L/O/G/O Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Advertisements

Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
PhiloxeniaPlus / forum Thessaloniki-Drama/ June 2013 Dr.Ευδοκία Μπαλαμόυ Υπεύθυνη Ομάδας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Αναπτυξιακή Εταιρεία Επαρχίας Λάρνακας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η έννοια της επιχείρησης
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

L/O/G/O Η ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΑΞΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ –ΝΑΞΟΣ » ΕΙΣΗΓΗΣΗ: ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΑΓ.. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ & ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΜΑΡΤΙΟΣ 2013

«Μαγειρεύουμε Παραδοσιακά, όταν επιλέγουμε Τοπικά» ή «Επιλέγουμε Τοπικά, Μαγειρεύουμε παραδοσιακά»

Σύνταξη πλάνου ανάπτυξης και υλοποίησης της δράσης: «ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, Νάξος» Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων Επιστημονικός Υπεύθυνος: Φίλιππος Αζαριάδης Ιούλιος, 2011

Όραμα του Συλλόγου είναι η χρήση των τοπικών εξαιρετικών πρώτων υλών και η απορρόφηση της τοπικής παραγωγής σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές συνταγές, η οποία μπορεί να βοηθήσει: 1)Τους Παραγωγούς. Έχοντας εξασφαλίσει στους παραγωγούς, την απορρόφηση των προϊόντων τους, αυτών που παράγουν σήμερα ή αυτών που μπορούν να παράγουν, και πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές, μέσα από καινοτόμες ενέργειες (προώθησης – τυποποίησης-διάθεσης), είτε ατομικά είτε μέσα από συνεργίες, βοηθάμε ουσιαστικά την ευαίσθητη αυτή ομάδα των ανθρώπων, που βάλλεται ποικιλοτρόπως, κυρίως μέσα από την αύξηση της παραγόμενης ποσότητας από τους μεσάζοντες.

2) Τους Επαγγελματίες εστιάτορες. Οι επαγγελματίες θα βοηθηθούν, αφού χρησιμοποιώντας τις ντόπιες ποιοτικές πρώτες ύλες και αξιοποιώντας τις παραδοσιακές συνταγές συνδράμουν στην κοινωνία με εστίαση αυθεντική που στηρίζεται καθαρά στον τόπο της. Οι ίδιοι θα γίνουν ανταγωνιστικότεροι, καλύτεροι και θα έχουν αυξανόμενες πωλήσεις και έσοδα.

3) Την Κοινωνία. Μέσα από τέτοιες δράσεις, σκοπός είναι η αειφόρος ανάπτυξη που είναι σημαντική για τους κατοίκους και για τον τόπο. Ολόκληρη η αλυσίδα της παραγωγής, ευνοείται με τρόπο που δεν δημιουργεί προβλήματα, αλλά αντίθετα δίνει πολλές λύσεις σε σημερινά αδιέξοδα των κατοίκων και των επαγγελματιών.

Επιμέρους σκοποί για την υλοποίηση του οράματος αυτού, μπορούν να είναι: 1. Η με κάθε νόμιμο τρόπο ανάδειξη και παρουσίαση της Ναξιώτικης διατροφής και Γαστρονομίας. 2. Η προώθηση και εξασφάλιση της κατανάλωσης των προϊόντων του νησιού, ως προϊόντα μοναδικά αλλά και πιστοποιημένα (κίτρο Νάξου, Ναξιώτικα τυριά, κρασί, τοπικά γλυκά και φαγητά, λάδι, τομάτες). 3. Η δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων για την παροχή επισιτιστικών και εν γένει τουριστικών υπηρεσιών, τόσο στην Νάξο όσο και αλλού, με στόχο την επίτευξη υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών προσφοράς, των προϊόντων αυτών

Επιμέρους σκοποί για την υλοποίηση του οράματος αυτού, μπορούν να είναι: 4. Η οργάνωση κατάλληλων προϋποθέσεων και υποδομών στην περιοχή της Νάξου. 5. Η ανάδειξη της Νάξου ως γαστρονομικό προορισμό.  6. Κάθε άλλη συναφής προς τα προαναφερόμενα ενέργεια που θα αποβλέπει στην προώθηση της κατανάλωσης προϊόντων Ναξιώτικης προέλευσης  7. Η εκπαίδευση και κατάρτιση όσο το δυνατόν περισσότερων επαγγελματιών στις βασικές αρχές της Εστίασης

Καταγραφή των κριτηρίων σύμφωνα με τα οποία θα προβάλλεται η τοπική γαστρονομία Οι εστιάτορες και οι μάγειρες θα έχουν παρακολουθήσει συγκεκριμένα σεμινάρια. Κατά την παρασκευή των συνταγών θα χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα υλικά. Θα συνεργάζονται με συγκεκριμένο δίκτυο παραγωγών, που θα εγκρίνει η εταιρία, εφ’ όσων θα ικανοποιούν τις προδιαγραφές που θα έχει η ίδια θέσει. Θα λειτουργούν με συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας κατά την παρασκευή και κατά την οργάνωση των εστιατορίων.

