Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Advertisements

Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (LOGISTICS) ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ ΤΡΥΦΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή 1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (LOGISTICS) ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων αποφοίτων ΤΕΙ / ΑΕΙ στην καινοτομία και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Περιφερειακή.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Διαμεσολάβηση των συγκρούσεων - Διαιτησία
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Επιτροπή δια βίου μάθησης
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης   Συμβούλιο Απασχόλησης, Κοινωνικής πολιτικής, Υγείας και Καταναλωτών (EPSCO) Γεωργία Αναγνωστάκη Πηγή:
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 8η
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
Multi-purpose center for adult education in clean environment
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Το Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού Παραγωγής και Λειτουργιών (ΣυΣΠαΛ), του Τμήματος Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Παγκόσμιο Σύστημα Περιβαλλοντικής Παρακολούθησης
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Programme for International Student Assessment 2018
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
43η Γενική Συνέλευση Θεσσαλονίκη, 21 Μαΐου 2018 Πεπραγμένα 2017.
Programme for International Student Assessment 2018
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Programme for International Student Assessment 2018
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΠΜΣ: Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων Τίτλος Εργασίας «Πρόγραμμα διαχείρισης και προστασίας των υδατικών πόρων στην.
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της διημερίδας, για την τιμητική πρόσκληση που μου έκαναν να συμμετάσχω στον τόσο κρίσιμο διάλογο, για την επαγγελματική απορρόφηση σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Βασικό στοιχείο της επαγγελματικής απορρόφησης είναι η ταχεία αναπροσαρμογή και αναβάθμιση των επαγγελματικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, στις νέες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Είμαστε αναγκασμένοι να κινηθούμε μέσα σε πολύ σκληρούς όρους για να επιτύχουμε την δημιουργία μιας βιώσιμης και ανταγωνιστικής θέσης εργασίας, σε συνθήκες τεράστιας ανεργίας και πτώσης των οικονομικών δεικτών. Όμως πρέπει να το προσπαθήσουμε. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος εξόδου από την κρίση. Όλοι γνωρίζουμε ότι το βασικό στοιχείο των παραγωγικών δυνάμεων για την έξοδο από τη κρίση και το πέρασμα στην ανάπτυξη, είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Το άλλο στοιχείο είναι το τεχνολογικό επίπεδο των επενδύσεων. Θα λάβουμε υπόψη ότι η κρίση είναι απόδειξη ότι έχουμε μείνει πίσω και στα δύο επίπεδα. Από κάπου όμως πρέπει να αρχίσουμε, και θα αρχίσουμε από αυτό που έχουμε ήδη. Από το ανθρώπινο δυναμικό! Όσο πιο ανεπτυγμένο πολιτισμικό και τεχνολογικό επίπεδο επιτυγχάνει, τόσο ταχύτερα εξέρχεται η χώρα από την κρίση. Σε συνδυασμό και με νέες επενδύσεις που πρέπει να προσελκύσουν οι δυνατότητες του αναβαθμισμένου ανθρώπινου δυναμικού, θα πρέπει, στο τέλος, να δημιουργήσουμε ανταγωνιστικούς όρους παραγωγής και απασχόλησης, ώστε να αποκτήσουμε διεθνώς βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη. Το θέμα που θα μας απασχολήσει είναι ακριβώς η αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού. Πώς γίνεται η αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού; Τα μέσα και τα εργαλεία είναι πολλά. Εμείς θα εξετάσουμε ένα από τα κυριότερα, αυτό που πρέπει να μας διέπει σε όλη τη ζωή γενικά και σε όλη την επαγγελματική μας διαδρομή ειδικά: ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, την αξία της και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση.

Ο ρόλος της Δια Βίου Μάθησης στην επαγγελματική αποκατάσταση Αιμιλία Λυμπεράκη - Besson -ΠΕ, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων -Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων - Εισηγήτρια νέου management – διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, Ε.Κ.Δ.Δ.Α. -Εμπειρογνώμονας Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus Plus, I.K.Y.

