Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής,χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Κίμων Παπαδημητρίου (Διδάσκον ΠΔ 407) Ιωάννης Παρασχάκης (Καθηγητής)‏
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Ubuntu / LTSP / sch-scripts Οργάνωση και Διαχείριση ΣΕΠΕΗΥ με ΕΛ/ΛΑΚ: Εμπειρία από την εφαρμογή σε 100 σχολεία Σιάχος Γιάννης Άλκης Γεωργόπουλος.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Προσαρμογή του Ubuntu για τα ελληνικά σχολεία Άλκης Γεωργόπουλος Φώτης Τσάμης Αλέξης Παναγιωτόπουλος
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Διδακτική της Πληροφορικής
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Εφαρμογές Πληροφορικής
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Σενάρια: Εισήγηση συνεδρίου Συντήρηση λογισμικού σχολικών εργαστηρίων Σχεδίαση διδασκαλίας για χρήση λογισμικού στο σχολικό εργαστήριο Εργασία και μελέτη σε περισσότερους από έναν ΗΥ, σε διαφορετικούς χώρους, με διαφορετικές εφαρμογές σε διάφορα λειτουργικά συστήματα. Σενάρια

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Υλικό Αδυναμία μαζικής αναβάθμισης ή αγοράς νέου υλικού Αυξανόμενος χρόνος συντήρησης από υπεύθυνους εργαστηρίου και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αδυναμία χρήσης νέων απαιτητικών εφαρμογών Λύσεις: μαθητικός υπολογιστής, υπολογιστικό σύννεφο, thin clients + φορητές εφαρμογές Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Υλικό

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Λογισμικό Αδυναμία μαζικής αναβάθμισης ή αγοράς νέου λογισμικού Αυξανόμενος χρόνος συντήρησης από υπεύθυνους εργαστηρίου και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αδυναμία χρήσης νέων απαιτητικών εφαρμογών Λύσεις: ελεύθερο (και ανοικτό) λογισμικό, υπολογιστικό σύννεφο, λογισμικό επαναφοράς + φορητές εφαρμογές Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Λογισμικό

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Υλικό - Λογισμικό Φορητές Εφαρμογές LibreOffice - Impress Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Υλ.-Λογ.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Φορητές εφαρμογές, portable applications ή portable apps. Έναν ορισμό παρακαλώ! Ορισμός! Λογισμικό που “εγκαθίσταται” και εκτελείται εξολοκλήρου σε οποιοδήποτε φορητό αποθηκευτικό μέσο. Αρκεί η αντιγραφή του φακέλου της εφαρμογής. Κωδικοί, ρυθμίσεις και δεδομένα αποθηκεύονται μόνο στο φορητό μέσο αποθήκευσης. Δεν τροποποιείται η registry του υπολογιστή, ούτε αφήνουν άλλα ίχνη δεδομένων. Δεν έρχονται σε διένεξη, ούτε απαιτούν άλλα προγράμματα. Μπορούν να εκτελεστούν με δικαιώματα απλού χρήστη. Είναι ανεξάρτητες από την ανάθεση γράμματος στην φορητή συσκευή.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Windows, Linux, MacOS O.S. Οι περισσότερες εφαρμογές απαιτούν την ύπαρξη Microsoft Windows 2000 ή νεότερη έκδοση (32 ή 64bit) Ο αριθμός των φορητών εφαρμογών για Linux και MacOS αυξάνεται συνεχώς: (Linux) (MacOS) (MacOS) (Windows, MacOS, Linux)

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι “δημιουργοί” πίσω από τις φορητές εφαρμογές Δημιουργώντας φορητές εφαρμογές Μεμονωμένοι χρήστες ( Κοινότητες χρηστών ( Οργανισμοί ελεύθερου λογισμικού (puppylinux.org/) Ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει φορητές εφαρμογές PortableApps.com Launcher [free/Open Source (GPL)] Δωρεάν λογισμικό JauntePE [freeware] Εμπορικό VMWare ThinApp

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Αποθετήρια φορητών Εφαρμογών Αποθετήρια