Ειδικότερα τα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν οι επιχειρήσεις που θέλουν να πιστοποιηθούν θα μπορούσαν να κατηγοριοποιηθούν ως εξής: - Νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο - Υγιεινή - Εξυπηρέτηση πελατών - Σύνθεση εδεσματολογίου Προδιαγραφές τροφίμων

- Προαιρετικά κριτήρια Θα μπορούσαν να θεσπιστούν και προαιρετικά κριτήρια όπως είναι τα εξής: Εύκολη πρόσβαση σε άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) στους χώρους της επιχείρησης μαζικής εστίασης. Το εδεσματολόγιο να είναι μεταφρασμένο σε ξένες γλώσσες, πέραν της αγγλικής. Η επιχείρηση να διαθέτει ενημερωτικό υλικό και να μεριμνά για την ενημέρωση των πελατών της σε θέματα που αφορούν στα τοπικά προϊόντα, την τοπική γαστρονομική παράδοση της περιοχής και την ιστορία του τόπου. Η αρχιτεκτονική αισθητική της επιχείρησης να είναι προσαρμοσμένη στα παραδοσιακά πρότυπα, της περιοχής που δραστηριοποιείται. Η επιχείρηση να εφαρμόζει πρόγραμμα ανακύκλωσης. Η επιχείρηση να μεριμνά για τη διατήρηση των οίνων σε ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίας, υγρασίας και έκθεσης στο φως, με την χρήση κατάλληλων συντηρητών οίνου.

Συνοψίζοντας τα οφέλη που θα προκύψουν για τους εστιάτορες από την πιστοποίηση, είναι τα εξής: Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Βελτίωση της επιχειρηματικής επίδοσης και διαχείριση του επιχειρηματικού ρίσκου Βελτίωση της «εικόνας» της επιχείρησής τους Μείωση του λειτουργικού κόστους και εξοικονόμηση πόρων Αύξηση της ικανοποίησης του προσωπικού Συμμετοχή στο κοινό μίγμα προβολής και προώθησης που θα δημιουργηθεί με σκοπό τη δικτύωση εντός και εκτός Ελλάδας Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ποιότητας

Σχέδιο Μάρκετινγκ για τη δράση «ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, Νάξος» Strengths-Δυνατά σημείαWeaknesses-Αδύναμα σημεία Δραστηριοποίηση με στόχο την εξυπηρέτηση των μελών και το συλλογικό όφελος. Δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα πιλοτικά. Ανάπτυξη με προτεραιότητα στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Απαιτείται η σωστή στελέχωση, ώστε το μάρκετινγκ να μπορεί να είναι στοχευμένο. Αξιοποίηση κερδών για τη βελτίωση της δράσης, χωρίς να αποτελούν το κίνητρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Απαιτείται η συμβολή των τοπικών φορέων που θα της προσδώσουν κύρος. Καινοτομία που συμβάλλει στην τοπική και βιώσιμη ανάπτυξη. Απαιτείται εντατική προβολή αφού πρόκειται για μια νέα εταιρία. Συνύπαρξη οικονομικών και κοινωνικών στόχων. Μικρός βαθμός διαχειριστικής αυτονομίας από τις δημόσιες αρχές. Κατάρτιση και αποκατάσταση των δεξιοτήτων των εστιατόρων, μέσω της παροχής εκπαιδευτικών σεμιναρίων Περιορισμένη ευθύνη των εταίρων. Μοναδικά σημεία παροχής υπηρεσιών. Πλεονέκτημα θέσης, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη δράση στις Κυκλάδες. Διαπίστευση και πιστοποίηση των εστιατορίων και της εταιρίας. Προσέλκυση πελατών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Εξωτερικό Περιβάλλον Opportunities-ΕυκαιρίεςThreats-Απειλές Μέχρι σήμερα δεν υλοποιείται παρόμοια δράση στις Κυκλάδες. Η εποχικότητα που γενικά χαρακτηρίζει τον κλάδο των επιχειρήσεων εστίασης στα νησιά. Δημιουργία ενός νέου πεδίου συνεργασίας μεταξύ εστιατόρων, παραγωγών και ξενοδοχοϋπαλλήλων. Η πιθανότητα ανάπτυξης δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας. Δυνατότητα διεύρυνσης της εταιρίας και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων. Η πιθανότητα αποτυχίας κάλυψης του λειτουργικού κόστους της εταιρίας. Οι τελικοί αποδέκτες, επιδρούν θετικά στις νέες ιδέες, ειδικά όταν είναι συλλογικές. Τυχόν αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό της χώρας με παράλληλες αλλαγές στην υπάρχουσα νομοθεσία που διέπει τις αστικές μη- κερδοσκοπικές εταιρίες. Θα μπορέσουν να γίνουν καλύτερες συμφωνίες με τους προμηθευτές, καθώς η εταιρία θα έχει μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη.

