Α’ Γυμνασίου Μάθημα: Πληροφορικής Μαθήτρια: Χαρά Λύκου Σχολικό έτος: 2012-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
 eTwinning Οι συμμετοχές του Ομίλου μας Οι μαθητές σ αυτήν την συνεργασία, βοηθούμενοι από τους καθηγητές τους σχεδιάζουν ένα μάθημα χρησιμοποιώντας την.
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
Λίγα πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για τους υπολογιστές!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Παραστάσεις Καμπυλών και Επιφανειών 23 Οκτώβρη 2002.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
«ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ»
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων – Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. Πάτρας Μάθημα: εκπαιδευτική τεχνολογία - πολυμέσα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Από τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι κατασκεύαζαν μηχανές για να επεξεργάζονται πληροφορίες. Άβακας (2000π.Χ, Μηχανισμός Αντικυθήρων 80μ.Χ.)Μετά.
Μάθημα 1.2 Πώς φτάσαμε στους σημερινούς υπολογιστές; ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ α’ γυμνασίου.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Η φιλοξενία στην ομηρική και στη σημερινή εποχή. Μάθημα: ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ Μαθήτρια: Χαρά Λύκου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105) ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕ.
ΟΙ ΤΥΦΩΝΕΣ ΚΑΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝΤΥ. Μάθημα: Γεωγραφία Η 29 η Αυγούστου 2005 ήταν μία καταστροφική ημέρα για την πολιτεία της Λουϊζιάνα, γιατί χτυπήθηκε από.
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Καλωσήρθατε!!!.
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ VON NEUMANN
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Εικόνα 4.2: Από το ρόπαλο στο ποντίκι: χρόνια διαφορά
Μάθημα 1.2 Πώς φτάσαμε στους σημερινούς υπολογιστές;
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΜΟΝΩΝΥΜΟΥ ΜΕ
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ.
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α’ Γυμνασίου Μάθημα: Πληροφορικής Μαθήτρια: Χαρά Λύκου Σχολικό έτος:

Πως έμοιαζε ο πρώτος αριθμητικός πίνακας Οι πρώτοι αριθμητικοί πίνακες έχουν χαθεί για πάντα εξ αιτίας των φθαρτών υλικών που κατασκευάζονταν. Πιστεύουμε, από τα στοιχεία που έχουμε πως, η απλούστερη μορφή, θα συμπεριλάμβανε γραμμές χαραγμένες στην άμμο.

Γρήγορα δημιουργήθηκαν οι ξύλινοι πίνακες με εγχάρακτες γραμμές. Στη συνέχεια το ξύλο αντικαταστάθηκε από κάτι πιο στερεό, το μάρμαρο, την πέτρα ή το μέταλλο.

Γιατί υπάρχει το αβάκιο Η συσκευή αυτή υπήρχε για να διευκολύνει τους ανθρώπους. Οι έμποροι για παράδειγμα, χρειάζονταν ένα τρόπο να μετράνε τα αγαθά που πωλούσαν και αγόραζαν, αλλά και να υπολογίζουν γρήγορα το κόστος τους.

Το αβάκιο τότε Το αβάκιο σήμερα

Η διαφορά ενός αριθμητικού πίνακα κι ενός αβακίου. Είναι σημαντικό να διακρίνουμε τα πρώτα αβάκια γνωστά σαν αριθμητικούς πίνακες, από τα σύγχρονα αβάκια. Ο αριθμητικός πίνακας δεν ήταν παρά ένα ορθογώνιο κομμάτι από ξύλο, πέτρα ή μέταλλο με χαραγμένα αυλάκια ή ζωγραφισμένες γραμμές, ανάμεσα στις οποίες μετακινούσαν βότσαλα ή ψηφίδες ή μεταλλικούς δίσκους.

Πως είναι το αβάκιο σήμερα Το αβάκιο είναι ακόμα σε χρήση στην Ασία και στις «Τσάινα τάουνς» της Βορείου Αμερικής. Στη δύση δυστυχώς, η χρήση του φθίνει, και ιδιαίτερα η διδασκαλία του στα σχολεία. Μια χρήση του αβακίου είναι να διδάσκονται τα παιδιά απλή αριθμητική και ιδιαίτερα τον πολλαπλασιασμό.

Το αβάκιο κάνει πιο εύκολα και ευχάριστα τα μαθηματικά και συγκεκριμένα τον πολλαπλασιασμό. Είναι ένα εξαίρετο εργαλείο για την διδασκαλία πράξεων και σε άλλα συστήματα. Είναι ένα πολύ χρήσιμο όργανο για τα τυφλά παιδιά, από τη στιγμή που τα βοηθά να κάνουν πράξεις.

Τέλος