Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ.68-69 Επεξεργασία του Φφ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Δημιουργικές δραστηριότητες
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Οι γνώσεις των μικρών παιδιών για την ανάγνωση
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Αλίκη Καζταρίδου Σχολική Σύμβουλος 1ης Περιφ. Καστοριάς
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Yopp, H., & Yopp, R.(2000). Sharing informational text with young children The reading teacher,53(5), «Μοιράζοντας τα πληροφοριακά κείμενα στα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ

Στόχοι: Να επιχειρηματολογούν Εξοικείωση με λόγο παραμυθιών Χρήση λεξιλογίου σχετικού με τον καιρό Επεξεργασία του γράμματος-φωνήματος Φφ Γενικοί στόχοι της ενότητας Προϋπάρχουσες γνώσεις

1ο μάθημα, 120 λεπτά Αφόρμηση: Συσκότιση τάξης/ Ήχοι καταιγίδας/ Φανάρι / Πότε και γιατί το χρησιμοποιούμε; Αφόρμηση: Συσκότιση τάξης/ Ήχοι καταιγίδας/ Φανάρι / Πότε και γιατί το χρησιμοποιούμε; Εντοπίζεται το νέο γράμμα-φώνημα Φφ

Εξοικείωση με το νέο γράμμα Βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν από Φφ Βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν από Φφ Ψαρεύουν εικόνες που αρχίζουν από φ. Τις ταιριάζουν με τις καρτέλες με τα ονόματα τους. Ψαρεύουν εικόνες που αρχίζουν από φ. Τις ταιριάζουν με τις καρτέλες με τα ονόματα τους.

Σύνδεση με προηγούμενο μάθημα: Λέξεις-κλειδιά: σκοτάδι, δρόμος, κουτάβι Λέξεις-κλειδιά: σκοτάδι, δρόμος, κουτάβι Επαναφορά λεξιλογίου για τον καιρό. Επαναφορά λεξιλογίου για τον καιρό.

Εισαγωγή νέου κειμένου: Παραγωγή προφορικού λόγου. Εικόνα: Συζήτηση/ Υποθέσεις για τα λόγια και τα συναισθήματα των ηρώων. Εικόνα: Συζήτηση/ Υποθέσεις για τα λόγια και τα συναισθήματα των ηρώων. Ανάγνωση: Από δασκάλα /από παιδιά με διάφορους τρόπους. Ανάγνωση: Από δασκάλα /από παιδιά με διάφορους τρόπους.

Επεξεργασία κειμένου: Ερωτήσεις κατανόησης Ερωτήσεις κατανόησης

Λεξιλογικές ασκήσεις-νέο φώνημα: Διαβάζουν επιλεγμένες λέξεις. Διαβάζουν επιλεγμένες λέξεις. Τοποθετούν εικόνες πάνω στις λέξεις. Τοποθετούν εικόνες πάνω στις λέξεις. Μετάπλαση κειμένου Μετάπλαση κειμένου Αλλαγή τίτλου Αλλαγή τίτλου

Ιστορία της γιαγιάς (Παροτρύνονται να ερευνήσουν στο περιβάλλον τους για ιστορίες/μύθους) Ιστορία της γιαγιάς (Παροτρύνονται να ερευνήσουν στο περιβάλλον τους για ιστορίες/μύθους) Μύθος του Αιόλου Μύθος του Αιόλου Δραματοποίηση Δραματοποίηση

2ο μάθημα,120 λεπτά Αφόρμηση: Ιστορίες/μύθοι που έφεραν από σπίτι Αφόρμηση: Ιστορίες/μύθοι που έφεραν από σπίτι Επαναφορά χτεσινού μαθήματος Επαναφορά χτεσινού μαθήματος Ανάγνωση Ανάγνωση

Επέκταση: Προφορικός και γραπτός λόγος Μαγνητοφωνημένο δελτίο καιρού Μαγνητοφωνημένο δελτίο καιρού Καταγραφή λέξεων και αντιστοίχηση τους με εικόνες-σύμβολα Καταγραφή λέξεων και αντιστοίχηση τους με εικόνες-σύμβολα Μετάπλαση του δελτίου Μετάπλαση του δελτίου Συμπληρώνουν λέξεις στη θέση των συμβόλων. Συμπληρώνουν λέξεις στη θέση των συμβόλων.

Επεξεργασία του Φφ Ορθός τρόπος γραφής Ορθός τρόπος γραφής Τετράδιο Εργασιών Τετράδιο Εργασιών Παζλ ανά δυάδα Παζλ ανά δυάδα Βιβλίο του γράμματος Βιβλίο του γράμματος

Γραπτή έκφραση Γράφουν λίστα για τα αντικείμενα που θα χρειαστεί ο παππούς. Γράφουν λίστα για τα αντικείμενα που θα χρειαστεί ο παππούς. Αξιολόγηση : Συντρέχουσα μέσα από προφορική και γραπτή έκφραση Αξιολόγηση : Συντρέχουσα μέσα από προφορική και γραπτή έκφραση

Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Ελένη Θεοδώρου Φυτούλα Βακανά