«Γηράσκω αεί διδασκόμενος» Μια διαχρονική αξία που σήμερα υλοποιείται με τη Δια Βίου Μάθηση. «Γηράσκω δ’ αιεί πολλά διδασκόμενος», Το ρητό αποδίδεται στον Σωκράτη, αλλά άλλες πηγές το αποδίδουν στον Σόλωνα από τη φράση του: «Γηράσκω δ’ αιεί πολλά διδασκόμενος», δηλ. Γερνάω μαθαίνοντας ολοένα πολλά…

Γνώση και εξέλιξη Συνεχής απόκτηση νέων γνώσεων γενικού, επιστημονικού, κοινωνικού, οικονομικού και επαγγελματικού περιεχομένου. Καμία γνώση δεν έχει αξία, αν δεν γίνει κτήμα του λαού και δεν σχετίζεται με τη βελτίωση της ζωής του.

Ε.Ε. και Ελλάδα Στόχος της Ε.Ε. είναι μέχρι το 2020 η συμμετοχή του πληθυσμού ετών, στη Δια Βίου Μάθηση να αποτελεί το 15%. Κορυφαίες επιδόσεις: Σουηδία, Φινλανδία, Δανία (31,7%). Στην Ελλάδα συμμετέχει περί το 3 - 4%!!! Υπάρχει αναντιστοιχία επαγγελματικών ικανοτήτων και αναγκών της αγοράς εργασίας. Πηγή: Το περιβάλλον εργασίας στην Ελλάδα μέχρι το 2020 και τα επαγγέλματα του μέλλοντος, , Cedefop Η χώρα μας έχει το χαμηλότερο ποσοστό συμμετοχής του ενήλικου εργατικού δυναμικού της Δια Βίου Μάθησης στην Ευρωζώνη

Σκληρή πραγματικότητα Έρευνα δεξιοτήτων Ε.Ε. και Ο.Ο.Σ.Α. σε 23 χώρες: Ένας στους 4 ενηλίκους στην Ευρώπη δεν έχει βασικές δεξιότητες χρήσης υπολογιστή, ενώ 1 στους 5 έχει περιορισμένες δεξιότητες ανάγνωσης, γραφής και αριθμητικής. Το ποσοστό της υστέρησης είναι μεγαλύτερο μεταξύ των ανέργων, οι οποίοι κινδυνεύουν να πέσουν στην «παγίδα των περιορισμένων δεξιοτήτων», καθώς συμμετέχουν ελάχιστα, ή καθόλου σε δραστηριότητες εκπαίδευσης ενηλίκων. Το 25 % των ενηλίκων δεν διαθέτει τις αναγκαίες ψηφιακές δεξιότητες, ώστε να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις Τ.Π.Ε. Λύση για την αναπλήρωση των ελλείψεων αποτελεί η Δια Βίου Μάθηση. Πηγή: Έρευνα ΕΕ- ΟΟΣΑ (Programme for the International Assessment of Adult Competencies – PIAAC)

Η αξία της εξειδίκευσης Στη Δια Βίου Μάθηση, οι επαγγελματικές γνώσεις αποτελούν τη βάση για την οικονομική, κοινωνική και ατομική ευημερία και εξέλιξη. Ο βαθμός αφομοίωσης νέων επαγγελματικών γνώσεων είναι ευθέως ανάλογος της ποιότητας της αρχικής παιδείας και των γενικών θεωρητικών γνώσεων.

Συνεχής ανανέωση γνώσεων Κάθε νέα επαγγελματική γνώση απαξιώνεται σε 3, 5, ή 7 χρόνια. Η Δια Βίου Μάθηση αναλαμβάνει την ανανέωση. Εργαζόμενος που δεν ανανεώνει τις ειδικές γνώσεις του, κινδυνεύει να γίνει αντιπαραγωγικός και να χάσει την εργασία του. Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει! ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ

Πείρα και νέα γνώση Η εμπειρία και η προηγούμενη γνώση σε όλα τα επίπεδα αποτελεί τη βάση για την καλή αφομοίωση νέων γνώσεων και την επιτυχή και δημιουργική σύνθεσή τους! Η Δια Βίου Μάθηση αποτελεί το κλειδί γι’ αυτή την επιτυχία!

