Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Σχεδιάζουμε δραστηριότητες των μαθητών Οι μαθητές και όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται και δρουν με κάποιο στόχο. Για να τον πετύχουν μαθαίνουν (ότι χρειάζεται για να τον πετύχουν) Παραδείγματα: Ακολουθούν οδηγίες... Παίζουν... Ακούν αφηγήσεις... Συζητούν... Δοκιμάζουν ελεύθερα... Τι μαθαίνουν σε κάθε περίπτωση;;;
Περιεχόμενο και δραστηριότητα Το περιεχόμενο αποτελεί στοιχείο που επιτρέπει την επίτευξη των στόχων των δρώντων υποκειμένων/ μαθητών Π.χ.: Στο παιχνίδι βρίσκεται μέσα στη στρατηγική Στην αφήγηση μέσα στις καταστάσεις που δυσκολεύουν τον ήρωα ή στο πλαίσιο της «λύσης» του δράματος Στις οδηγίες;;; Στη συζήτηση;;; Στην ελεύθερη δραστηριότητα;;;
Στόχοι των μαθητών και περιεχόμενο της δραστηριότητας Μας καθοδηγούν τα ρήματα... Π.χ.: Μέσα από τα παιχνίδια μου έχω ψάξει κι έχω βρει ένα σωρό τρόπους για να παράγω διάφορους ήχους. Η τοπικότητα της δράσης και η γενικότητα του περιεχομένου
Επόμενος στόχος Μπορώ να αναγνωρίσω τις αισθήσεις μου. Μπορώ να τις χρησιμοποιήσω για να διερευνήσω τον κόσμο γύρω μου.