ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Quality Safety Environment
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Π. Μαυρογένης Λογισμικά Διαχείρισης προμηθειών, Διαχείρισης Επισιτιστικών Τμημάτων και Διαχείρισης Σημείων Πωλήσεων ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Αναφέρει τα βασικά.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΡΑΞΗ 1η
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Κοστολόγηση Μάθημα 3ον.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Διευθυντής Ποιοτικού ελέγχου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Advanced Secretarial Duties I. Σκοπός του μαθήματος: Να βοηθήσει τον σπουδαστή να αναπτύξει την ικανότητα να μπορεί να κατανοήσει τον ρόλο μιας ιδιωτικής.
16:50. ΣΤΟΧΟΙ Μετά το πέρας του μαθήματος ο μαθητής να αναφέρει: 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ. 2. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΘΕΙ.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΙΙ 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Βασικοί Ορισμοί (1) Τι είναι ένα Πληροφοριακό Σύστημα;
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Γεώργιος Απλαδάς Χειμερινό
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται με τη διοίκηση των λειτουργιών και υπηρεσιών που σχετίζονται με την παραγωγή και κατα­νάλωση των φαγητών και ποτών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Λειτουργίες της διοίκησης επισιτιστικών επιχειρήσεων Ανθρώπινο δυναμικό (Men). Οικονομικοί πόροι (Money). Μηχανήματα (Machinery). Προμήθειες - υλικά (Materials). Μέθοδοι (Methods). Χρόνος (Minutes).

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ανθρώπινο δυναμικό Οργάνωση προσωπικού για μαζική παραγωγή φαγητών Προσέλκυση και επιλογή προσωπικού Ο ρόλος και οι εργασίες του προσωπικού μαζικής παραγωγής φαγητών Εκπαίδευση των εργαζομένων στη μαζική παραγωγή

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Εξοπλισμός και Μηχανήματα Σχεδιασμός χώρων και εγκαταστάσεων Χώροι επεξεργασίας τροφίμων - Παραγωγής φαγητών Καταμερισμός χώρων Προσδιορισμός και Επιλογή Εξοπλισμού και μηχανών

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Προμήθειες – υλικά Προγραμματισμός μαζικής παραγωγής Καθορισμός μερίδων Διαδικασίες προγραμματισμού παραγωγής φαγητών Κυκλικά menus Καθορισμός ποσοτήτων πρώτων υλών Κοστολόγηση Τροφίμων Κοστολόγηση ειδικών εκδηλώσεων

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Μέθοδοι Προσδιορισμός πελατείας Ανάλυση συστημάτων παραγωγής φαγητών - Παραδοσιακό σύστημα - Κεντρικό σύστημα παραγωγής - Σύστημα προπαρασκευασμένων φαγητών Μέθοδοι μαγειρέματος Σχεδιασμός Είδη και Σύνθεση menu Μαζική παραγωγή

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Υπεύθυνου του Επισιτιστικού τομέα 1. Να εφαρμόζει πιστά την πολιτική της Διεύθυνσης του Ξενοδοχείου και τη πολιτική του Τμήματος Τροφίμων και Ποτών που καθορίζει ο επιχειρηματίας ή ο Διευθυντής 2. Να ακολουθεί τις γενικές αρχές και υποχρεώσεις του υπαλλήλου, με ιδιαίτερη αναφορά σε θέματα καλής συμπεριφοράς, τόσο προς τους πελάτες όσο και τους συναδέλφους του.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Υπεύθυνου του Επισιτιστικού τομέα 3. Έχοντας υπόψη ότι πάγια πολιτική των επιχειρήσεων είναι η προσφορά του ψηλότερου δυνατού επιπέδου υπηρεσιών, έχει ευθύνη να εφαρμόζει την πολιτική αυτή σε όλα τα επίπεδα της εργασίας τους. 4. Να διατηρεί τα ψηλότερα επίπεδα ατομικής υγιεινής, καθαριότητας και εμφάνισης.

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Υπεύθυνου του Επισιτιστικού τομέα 5. Να είναι καλός γνώστης και να τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας. 6. Φέρει ευθύνη για την ασφάλεια και διαφύλαξη όλου του εξοπλισμού του χώρου που εργάζεται. 7. Είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα του χώρου της εργασίας του,

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Υπεύθυνου του Επισιτιστικού τομέα 8. Να έχει ενεργειακή συνείδηση στη χρήση φωτισμού και νερού και να συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας, αποφεύγοντας τις σπατάλες. 9. Να παρακολουθεί τον πίνακα ανακοινώσεων του Τμήματος του και να εφαρμόζει το περιεχόμενο των εγκυκλίων ή άλλων γραπτών σημειωμάτων της επιχείρησης.