Η απάντηση στα εργασιακά αδιέξοδα Η Δια Βίου Μάθηση αποτελεί προϋπόθεση για ποιοτικά επαγγελματικά άλματα! Όσο λιγότερο ακολουθήσαμε τη διαδρομή της Δια Βίου Μάθησης, τόσο λιγότερες επαγγελματικές ικανότητες και δεξιότητες έχουμε για να πραγματοποιήσουμε επαγγελματικό άλμα και πολύ περισσότερο να πετύχει αυτό το άλμα.

Νέες Τεχνολογίες & κρίση Η εισαγωγή νέων τεχνολογιών και καινοτομιών στη διοίκηση και παραγωγή της επιχείρησης, αποτελούν προϋπόθεση νέας οικονομικής ανάπτυξης, απασχόλησης και βιωσιμότητας της επιχείρησης, σε συνθήκες κρίσης και σκληρού ανταγωνισμού. Προϋπόθεση επιτυχούς κατάρτισης και προσαρμογής κάθε επιχείρησης και κάθε απασχολούμενου σε νέο τεχνολογικό επίπεδο εργασίας, αποτελεί το προηγούμενο επίπεδο γενικών θεωρητικών και επαγγελματικών γνώσεων.

Δια Βίου Μάθηση ανεργία - απασχόληση Ο κύριος παράγοντας που καθορίζει το επίπεδο απασχόλησης και ανεργίας του εργατικού δυναμικού είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται το κοινωνικοοικονομικό σύστημα. Σε περιόδους κρίσης, το εργατικό δυναμικό απαξιώνεται μαζικά και πολλές χρήσιμες ικανότητες μηδενίζονται. Αυτό άλλωστε, βιώνουμε στη χώρα μας!!! Στις περιπτώσεις αυτές η Δια Βίου Μάθηση δεν μπορεί ν’ ανατρέψει την κατάσταση. Όμως μια νέα εξειδικευμένη και στοχευμένη επαγγελματική κατάρτιση πάνω σε ένα υψηλό επίπεδο γνώσεων, μέσω της Δια Βίου Μάθησης, μπορεί να βελτιώσει θεαματικά τους όρους για την επανεκκίνηση της οικονομίας πάνω σε νέες ανταγωνιστικές και βιώσιμες βάσεις. Έτσι, μπορούν να υπάρξουν πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα και άνοιγμα του δρόμου για έξοδο από την κρίση.

Τομείς επαγγελματικού μέλλοντος Τομέας Εκπαίδευσης Αγωγής (Στελέχη διά βίου εκπαίδευσης-κατάρτισης, Εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση & διερμηνείς) Τουριστικός τομέας Ναυτιλία – Μεταφορές (Ναυτιλιακοί οικονομολόγοι, Ναυπηγοί μηχανικοί & Στελέχη Logistics) Οικονομία – Διοίκηση (Αναλογιστές, Χρηματοοικονομικοί αναλυτές & Μηχανικοί διοίκησης) Πληροφορική – Τηλεπικοινωνίες Τομέας Ενέργειας (Βιοκλιματικοί σχεδιαστές, Μηχανικός γεωθερμικών έργων, Μηχανικός δικτύων ανανεώσιμης ενέργειας και αιολικών εγκαταστάσεων & Τεχνικός επεξεργασίας απορριμμάτων) Υπηρεσίες υγείας Τεχνικοί επισκευών (Υδραυλικοί, ψυκτικοί, ηλεκτρολόγοι) Εστίαση Φοροτεχνικοί, λογιστές Βιοτεχνολογία, νανοτεχνολογία, ενεργειακές τεχνολογίες Πηγές: έρευνα της εταιρείας Employ και Έρευνα από το Ινστιτούτο Εργασίας της Γ.Σ.Ε.Ε

Το Υπουργείο Παιδείας κοντά στον Πολίτη Επανερχόμαστε στο βασικό αξίωμα: «Γηράσκω αεί διδασκόμενος» Όσο πιο πιστά το εφαρμόζουμε, τόσο ποιο ασφαλείς θα είμαστε στην κοινωνική, οικονομική και προσωπική μας ζωή!

ξυπνήσεις Και κλείνοντας … Όπως είπε και ο Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες «Τα πράγματα έχουν τη δική τους ζωή, φτάνει μόνο να ξυπνήσεις την ψυχή τους …