Οι βασικοί άξονες πάνω στους κινείται η εταιρεία για την επίτευξη του στόχου της είναι οι ακόλουθοι: 1. Η τοπική γαστρονομική παράδοση 2. Η υγεία 3. Τα τοπικά προϊόντα 4. Το περιβάλλον: 5. Ο πολιτισμός 6. Ο τουρισμός

Οφέλη πιστοποίησης Προβολή Δικτύωση Κατάρτιση

Έρευνα 2007  Ποιότητα Φαγητού 81,9% από Καλή έως Πολύ Καλή.  Ποιότητα Καφέ –Ποτού 84,1 % από Καλή έως Πολύ Καλή  Εξυπηρέτηση Προσωπικού 82,9% από Καλή έως Πολύ Καλή.  Καθαριότητα Χώρων Εστίασης 80,9% από Πολύ έως Πολύ Καλή.  Κόστος Φαγητού 87,1% από Χαμηλό έως Αποδεκτό.  Κόστος Καφέ – Ποτού 94,6% από Χαμηλό έως Αποδεκτό.

Έρευνα ,6/10 ψηφίστηκε το φαγητό Στο ερώτημα «Τι σας άρεσε περισσότερο στη Νάξο;» η πλειοψηφία των επισκεπτών –Ελλήνων και ξένων – ανέφερε τις παραλίες. Άλλα ελκυστικά χαρακτηριστικά της Νάξου που αναφέρθηκαν αρκετά συχνά από τους Έλληνες επισκέπτες είναι τα εξής: Φαγητό και τοπικά προϊόντα Η φύση και το τοπίο Χωριά Αξιοθέατα Χώρα Φιλικότητα των κατοίκων

Περιοχές της Ελλάδας με Ιδιαίτερη Γαστρονομική Ταυτότητα ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ: ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ «ΚΡΗΤΙΚΟ ΛΟΜΠΙ» ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ - ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΞΟ

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

«Μαγειρεύουμε Παραδοσιακά, όταν επιλέγουμε Τοπικά»

Σχέδιο Ενσωμάτωσης της Γαστρονομίας στο Μάρκετινγκ του Ναξιακού Τουρισμού Σκοπός Σχεδίου ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2015 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ΩΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ

ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΗ ΣΧΕΔΙΟΥ

Διαμόρφωση Γαστρονομικού Χαρτοφυλακίου Σχεδίαση Βάσης Δεδομένων και Γαστρονομικού Χάρτη Εντοπισμός, Καταχώριση και Αξιολόγηση Γαστρονομικής Προσφοράς Ανάπτυξη Γαστρονομικού Χαρτοφυλακίου

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΕΠΑΓ/ΤΙΩΝ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Απόλυτη ανάγκη Δημιουργία σύγχρονης Λαϊκής Αγοράς με προδιαγραφές και προϋποθέσεις που να είναι σε θέση να καλύψει άμεσα τις ανάγκες των επαγγελματιών σε προϊόντα.

Τι προτείνουμε τώρα !!! Δημιουργία, κατοχύρωση 5 πιάτων τοπικής Κουζίνας. Σε συνεργασία με επιστημονικούς συνεργάτες του χώρου σε χώρο ενός ιδιώτη (Έστιατορίου ή Ξενοδοχείου) και εφαρμογή άμεσα το καλοκαίρι του Παράλληλα 5 προτάσεις Ναξιώτικου πρωϊνού. Παρουσίαση μέχρι 15/04/2013

Τι προτείνουμε μετά τη σεζόν! Δημιουργία Σχολής-Εργαστηρίου Γαστρονομίας Εξέλιξη και ολοκλήρωση της Δράσης «Γεύση & Πολιτισμός-Νάξος» Ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι το 95% των επαγγελματιών στη Νάξο είναι: Ναξιώτες

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η γαστρονομία αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία Η καλή τοπική κουζίνα είναι η ραχοκοκαλιά της γαστρονομικής προσφοράς Το ελληνικό πρωινό είναι θέμα κουλτούρας και όχι κόστους Ο «γαστρονομικός πατριωτισμός» επιβραβεύεται οικονομικά

Επισημάνσεις………… Η Μαζική Εστίαση στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με πραγματικές θυσίες. Ο Δήμος καλείται να στηρίξει τους επαγγελματίες και το Σωματείο με ότι αυτό συνεπάγεται. Αν πραγματικά εννοεί, υιοθετεί και πιστεύει: ότι αιχμή του δόρατος στο τουριστικό άρμα είναι η Ναξιακή Γαστρονομία.

L/O/G/O ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!