ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ολοκλήρωση Γεωτρήσεων
Advertisements

Η χρήση των τεχνών ως εκπαιδευτική τεχνική
ΕΠΑΣ ΑΘΗΝΩΝ.
2 Μοναδικό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα: Το Σ.Τ.Ξ.Ε. συνδυάζει στο πρόγραμμα σπουδών του: Τεχνολογία ξύλου Σχεδιασμό επίπλου Τεχνολογία.
Εκκεντρικότητα τρόπος ζωής. Περιγραφή ενός εκκεντρικού νέου Ο Alex Evans είναι ένας νέος, αντιπροσωπευτικός τύπος των emo που μέσα από το ντύσιμο του.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Φορμαλδεΰδη - ο κυριότερος ρύπος εσωτερικών χώρων σε νεόδμητες οικίες
Medicine, 1943 KDIGO – 2005 Chronic Kidney Disease – Mineral Bone Disorders (CKD-MBD) Moe et al, Kidney Int 2006.
Ch2 beta material, quiz review grk 101. Speak Greek! + Oral Quiz.
Αγγλία Λονδίνο.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
 ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ- ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Γωνιοσκόπηση Φακός επαφής Hruby, περιφερικός αμφιβληστροειδής. Χρησιμοποίηση του τρικατοπτρικού φακού έμμεσης επαφής Goldmann Για μια γωνιοσκόπηση, με.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΦΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
3 ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο Τμήμα: Α2 Θέμα: Υπερφυσικό-Ανεξήγητο Light the darkness of the unknown Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυροματίδου.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 1: Αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ Ευθυμία Μικελάτου Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
ΤΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Χορταρίδης Παναγιώτης Συρίγος Ευάγγελος Δ’ εξάμηνο 2010/06.
Εντολές Χειρισμού Αρχείων και Δεδομένων (1 από 2)
MAGIC BOOK UNIT 2 CAPTAIN COOK.
Τὸ ἆθλον, ἄθλου prize.
Υδρογεωχημεία – Αναλυτική Γεωχημεία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Αμνησίες.
ΘΕΜΑ: ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΔΑΣ
Αντιμετώπιση Καταγμάτων Θώρακο-Οσφυικής Μοίρας Σπονδυλικής Στήλης με Υποπετάλιους Ιμάντες ή/και Διαυχενικές Βίδες Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κύριε πρόεδρε.
Οφθαλμολογικά.
Ενότητα 7: Ανάπτυξη Αντίληψης
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Έλενα Σιδέρη ΤΜΗΜΑ: Β3.
Τηλεπισκόπηση στο Θαλάσσιο Περιβάλλον
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
5ο Λύκειο Περιστερίου Σχολ.Έτος Project 5
Διαχείριση Καινοτομιών
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9 Δραστηριότητα και κινητικότητα Ύπνος.
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH Τ. Καρατάσου 11, Αθήνα, Tηλ.: , Fax: 210.
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
Εσωτερική αγορά (1) Ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων και υπηρεσιών
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΟΛΛΟΕΙΔΩΝ
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Κουσκουνά Μ. Παπαδοπούλου Ρ.-Ε.
Η έρευνα παρουσιάστηκε το 2016 στο PME40, στο Szeged της Ουγγαρίας
Passive Voice GRK 102.
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Οπτικό Σύστημα & Μονοπάτια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ: Α) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΙΩΝ, Β) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Η’ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΚΑΙ Γ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣΚΑΡΑ. ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ. ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΧΡΩΜΑ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ (ΤΟΝΟΣ, ΕΝΤΑΣΗ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ Κ.Α.).

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟΥ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΛΕΕΙ ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΒΑΘΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΤΗ ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΝΩ, ΟΤΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ, ΤΗ ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ Η’ ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΚΑΙ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΑΝ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Η ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΙΟ ΠΥΚΝΕΣ, ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΕΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ.

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΙΑ Η’ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΚΙΕΣ. ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΣΚΙΑ, ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΧΡΩΜΑ, ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΒΑΘΟΣ Η’ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΓΚΟ. ΕΝΩ, ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΔΥΟ Η’ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ Η’ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΟΠΟΙ. ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΟΥ, Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΙΑΣ

ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΣΚΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΣΚΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΦΩΣ, ΧΡΩΜΑ Η’ ΒΑΘΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΣΚΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΤΟΝΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ «ΠΡΗΣΜΕΝΟ» ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ «ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΟΥ» ΜΑΤΙΟΥ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΓΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΣΚΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΝΟΔΙΚΗ ΓΩΝΙΑ.ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ, ΠΙΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΚΟΣ.

ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΚΙΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 2/3 ΤΟΥ. ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ V, ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΕΔΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Η ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ V. Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΛΑ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΓΩΝΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΗ ΣΚΙΑ.

ΤΟ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΚΕ ΠΙΝΕΛΑΚΙ, ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΛΟΞΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ. ΣΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΚΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΟΝΙΣΕΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΚΕ ΠΙΝΕΛΟ ΣΚΙΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ V ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 1/3 ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.

ΤΡΙΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΚΙΑ Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ. ΣΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΚΙΑ, ΟΧΙ ΣΚΟΥΡΑ.

ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΣΚΙΕΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΝΟΗΤΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΙΣΑ ΜΕΡΗ, ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΚΙΩΝ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΓΙΑ Ν’ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΥΚΝΑ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ Η’ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΟΞΕΙΑ ΓΩΝΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ. ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΚΙΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ 1/3.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ Ο ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΣΥΧΝΑ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ. ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΕΞΙΣΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΛΟΞΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ.

ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΠΑΝΑΝΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΚΤΑ ΒΑΘΟΣ Η ΚΟΓΧΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΑΙ, ΑΝ Η ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΣΒΗΣΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΥΟ Η’ ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΚΟΓΧΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΑΠΛΑ, ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ 1/3, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΒΗΣΜΕΝΗ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΛΥΒΙΟΥ Ή EYE- LINER ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ Η’ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΕΙ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ. ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΜΑΛΑΚΑ, ΠΟΥ ΣΒΗΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ. ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΝ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΑΛΑ, ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΕΡΑ.

ΤΟ ΑΙ-ΛΑΙΝΕΡ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ, ΣΒΗΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΞΕΚΙΝΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΠΤΗ, ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΛΕΠΤΗ.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣΚΑΡΑ Η ΜΑΣΚΑΡΑ ΒΟΗΘΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΕΣ. Η ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑ, ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΒΟΗΘΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΑΝ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΥΚΝΑ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕ ΠΕΣΜΕΝΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΠΕΦΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΛΕΠΤΟ. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ EYELINER. ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΕΛΑΦΡΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.

ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΛΕΙΑ. ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΛΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΛΛΩΝ. ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ EYELINERΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΛΕΙΑ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ. ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑ F.D.T. ΔΙΑΦΑΝΟ ΧΡΥΣΟ ΑΠΑΛΟ, ΘΑ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΥΓΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΛΑ. ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΡΟΥΖ ΥΓΡΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΨΕΚΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΝΕΡΟ MINERAL. ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΟ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΚΡΙ. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΣΕ ΑΠΑΛΟ ΤΟΝΟ, ΟΧΙ ΣΚΟΥΡΑ.

ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΙΑ-ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΧΤΕΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΦΕ Η’ ΓΚΡΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΤΟΝΟ ΑΠΑΛΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΡΟΓΓΥΛΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΥΤΗ. ΤΡΑΒΑΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ. ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ’ΝΑΙ ΠΑΧΕΙΑ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΣΚΟΥΡΟ (ΜΑΥΡΟ Η’ ΚΑΦΕ) ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ.ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΔΕΙΚΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΣΤΥΛ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ 1) ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΒΑΘΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ Η ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ 2) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΦΡΥΔΙ. ΘΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΨΗ ΘΛΙΨΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΟΓΚΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΥΤΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΖΑΛ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ.

ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ¾ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΙΑ ΓΡΑΜΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗ. ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η’ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΩΝ ΜΕ ΑΣΠΡΗ ΣΚΙΑ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΠΟΛΥ ΦΩΤΕΙΝΗ. ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΛΕΠΤΑ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΙΣΙΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΥΧΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟ EYELINER ΑΝΑΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΛΑΦΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. Η ΣΚΙΑ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΛΩΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINERΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΝΙΖΕΙ. ΘΑ ΜΑΚΡΥΝΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΔΙΚΟ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΑ ΚΥΡΤΟ ΣΑΝ ΤΟΞΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΣΤΑ 2/3 ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.