σκέψεις και προβληματισμοί πάνω στη μετεξέλιξη των Ελληνικών λιμανιών
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Η Δευτεροβάθμια Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη μετάβαση στην «κοινωνία της γνώσης» Στ. Πάγκαλος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Τ.Ε.Ε., Διπλ.
Έλληνες Μαθηματικοί της Αρχαιότητας
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΕΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ «Σχέδιο θέσεων για την διαχείριση.
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Soft & Transversal Skills
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ :Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Συγγραφική ομάδα: Αθανασίου-Αλαμπρίτη Χρύσω Δεληγιάννη Ελένη Μάκη-Παναούρα Γεωργία Παντζιαρά Μαριλένα Παπαριστοδήμου Έφη Σιακαλλή Μύρια Χειμωνή Μαρία Συντονιστές: Παναούρα Ρίτα, Πανεπιστήμιο Frederick Πίττα-Πανταζή Δήμητρα, Πανεπιστήμιο Κύπρου Χρίστου Κωνσταντίνος, Πανεπιστήμιο Κύπρου Επιστημονικός Συνεργάτης: Πιττάλης Μάριος, Πανεπιστήμιο Κύπρου Σύνδεσμος Επιθεωρητής: Χαμπιαούρης Κώστας Eνδοτμηματική Επιτροπή Μαθηματικών: Χαμπιαούρης Κώστας, ΕΔΕ, Πρόεδρος Χαριδήμου Κυριάκος, ΕΔΕ, Αντιπρόεδρος Σιημητρά-Κωνσταντίνου Ανδρούλα, ΕΔΕ, Γραμματέας Χρίστου Ανδρούλα, ΕΔΕ, Μέλος Όθωνος Ανδρούλα, ΕΔΕ, Μέλος Παφίτης Στέλιος, ΠΟΕΔ, Μέλος Κωνσταντίνου Κώστας, ΠΟΕΔ, Μέλος Σύμβουλοι Μαθηματικών:Αθανασίου-Αλαμπρίτη Χρύσω Μάρκου Άντρη Μιχαηλίδου Ελένη Σεργίου Σέργιος Στεφάνου Λάμπρος

1. Οι μαθηματικές έννοιες διερευνώνται με τρόπο που υποκινεί το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μαθητών. 2. Το Αναλυτικό Πρόγραμμα δίνει έμφαση στη λύση προβλήματος. 3. Η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μαθηματικής εκπαίδευσης 4. Όλοι οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν εμπειρίες μέσα από ένα ποιοτικό πρόγραμμα Μαθηματικών. ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Τα Μαθηματικά: είναι πολύ περισσότερο από την εκμάθηση διαδικασιών ρουτίνας. είναι σκέψη Adding It Up (Kilpatrick, Swafford and Findell, 2001) ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Μαθηματική Επάρκεια

Εννοιολογική κατανόηση: αντίληψη μαθηματικών εννοιών, πράξεων και σχέσεων σε ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό πλαίσιο. Διαδικαστική επάρκεια: γνώση διαδικασιών, τη γνώση του πότε και πώς αυτές χρησιμοποιούνται και την ικανότητα εκτέλεσής τους με ευελιξία, ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Στρατηγικές επίλυσης προβλήματος: ικανότητα για κατασκευή, αναπαράσταση και επίλυση προβλήματος. Συλλογισμός-Προσαρμογή: ικανότητα της λογικής σκέψης σε ό,τι αφορά στις σχέσεις μεταξύ εννοιών και καταστάσεων. Στηρίζεται στις διαδικασίες του αναστοχασμού, της επεξήγησης και της αιτιολόγησης συμπερασμάτων. Στάσεις – Αυτοπεποίθηση: ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στα Μαθηματικά καθώς και η αυτοπεποίθηση σε σχέση με την ικανότητα, εκμάθηση και εμπλοκή σε μαθηματικές δραστηριότητες.

ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 1.Αριθμοί 2.Μέτρηση 3. Γεωμετρία 4. Άλγεβρα 5. Στατιστική - Πιθανότητες Κάθε ενότητα περιγράφεται σε 8 κλίμακες Κάθε κλίμακα καλύπτεται σε περισσότερες από μια τάξεις ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Λύση προβλήματος Κριτική σκέψη Δημιουργική σκέψη Επικοινωνία Οι 5 ενότητες περιεχομένου των Μαθηματικών παρουσιάζονται ξεχωριστά στο Αναλυτικό Πρόγραμμα αλληλοσυνδέονται στα βιβλία των Μαθηματικών