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Προβλήματα χρήσης σχολικών εργαστηρίων Οι φορητές εφαρμογές στην Εκπαίδευση Αρκετοί εκπαιδευτικοί αισθάνονται φοβία γιατί υπάρχουν μαθητές με μεγαλύτερη εξοικείωση στις ΤΠΕ από αυτούς. Φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν προβλήματα χρήσης του σχολικού εργαστηρίου. Τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται με τη χρήση: διαφορετικών εφαρμογών, διαφορετικών εκδόσεων των ίδιων εφαρμογών, διαφορετικών εργαστηρίων με διαφορετικά Λ.Σ., εφαρμογές και ρυθμίσεις, ανάγκη χρήσης ΗΥ σε πολλαπλούς χώρους όπως βιβλιοθήκες, internet cafe κλπ.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι φορητές εφαρμογές στην Εκπαίδευση Ενιαία χρήση από εκπ/κους-μαθητές κοινών φορητών εφαρμογών. Εκτέλεση ίδιων εφαρμογών σε οποιονδήποτε ΗΥ, με τις ίδιες ρυθμίσεις. Ενιαίο περιβάλλον εργασίας και εξάσκησης. Ευκολότερος σχεδιασμός διδασκαλίας καθώς οι περισσότερες εφαρμογές είναι ΕΛ/ΛΑΚ. Οι μαθητές είναι οι χρήστες και διαχειριστές μιας συλλογής φορητών λογισμικών που είναι αποθηκευμένες στο δικό τους φορητό μέσο αποθήκευσης, με τις προσωπικές του ρυθμίσεις εργασίες και δεδομένα.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Οι φορητές εφαρμογές στην Εκπαίδευση Οι μαθητές μπορούν εύκολα να εγκαθιστούν και να αναβαθμίζουν τις φορητές εφαρμογές. Δημιουργείται η έννοια του ψηφιακού διδακτικού υλικού που είναι “ιδιοκτησία” και ευθύνη του μαθητή. Ελαχιστοποιείται η διαδικασία ενημέρωσης των λογισμικών στο σχολικό εργαστήριο αφού αυτά περιέχονται στο φορητό μέσο του μαθητή. Εξαιρετικά επιτυχημένο θεωρήθηκε το πιλοτικό πρόγραμμα χρήσης φορητών μέσων αποθήκευσης και εφαρμογών για τη δημιουργία ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου (e-portfolio) σε εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Αγγλία.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Μειονεκτήματα φορητών εφαρμογών Μειονεκτήματα των φορητών εφαρμογών Απαιτείται η αγορά ενός φορητού μέσου αποθήκευσης Η μεταφερσιμότητα σημαίνει αυξημένες πιθανότητες απώλειας ή ζημιάς. Απαιτείται εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας (προσωπικών) δεδομένων και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας. Αύξηση πιθανότητας των ΗΥ μόλυνσης με ιούς. Χρήση “εργαλείων” για δημιουργία επιθέσεων και υποκλοπής δεδομένων στο τοπικό δίκτυο του σχολείου. Απαιτείται, από τον εκπαιδευτικό, η εύρεση κατάλληλων εξελληνισμένων φορητών εφαρμογών και η απαραίτητη τροποποίηση της διδασκαλίας του.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Συμπεράσματα – Προτάσεις Συμπεράσματα Σχετικά εύκολη και υλοποιήσιμη λύση Οι μαθητές διαχειρίζονται το ψηφιακό υλικό τους (δεδομένα και εφαρμογές). Προσφέρει ενιαίο περιβάλλον διδασκαλίας και εξάσκησης ανεξάρτητα από τα υπάρχοντα Λ.Σ., εγκατεστημένες εφαρμογές. Αποκλιμακώνει τα προβλήματα εγκατάστασης, συντήρησης και αναβάθμισης του λογισμικού στα σχολικά εργαστήρια.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps): μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Συμπεράσματα – Προτάσεις Προτάσεις Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση έρευνας για την αποτύπωση της χρήσης των εκπαιδευτικών φορητών εφαρμογών στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, ξεκινώντας από τους Πληροφορικούς και τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Η δραστηριοποίηση των ελληνικών κοινοτήτων χρηστών για τον εξελληνισμό φορητών εφαρμογών. Η ενεργοποίηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, της ηλεκτρονικής πύλης του ΥΠΔΒΜΘ και του ίδιου του ΥΠΔΒΜΘ, στο πλαίσιο του Ψηφιακού Σχολείου για την επιλεγμένη ένταξη της χρήσης των φορητών εφαρμογών σε προτάσεις διδασκαλίας.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Η επιλεγμένη ένταξη της χρήσης των φορητών εφαρμογών σε προτάσεις διδασκαλίας, θα μπορούσε να αναδείξει τα οφέλη από τη χρήση των φορητών εφαρμογών σε κατάλληλες θεματικές ενότητες διαφόρων γνωστικών αντικειμένων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Ευχαριστώ