Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development)
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
XHM 013 Φυσική I - Χειμερινό Εξάμηνο
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Επισκέπτρια Επίκουρος Καθηγήτρια
Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Μικροοικονομική Ανάλυση (Φθινοπωρινή-Χειμερινή περίοδος ) Διδάσκων:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
3ος Τομέας: Τηλεπικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Δομές Δεδομένων (Data Structures) 3o Εξάμηνο Σπουδών Διδάσκων: Απόστολος Παπαδόπουλος και
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
1 Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Δημήτρης Πλεξουσάκης 10/2/2015ΗΥ180 – Μάθημα 1ο Διδάσκων: Δημήτρης Πλεξουσάκης Καθηγητής
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 116/9/2013ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Τμήμα  Μάθημα  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Εισαγωγή  Καλωσήρθατε στο Τμήμα!  CSD, UoC : Πολύ απαιτητική σχολή!  Παρότι η βάση εισαγωγής δεν το δείχνει…  Φέτος : (2015)  Η βάση εισαγωγής δεν (πρέπει να) έχει καμιά σημασία για την πορεία σας στην Ανώτατη Εκπαίδευση!  Διδάσκων: 78 ος /120 εισακτέους ( )

Εισαγωγή  Τμήμα με υψηλού επιπέδου διδακτικό κι ερευνητικό προσωπικό  Δυνατές συνεργασίες με βιομηχανία και έρευνα  Υψηλό επίπεδο σπουδών  Αντανακλά στο κύρος των αποφοίτων  Δύσκολοι καιροί, λίγες οι ευκαιρίες…  Για τους καλούς…

Εισαγωγή  … οι ευκαιρίες είναι πολλές!

Εισαγωγή

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Τμήμα  Μάθημα  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Εισαγωγή  Φυσική Ι : Νέο μάθημα (σε περιεχόμενο)!  Είστε οι πρώτοι διδασκόμενοι!  Προσανατολισμός σε Μηχανική Η/Υ κι Εφαρμογές  Επεξεργασία Σημάτων  Ηλεκτρικά Κυκλώματα  Τηλεπικοινωνίες  Ρομποτική  Ανάγκη για «εκσυγχρονισμό» μαθήματος  Η Επιστήμη των Η/Υ εξελίσσεται ώρα με την ώρα!  «Παλιά» ύλη: Μηχανική, Κυματική

Εισαγωγή  «Παλιά» ύλη: Μηχανική  Ενδιαφέρουσα (κίνηση, νόμοι Newton κλπ)  Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού  Απαραίτητη και στην επιστήμη Η/Υ  Γραφική, Ρομποτική, Υπολογιστική Όραση  «Παλιά» ύλη: Κυματική  Ενδιαφέρουσα (αρμονική κίνηση, ηχητικά κύματα)  Θεμελιώδης σε επιστήμες Μηχανικού  Εφαρμόσιμη σε σημαντικούς τομείς των Η/Υ  Επεξεργασία Ήχου/Φωνής, Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα

Εισαγωγή  Κρατάμε τα απαραίτητα και προσθέτουμε ένα ακόμα θέμα!  Ηλεκτρομαγνητισμός  Ενδιαφέρων (προφανές! )  Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού Η/Υ  Εφαρμογές σε ηλεκτρικά κυκλώματα, θεωρία κεραιών, εκπομπή και λήψη σήματος, τηλεπικοινωνίες

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Στόχος  Εισαγωγή σε έννοιες και μοντέλα χρήσιμα για τα επόμενα μαθήματα της σχολής  Δεν έχουμε σκοπό να σας κάνουμε Φυσικούς!  Αναλυτική σκέψη  Κριτική σκέψη  Προσανατολισμός μαθήματος σε γνώσεις υποβάθρου

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Διδάσκων  Βοηθοί  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Διδάσκων  B.Sc.  B.Sc. (2008)  Computer Science Department, UoC, Greece  M.Sc.  M.Sc. (2010)  Computer Science Department, UoC, Greece  Χρημ/ση από ICS-FORTH, Greece (2 έτη)  Orange Labs R&D, France  Ph.D.  Ph.D. (2014) in Computer Science  Computer Science Department, UoC, Greece  Ph.D.  Ph.D. (2014) in Signal Processing  University of Rennes 1, Rennes, France  Χρημ/ση από Orange Labs R&D, France (3 έτη)  Toshiba Research Europe Limited  Toshiba Research Europe Limited (2015)  Speech Technology Group (STG)  Computer Science Department  Computer Science Department (2015)  Διδάσκων στα HY112, HY215 (1/2), HY370 (1/2)

Βοηθοί Διδασκαλίας  Κοσκινοπούλου Μαρία  Υποψήφια Διδάκτωρ  Ζουρμπάκης Νικόλαος  Μεταπτυχιακός Φοιτητής  Παπαβασιλείου Ηλίας  Μεταπτυχιακός Φοιτητής  Τσέλας Χρήστος  Μεταπτυχιακός Φοιτητής

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Σχέδιο Μαθήματος Ώρες Διδασκαλίας Δευτέρα, 4-6 – ΑΜΦ. Α Τετάρτη, 4-6 – ΑΜΦ. Α Παρασκευή, 2-4 – ΑΜΦ. Α (αναπληρώσεις-φροντιστήριο)

Σχέδιο Μαθήματος  Διαλέξεις με διαφάνειες  Ίσως σας ξενίσει στην αρχή…  Κερδίζουμε χρόνο για συζήτηση, επεξήγηση, ανάλυση!  Αποδείξεις, ασκήσεις, και παρατηρήσεις γράφονται επί τόπου!  Πολλαπλά οφέλη για το φοιτητή…  Ιδανικό υλικό για μελέτη στο σπίτι!

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Αξιολόγηση  Β = max{ 80% x T + 30% x A, 100% x T }  όπου  Β = βαθμός μαθήματος  Τ = βαθμός τελικής εξέτασης  Α = βαθμός ασκήσεων

Αξιολόγηση  (Προαιρετικές) εργασίες (σειρές Ασκήσεων Α )  Πιθανότατα 6 σειρές  Ανακοινώνονται ηλεκτρονικά (στη λίστα του μαθήματος – γραφτείτε! )  Κατά κανόνα, γραπτές  Μετρούν 30% - έχετε ένα bonus 10%!  Ατομικές : αντιγραφή Α = 0.0, σε όλους όσοι συμμετέχουν σε αυτή!  Τελική εξέταση ( Τ )  Μετρά 80% ή 100%  Ανοιχτές σημειώσεις (βιβλία κλπ) ή με δοθέν τυπολόγιο

Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία  Ως νέο μάθημα και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του τμήματος...  δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο ελληνικό βιβλίο που καλύπτει όλη την ύλη  Στηριχθείτε στις παραδόσεις και στο υλικό του διδάσκοντα  Θα διανέμεται μέσω του site του μαθήματος 

Βιβλιογραφία  Τμήμα της ύλης καλύπτεται από το βιβλίο:  ΦΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ, ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ  των SERWAY RAYMOND, JEWETT W. JOHN  Σας δίδεται από τον «Εύδοξο»  Ο ηλεκτρομαγνητισμός καλύπτεται από το 2 ο τόμο του ίδιου συγγράμματος  Δεν σας δίδεται…

Τέλος Διάλεξης