Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Advertisements

“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Alfred Schutz. O Alfred Schutz θεωρείται ως ένας από τους σημαντικότερους θεωρητικούς της φαινομενολογίας στις κοινωνικές επιστήμες. Η συνεισφορά του.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Θεωρία Μάθησης Εποικοδομητισμού
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συνέντευξη με νήπια.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Κατά την διδασκαλία μπορούμε να επιλέξουμε από μια ποικιλία μέσων εκείνα, που θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικότερα τα προσδοκώμενα αποτελέσματά.
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Άκου τι είπαν.
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Κρυστα ρακαλλιδου.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων

Σχεδιάζουμε δραστηριότητες των μαθητών Οι μαθητές και όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται και δρουν με κάποιο στόχο. Για να τον πετύχουν μαθαίνουν (ότι χρειάζεται για να τον πετύχουν) Παραδείγματα: Ακολουθούν οδηγίες... Παίζουν... Ακούν αφηγήσεις... Συζητούν... Δοκιμάζουν ελεύθερα... Τι μαθαίνουν σε κάθε περίπτωση;;;

Περιεχόμενο και δραστηριότητα Το περιεχόμενο αποτελεί στοιχείο που επιτρέπει την επίτευξη των στόχων των δρώντων υποκειμένων/ μαθητών Π.χ.: Στο παιχνίδι βρίσκεται μέσα στη στρατηγική Στην αφήγηση μέσα στις καταστάσεις που δυσκολεύουν τον ήρωα ή στο πλαίσιο της «λύσης» του δράματος Στις οδηγίες;;; Στη συζήτηση;;; Στην ελεύθερη δραστηριότητα;;;

Στόχοι των μαθητών και περιεχόμενο της δραστηριότητας Μας καθοδηγούν τα ρήματα... Π.χ.: Μέσα από τα παιχνίδια μου έχω ψάξει κι έχω βρει ένα σωρό τρόπους για να παράγω διάφορους ήχους. Η τοπικότητα της δράσης και η γενικότητα του περιεχομένου

Επόμενος στόχος Μπορώ να αναγνωρίσω τις αισθήσεις μου. Μπορώ να τις χρησιμοποιήσω για να διερευνήσω τον κόσμο γύρω μου.