Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης του ατόμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΨΥΧ-261)
Advertisements

Αλόη Η Αλόη (Aloe ή Aloë) είναι ένα γένος που περιλαμβάνει πάνω από 500 είδη ανθοφόρων, χυμωδών φυτών. Το ευρύτερα γνωστό είδος είναι η Αλόη η γνησία (Aloe.
Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
Η δυναμική της ελληνικής οικογένειας από το παραδοσιακό στο νεωτερικό πρότυπο και νομοθετικές αλλαγές στο οικογενειακό δίκαιο.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΚΩΚΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΠΡΟΛΗΨΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΝ ΠΑΤΡΩΝ.
Τμήμα Α 3 1 ο Γυμνάσιο Άργους. Το κάπνισμα δεν είναι παιχνίδι.Το κάπνισμα σκοτώνει.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Ο περίπλοκος τις περισσότερες φορές τρόπος που επιδιώκουμε να διερευνήσουμε τον αθλητισμό στις προοπτικές κοινωνιολογικών.
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
Συντελεστής τριβής ολίσθησης μ κ Συντελεστής στατικής τριβής μ σ Η τριβή και η κάθετη δύναμη οφείλονται σε διαμοριακές δυνάμεις (ηλεκτροστατικής φύσης).
Κεφάλαιο 2 Κίνηση κατά μήκος ευθείας γραμμής. Στόχοι 1 ου Κεφαλαίου Περιγραφή κίνησης σε ευθεία γραμμή όσον αφορά την ταχύτητα και την επιτάχυνση. Διαφορά.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΥΓΕΙΑ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
Η ΦΥΣΙΚΗ στη Β΄ Γυμνασίου 3.
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
ΕνΟτητα # 4: Ms Word I CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΕνΟτητα # 5: Ms Word IΙ CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΙΣΧΥΡΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΥΔΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Φυσική A’ Λυκείου ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Ζητήματα στη μελέτη της οικογένειας
Κρούσεις σωμάτων.
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Το περιβάλλον της MS Visual C Express Edition
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Έθνος- Εθνικισμός και Διασπορά
ΦΙΛΤΡΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΑΣ ΔΙΗΘΗΣΗΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Διοίκηση επιχειρήσεων
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Διατήρηση της Ενέργειας
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΠΑΣΗ.
Για τη Φυσική ένα ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρομαγνητισμός Ηλεκτρικά Πεδία
Διαδικασίες του Κοινωνικού Γίγνεσθαι
Το Πανεπιστήμιο στη Σύγχρονη Κοινωνία: Φοιτητικό Κίνημα/Συνδικαλισμός, Δημοκρατία, Κοινωνικοποίηση και Γκράφιτι ΕΠΑ 304: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΡΜΗ –ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΡΜΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρίες επαγγελματικής ανάπτυξης του ατόμου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία, Τ.Κ. 14232 Ν. ΙΩΝΙΑ, ΤΗΛ. 210 2795716, ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΣΕΠ: Κατσίρας Λεωνίδας Ms Φιλοσοφίας και κοινωνιολογίας του Δικαίου Μs Θρησκειολογίας Ειδίκευση: Συμβουλευτικής και Επαγγ. Προσανατολισμού

1. Μη ψυχολογικές θεωρίες Α) Τύχης (η επιλογή του επαγγέλματος του ατόμου είναι αποτέλεσμα τύχης, συγκυρίας κλπ) Β) Οικονομικές (Η επαγγελματική επιλογή οφείλεται σε οικον. παράγοντες Γ) Κοινωνικές (καθοριστικός παράγοντας οι πολιτικές και κοινωνικές επιδράσεις στην εκλογή επαγγέλματος)

2. Ψυχολογικές θεωρίες 2α) Των χαρακτηριστικών παραγόντων (ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση- Parsons- αντιστοιχία χαρακτηριστικών του ατόμου και χαρακτηριστικών επαγγέλματος) 2β Της αυτοαντίληψης (Holland κλπ) 2γ) Θεωρία των αναγκών (A. Roy)