Ανάπτυξη κλιμάκων ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

KλίμακεςΜΕΤΡΗΣΗ Προδημ.Α΄ Δημ.Β΄ Δημ.Γ΄ Δημ.Δ΄ Δημ. Κλίμακα 1 Κλίμακα 2 Κλίμακα 3 ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ Προδημ.Α΄ Δημ.Β΄ Δημ.Γ΄ Δημ.Δ΄ Δημ. Κλίμακα 1 Κλίμακα 2 Κλίμακα 3 ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι δείκτες επιτυχίας εκφράζουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα με συγκεκριμένο και σαφή τρόπο και με τρόπο που μπορούν να αξιολογηθούν. Περιλαμβάνουν γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις. Περιγράφουν αποτελέσματα που έχουν αξία για το άτομο και την κοινωνία. Περιγράφουν έννοιες που είναι σημαντικές όχι μόνο για τους μαθηματικούς, αλλά και για όλα τα παιδιά. ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Αναφέρονται και στοχεύουν στις πιο κάτω ικανότητες: Κατανόηση Επάρκεια Λύση προβλήματος Συλλογισμός Στόχοι της στρατηγικής "Ευρώπη 2020" European Communities (2007). Key competences for lifelong learning. European Reference Framework. ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δραστηριότητες ενδεικτικές Δραστηριότητες αξιολόγησης Δραστηριότητες εμπλουτισμού ΔΟΜΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αξιολόγηση Καταγραφή π.χ. Εννοιολογικοί χάρτες Εκθέσεις Αναστοχασμός π.χ. Πορτφόλιο Δείγμα εργασιών Αυτοαξιολόγηση Ερώτηση π.χ. Διαγνωστικές Ανοικτές, Κλειστές ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Βήμα 1: Δείκτες αναλυτικού προγράμματος Βήμα 1: Βήμα 2: Επιλογή δραστηριότητας Βήμα 2: Βήμα 3: Αναγνώριση επιπέδων Βήμα 3: ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

1. Εξερεύνηση - Περιέργεια-Πρόκληση - μέσω καταστάσεων που ενδιαφέρουν τους μαθητές. 2. Διερεύνηση. Επέκταση - Εφαρμογή Δημιουργικότητα - Χρόνος για εργασία μαθητών. Παρέμβαση εκπαιδευτικού. 3. Αναστοχασμός μαθητή για το τι έχει μάθει. Εξερεύνηση-Συζήτηση τρόπων εργασίας μαθητών. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

1.Εξερεύνηση 2.Διερεύνηση 3.Δραστηριότητες 4.Δραστηριότητες Εμπλουτισμού ΔΟΜΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2013

Δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές εξερευνούν ελεύθερα μαθηματικές έννοιες. Οι δραστηριότητες αυτές συμβάλλουν: στη διαφοροποίηση και εξατομίκευση της διδασκαλίας, στην παροχή κινήτρων και στη χαρά της μάθησης, στην εννοιολογική διασύνδεση εννοιών, στην ανάπτυξη του μαθηματικού συλλογισμού, της δημιουργικότητας και της φαντασίας στα μαθηματικά. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ (Mathematical Exploration

3. Διασύνδεση μαθηματικών εννοιών Β’ ΤΑΞΗ, ΜΕΡΟΣ 3, ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΜΟΤΙΒΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ 2, 5, 10 Διαφοροποίηση Μαθηματικός Συλλογισμός- Δημιουργικότητα Πρακτική εφαρμογή Στάσεις για τα Μαθηματικά ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ

1.Με παραδείγματα 2.Με εποπτικά μέσα ή και ψηφιακά εποπτικά μέσα. 3.Με προβλήματα Υπόθεση Επαλήθευση Συμπέρασμα Δραστηριότητες στις οποίες οι μαθητές διερευνούν μαθηματικές ιδέες σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ (Mathematical Investigation)

ΤΑΞΗ Γ΄, ΜΕΡΟΣ 2, ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΜΟΤΙΒΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ, ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕ ΧΑΛΑΣΜΑ ΔΕΚΑΔΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ Διασύνδεση εννοιών

Μικρής Δυσκολίας ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ

Μέτριας Δυσκολίας ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ

Μεγάλης Δυσκολίας ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ

Για κάθε ενότητα: Δείκτες επιτυχίας Ενδεικτική οργάνωση μαθημάτων Σημεία προσοχής Τεχνολογία *Υπάρχει μόνο σε ηλεκτρονική μορφή ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ DogBone/gamebone.html tom/files_uploaded/uploaded_resou rces/504/multiplicationpuzzle.swf = method=cResource.dspDetail&ResourceID =1024