ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Δημιουργία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο με Dreamweaver, PHP, MySQL και Apache ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι (Β ή Γ Λυκείου) ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ(2ωρο) [Στην περίπτωση που.
Ποιοι είμαστε Υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικά προγράμματα, εναρμονισμένα στα πρότυπα εκπαιδευτικών φορέων του εξωτερικού και προσαρμοσμένα στην σύγχρονη.
1. Απαιτούμενο Υλικό και Υπηρεσίες 2. Απαιτούμενο Λογισμικό 3. Διάγραμμα Ροής Συστήματος 4. Βάση Δεδομένων 5. Ιστοσελίδες 5α. Χάρτης 5β. Εγγραφή νέου.
CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Κέρκυρα, 2004.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (GENETIC ALGORITHMS AND QUALITATIVE REASONING).
1ο Μαθητικό Θεολογικό Συνέδριο / Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2015 «Η ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου»
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Έργα Πληροφορικής και Διαχείριση Έργων.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΗΣ: « Ανάπτυξη Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – Ψηφιακή Βάση Γνώσεων.
Λογισμικό (Software) Κεφάλαιο 2. Είναι το σύνολο των προγραμμάτων του υπολογιστή.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Το video στην επικοινωνία  Διαφήμιση & Προώθηση Προϊόντων  Διασκέδαση- Ψυχαγωγία  Τηλεδιάσκεψη  Εκπαίδευση-Κατάρτιση.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
Aνατολίζουσα κεραμική
Εικόνα - Ήχος - Βίντεο: Που, Πως, Τι & Γιατί... ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΕΙΔΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟ.
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ – ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΝ.Α.Α ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ART-THERAPY- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΤΕΧΝΗ- ΜΟΥΣΕΙΟ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Εισαγωγη στον Ψηφιακό πολιτισμό (Συνάντηση 1) Ψηφιοποίηση & ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ενότητα 13 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (IV) Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Η ανθρωπολογία στη χώρα των πραγμάτων… Είναι ο υλικός κόσμος άψυχος και παθητικός στον αντίποδα της οντότητας άνθρωπος που είναι ζωντανός και ενεργητικός;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
« Παναθηναϊκοί.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Εκπαίδευση Microsoft® Office
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Ανακαλύψτε τη δύναμη των προσαρμοσμένων διατάξεων
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ενότητα 11 : Η χρήση της MySQL στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙ)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
Βερολίνο-Το νησί των μουσείων/ Museumsinsel in Berlin
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Τριήρης Η τριήρης ήταν ταχύτατο αρχαίο κωπήλατο πολεμικό πλοίο, δηλαδή ένα είδος γαλέρας, με τρεις σειρές κωπηλάτες (όχι πάντα και τρεις σειρές κουπιά),
«Παραπέταξαν το Θεό και το Έθνος»
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Παρουσίαση εργαλείου ελέγχου προγραμμάτων
AudioTool – podcasting, sound
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Ενότητα 9 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙΙ)
Ενότητα 6 : Συναρτήσεις της γλώσσας PHP Ιωάννης Τσούλος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ : Πειραματικό ΓΕΛ. ΠΑΤΡΩΝ
Ενότητα 8 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (ΙΙ) Ιωάννης Τσούλος
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ APACHE II ΚΑΙ APACHE III SCORES, ΤΗΣ 1ης ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΜΕΘ, ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ.
Η καινοτομία και η δημιουργικότητα στη Διά Βίου Μάθηση
ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ-ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΠΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας ΑΞΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Καβακλή Ευαγγελία Μεταπτυχιακή Διατριβή « Η αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εφαρμογών στους δικτυακούς τόπους μουσείων: Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού.» Μυτιλήνη, Φεβρουάριος 2011

Υλοποίηση εκπαιδευτικού, διαδικτυακού παιχνιδιού για τη Δημοτική Πινακοθήκη της Μυτιλήνης. Γνωριμία των παικτών – χρηστών με την τέχνη της χαρακτικής και τέσσερις καλλιτέχνες – χαράκτες. Παροχή συνθηκών επικοινωνίας στους χρήστες της εφαρμογής. Έρευνα για την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στους δικτυακούς τόπους μουσείων. ΣΤΟΧΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Εξοικειώνουν με την ψηφιακή τεχνολογία Δημιουργούν κίνητρα μέσω των στόχων που πρέπει να επιτευχθούν Μέσω της διάδρασης –Προωθούν την ενεργή συμμετοχή –Δίνουν πληροφορίες με μη γραμμικές διαδικασίες Δίνεται η δυνατότητα λάθους χωρίς συνέπειες Το σενάριο του παιχνιδιού και οι αναπαραστάσεις εμπλέκουν συναισθηματικά Γίνεται επεξεργασία και κατανόηση κανόνων και οδηγιών Κινητοποιούν μέσω ψυχαγωγίας, ανακάλυψης, πρόκλησης, απορρόφησης ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ Δυνατότητα εξερεύνησης για τις μουσειακές συλλογές Εξατομικευμένο περιβάλλον μάθησης Ενεργός συμμετοχή του επισκέπτη – εκπαιδευόμενου σε διαφορετικές δραστηριότητες Διαδραστικότητα με τη χρήση νέων τεχνολογιών Ένταξη παιχνιδιού στο χώρο του μουσείου (διάδραση – εξερεύνηση – δημιουργικότητα) Αξιοποίηση του διαδικτύου (διαδικτυακές κοινότητες – εκπαιδευτικές εφαρμογές)

ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Δημιουργικό παιχνίδι Ξενάγηση Διαδραστικές παραπομπές Παιχνίδια / πάζλ μυστηρίου Παιχνίδια ρόλων Προσομοιώσεις

ΕΡΕΥΝΑ: ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ Πάζλ (American Museum of National History, Science Museum, Museum of Science and Industry Chicago, Jewish Museum Berlin, Getty Museum, British Museum, Μουσείο της Ακρόπολης, Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης) Δημιουργικό παιχνίδι (Museum of London, Japanese American National Museum, The Children’s Museum of Indianapolis, National Gallery of Art, National Museum of Wildlife Art, Μουσείο Μπενάκη, Ψηφιακό Μουσείο Γεώργιος Ιακωβίδης ) Παιχνίδια ρόλων ( Chicago Zoological Society, McCord Museum Canada, AMOL, National History Museum of London) Διαδραστικές παραπομπές ( Ιστορικό Μουσείο Κρήτης )

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ H Δημοτική Πινακοθήκη στεγάζεται σε ένα τριώροφο αρχοντικό (Xαλίμ Mπέη). Διοικητικά ανήκει στη Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής – Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου. Η σημαντική συλλογή του Γιώργου Πετρή – Σίμου σε έργα νεοελληνικής τέχνης δωρίθηκε στο Δήμο Μυτιλήνης ως βάση για τη δημιουργία Δημοτικής Πινακοθήκης. Τη συλλογή Πετρή συμπλήρωσε με νέα δωρεά της η αδελφή του, Έλλη Σίμου και σήμερα αποτελείται από πίνακες ζωγραφικής, σπάνια χαρακτικά, βιβλία και γκραβούρες.

Εκτίθενται έργα των: –Τσαρούχη Γ., Γουναρόπουλου Γ., Θεοδωρόπουλου Ά., Πρωτοπάτση Α., Kανέλλη Ο., Mόραλη, Φασιανού, Mπότσογλου Χ., Kατράκη Β., καθώς επίσης, Picasso και Matisse. Εκτίθενται επίσης έργα Λέσβιων ζωγράφων όπως: – Aξιώτης Σ., Γαβαλάς Σ., Πέρρος Γ., Mουτζουρέλλης Ι., Aθηναίος Σ., Mεσσηνέζη Κ., Kαραπιπέρης Δ. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

Η ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ Με τον όρο χαρακτική εννοούμε: –τις μεθόδους με τις οποίες ένα έργο μεταφέρεται από τον χαράκτη πάνω σε μια πλάκα ξύλου, χαλκού ή πέτρας και από εκεί τυπώνεται σε χαρτί. Χαρακτικό λέγεται το τυπωμένο χαρτί, όχι η χαραγμένη πλάκα. Υπάρχει δυνατότητα αναπαραγωγής πολλών αντιτύπων. –πάνω σε κάθε αντίτυπο υπάρχει ένα κλάσμα με αριθμητή τον αύξων αριθμό του αντιτύπου και παρονομαστή το πλήθος των αντιτύπων. Τα τρία είδη χαρακτικής είναι: –Ξυλογραφία –Χαλκογραφία –Λιθογραφία

ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ - ΧΑΡΑΚΤΕΣ Άγγελος Θεοδωρόπουλος Βάσω Κατράκη Γιώργος Γουναρόπουλος Ορέστης Κανέλλης

ΣΤΟΧΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Γνωριμία με την Πινακοθήκη και τα χαρακτικά έργα που φιλοξενεί. Κατανόηση βασικών εννοιών της χαρακτικής. Επικοινωνία μεταξύ των χρηστών μέσω διαδικτυακής κοινότητας. Μάθηση και εμπειρία μέσα από την ενεργή συμμετοχή. Διατήρηση ενδιαφέροντος με: –Συμβολική τοποθέτηση χρήστη στο χώρο της Πινακοθήκης. –Χρήση πολυμέσων. Ευχρηστία, λειτουργικότητα, απλή πλοήγηση. Δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος.

Κοινό – στόχος Παιδιά ηλικίας ετών Συνθήκες χρήσης Το παιχνίδι θα φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της Δημοτικής Πινακοθήκης

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Εκπαιδευτικός σχεδιασμός Σχεδίαση οθονών Αλληλεπίδραση και ανάδραση Πλοήγηση Περιεχόμενο Τεχνικά θέματα –Ήχος –Κείμενο –Γραφικά –Animation

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Adobe Flash Professional CS5 Adobe Flash Player 10 ActionScript 3.0 Adobe Photoshop CS3 AppServ Apache Server 2.2 MySQL PHP 5 phpBB3 Sound Forge Pro 10.0

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Συνοχή του interface σε όλη την εφαρμογή. Οδηγίες και υποδείξεις στο χρήστη. Συνέπεια στους όρους και στα σύμβολα. Περιεχόμενο, γλώσσα, ύφος, όγκος πληροφορίας κατάλληλα για την ηλικία των χρηστών. Λειτουργική διάταξη και ποιότητα πολυμέσων. Χρήση πολυμέσων που βελτιώνουν τη μαθησιακή διαδικασία. Παιχνίδια που ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή του χρήστη. Ικανοποίηση του χρήστη.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Φιλοξενία της εφαρμογής στην ιστοσελίδα της Πινακοθήκης. Καλύτερες συνθήκες συνεργασίας μεταξύ των χρηστών. –Δυνατότητα για upload των έργων τους στο forum Επέκταση του περιεχομένου. Προσθήκη περισσότερων παιχνιδιών.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!