2α) Θεωρία των αναγκών (A. Roy) Επιχειρήσεις Οργάνωση Τεχνολογία Εξωτερικές ασχολίες Επιστήμες Πολιτιστικές δραστηριότητες Τέχνες ψυχαγωγία

Θεωρία των αναγκών (A. Roy) Η επιλογή της ομάδας επαγγελμάτων είναι αποτέλεσμα συνδυασμού: Αναγκών του ατόμου. Συμπεριφοράς γονέων (υπερπροστατευτική- απορριπτική-παραμελητική-τρυφερή κλπ) προσανατολίζονται και τα άτομα σε ανάλογη ομάδα επαγγελμάτων) Γενετικών (κληρονομικών παραγόντων)

2β) Της αυτοαντίληψης (Holland) Ρεαλιστικός –πρακτικός Διανοητικός-ερευνητικός τύπος Συμβατικός τύπος Κοινωνικός τύπος Καλλιτεχνικός τύπος Επιχειρηματικός τύπος

1. Ρεαλιστικός –πρακτικός Ανήκουν τα άτομα που προτιμούν ρεαλιστικές και πρακτικές ασχολίες και δραστηριότητες Στερούνται ικανοτήτων για χειρισμό λεπτών ανθρώπινων σχέσεων.

2. Διανοητικός-ερευνητικός τύπος Ανήκουν τα άτομα που διαθέτουν ικανότητες παρατηρητικές, συμβολικές ή οργανωτικές Τα άτομα αυτά επιλέγουν μαθηματικές κατευθύνσεις

3. Συμβατικός τύπος Εντάσσονται τα άτομα που αγαπούν την τάξη, τη συστηματική τήρηση πραγμάτων Είναι τα άτομα που προτιμούν τα υπαλληλικά επαγγέλματα

4. Κοινωνικός τύπος Ανήκουν τα άτομα που αποστρέφονται τις χειρωνακτικές εργασίες, τη χρήση μηχανών, υλικών και εργαλείων Προτιμούν τομείς με κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

5. Καλλιτεχνικός τύπος Ανήκουν τα άτομα που κλίνουν προς αισθητικές δραστηριότητες με πρωτότυπα αποτελέσματα (γλώσσα, μουσική, δράμα, συγγραφή, τέχνη κλπ)

6. Επιχειρηματικός τύπος Ανήκουν εκείνοι που έχουν την τάση να εκμεταλλεύονται άλλους για την απόκτηση αγαθών. Στροφή προς: ηγετικές θέσεις σε οργανισμούς ή επιχειρήσεις. Είναι δραστήριοι, ομιλητικοί, κοινωνικοί, δημοφιλείς Επιδιώκουν αναγνώριση και εξέλιξη.

Επιλογή θεωρίας από το ΓΡΑΣΕΠ Η θεωρία του ΗΟLLAND Χρησιμοποιείται στο ΓΡΑΣΕΠ ως ευκολότερη και γιατί είναι κατανοητή από τα παιδιά.

2γ) Ψυχοδυναμικές θεωρίες Η επιλογή επαγγέλματος του ατόμου είναι συνάρτηση των παρακάτω παραγόντων: Εκδήλωση μετουσίωσης»(μετασχηματισμού) απωθημένων επιθυμιών και ενστίκτων Πραγμάτωση των αρχών της ευχαρίστησης Με την επιλογή του επαγγέλματος ενεργοποιείται ο μηχανισμός της ταύτισης του ατόμου με το επάγγελμα.

3. Ψυχολογικές θεωρίες (Η επιλογή επαγγέλματος είναι προϊόν των λειτουργιών του ατόμου και όχι εξωτερικών παραγόντων) Τυπολογική Εξελικτικές Μάθησης Λήψης απόφασης

3α Εξελικτικές θεωρίες Ginzberg Supper Tiederman Gottfredson

3β Θεωρίες μάθησης Ο’Hara Miller krumboltz