ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Advertisements

ΓΑΜΟΣ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Δημητρακόπουλος Ηλίας Ζοπανιώτης Μάριος
Εκπαίδευση –εργασία -γιορτές
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Μάθημα: Project Τα δικαιώματα του παιδιού στον χώρο και στον χρόνο
12. Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
Γυναίκα στην Αρχαία Ελλάδα
Ρόλοι κατοίκων: ● Άντρες :γεωργοί, πολιτικοί αρχηγοί, θρησκευτικοί ηγέτες, στρατιώτες, σύζυγοι έπαιρναν μέρος σε όλες τις δημόσιες τελετές ● Γυναίκες:
Δικαιώματα Παρόλο που το πολίτευμα του 5ου αι. π.Χ. ήταν δημοκρατικό, οι γυναίκες αποκλεί-ονταν από το σύνολο των εκδηλώσεων της πόλης και δεν είχαν πολιτικά.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Νικόλαος Κοπέρνικος. Παιδική ηλικία και μόρφωση Αγαπημένε μου φίλε, Θα σου πω μια ιστορία για τον πιο ονομαστό και φημισμένο σε όλο τον κόσμο, πολίτη.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
« Ξεκινήσαμε ένα επεισόδιο με θέμα μια φανταστική μέρα από την ζωή της Αρισταίας». Σε ένα σπίτι ζούσε μία οικογένεια χωρίς πατέρα που είχε δώσει την ζωή.
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Modern Greek Lessons 29, 30.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Η γυναίκα στην Αρχαία Αθήνα
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Η εκπαιδευση στο ΒυζΑντιο
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Βασικά σημεία του μαθήματος
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ-Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Η εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ. ΔΙΑΣ Ο πατέρας των Θεών και ο σπουδαιότερος από αυτούς. Θεός των καιρικών φαινομένων, προστάτης των ξένων, της οικογένειας.
Η κορη στο Βυζαντιο «Γυναικός κολακεία ψιθύρισμα όφεως»
Κωνσταντίνος Δραβίλας Β’1
Στέλλα Σιώτου Α3 Γυμνασίου
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
OI ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Εργασία των μαθητών του Β3
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
OI ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Γρηγόρης, Φώτης ,Μαρία.
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
4. Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Ρώμη
ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:

Ο τοκετός στην αρχαία Ελλάδα ήταν μια διαδικασία επικίνδυνη για τη μητέρα και για το βρέφος. Οι πιθανότητες θανάτου ήταν αυξημένες και για τους δύο και δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που η μητέρα έχανε την ζωή της στη γέννα. Η πρόοδος της Ιατρικής βοήθησε τη διαδικασία αυτή. Ο Ιπποκράτης τον 5 ο π.χ. αιώνα συγγράφει ειδικά για τα γυναικολογικά και τον 2 ο αιώνα μ.χ. ο Έλληνας Σωρανός ο Εφέσιος ξεχωρίζει ως ο διασημότερος γυναικολόγος στη Ρώμη. Για μια κανονική γέννα θα έπρεπε να έχουν ετοιμάσει: ελαιόλαδο, χλιαρό νερό, χλιαρά επιθέματα (θερμάσματα), μαλακούς σπόγγους, κομμάτια μαλλί, επιδέσμους, ένα μαξιλάρι, πράγματα για να μυρίσει η επίτοκος, το σκαμνί ή την καρέκλα της μαίας, δύο κρεβάτια και ένα κατάλληλο δωμάτιο.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΑΝ ΣΤΟ «ΓΥΝΑΙΚΩΝΙΤΗ» ΜΕ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΤΗΣ ΤΡΟΦΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΓΟΡΙΑ: ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ

Μια παλιά συνήθεια (η οποία ευτυχώς απαγορεύτηκε με έναν νόμο του Σόλωνα) ήταν αυτή της πώλησης μιας κόρης από τον πατέρα της ως δούλη, όταν υπήρχε ο κίνδυνος να τη δει μια μέρα «παρθένο και ασπρομάλλα» Τα κορίτσια αποτελούσαν μία επένδυση πανάκριβη, γιατί εκτός από το κόστος της ανατροφής ο πατέρας είχε και την υποχρέωση της προίκας. Μία κόρη δεν ήταν ποτέ σε θέση να ανταποδώσει ό,τι είχε ξοδέψει για αυτήν η οικογένεια για να παντρευτεί, ενώ στην περίπτωση που δεν παντρευόταν θα εξακολουθούσε να είναι φορτίο για την οικονομία του σπιτιού.

Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΕΝΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ.

ΑΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ, ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΘΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΑ ΚΟΡΙTΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ * ΔΙΔΑΣΚΕ ΓΡΑΦΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΗ,ΤΑ ΕΠΗ, ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Ο ΠΑΙΔΟΤΡΙΒΗΣ * ΕΚΓΥΜΝΑΖΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο ΚΙΘΑΡΙΣΤΗΣ *ΔΙΔΑΣΚΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ *ΕΠΙΣΗΣ, ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΧΑΛΑΡΩΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΑΣΙΑ, ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ {ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΛΩΝΑ}

Στην εφηβική τους ηλικία τα αγόρια αφιέρωναν τα παιχνίδια τους σε μια ανδρική θεότητα, ως ένδειξη ότι αφήνουν πίσω την παιδικότητά τους και στα 18 τους χρόνια γίνονταν πολίτες, αποκτώντας δικαίωμα ψήφου και υποχρεώσεις. Oι περισσότεροι νέοι στην ηλικία αυτή εγκατέλειπαν την οικογενειακή εστία, αλλά συνήθως δεν παντρεύονταν πριν από τα 35 χρόνια τους. ΕΠΙΣΗΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΣΟΦΙΣΤΕΣ, Ο ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΡΗΤΟΡΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ ΟΡΘΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΙΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Τα κορίτσια έμεναν στο σπίτι και μάθαιναν τις δουλειές του νοικοκυριού. Ένα κεραμικό κομμάτι της ύστερης αρχαϊκής περιόδου απεικονίζει μάθημα μαγειρικής: ένα κορίτσι σκύβει πάνω από μια χύτρα, ενώ μια ηλικιωμένη παρακολουθεί χειρονομώντας. τα κορίτσια παντρεύονταν γύρω στα 13 με 15 χρόνια τους και επωμίζονταν τον ρόλο της οικοδέσποινας.