Πρακτική Άσκηση Διδασκαλία σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κουβαράς Γεώργιος Χειμερινό Εξάμηνο 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ (ΠΡΟΛΟΓΟΣ, στίχοι 1-99)
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτική Άσκηση Διδασκαλία σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κουβαράς Γεώργιος Χειμερινό Εξάμηνο

Βασικά Στοιχεία Διδασκαλίας: Γυμνάσιο: Γ’ Τάξη (27 μαθητές) Μία διδακτική ώρα (45΄) Εισαγωγή σε καινούρια έννοια Γεωμετρία : Ομοιότητα (κεφ. 1.5)

Προαπαιτούμενες Γνώσεις: Απόσταση σημείων Μήκος ευθυγράμμου τμήματος Μετατροπή μονάδων μέτρησης Λόγος ευθυγράμμων τμημάτων Κλίμακα (χάρτης) Στόχοι Διδασκαλίας Να κατανοήσουν οι μαθητές: 1.Τη χρήση λόγου ομοιότητας-κλίμακας 2.Πότε δύο σχήματα είναι όμοια

Υλικό Διδασκαλίας  Video προσανατολισμού:

 Φύλλο εργασίας: Δραστηριότητα 1 Α. Γνωρίζουμε ότι η απόσταση Ιωάννινα-Ηράκλειο στην πραγματικότητα είναι περίπου 610km, ενώ στον παρακάτω χάρτη η ίδια απόσταση εμφανίζεται ως 10cm. Να υπολογίσετε πόσες φορές έχουμε μικρύνει την απόσταση αυτήν στο χάρτη σε σχέση με την πραγματικότητα.

Β. Να συμπληρώσετε τον παρακάτω πίνακα: Η απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι περίπου η μισή από την απόσταση Ιωάννινα-Ηράκλειο Πόλεις Απόσταση ΧάρτηςΠραγματικότητα Ιωάννινα-Ηράκλειο10cm610km Ιωάννινα-Λάρισα3cm Πάτρα-Αλεξανδρούπολη460km Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Δραστηριότητα 2 Στα παρακάτω σχήματα να βρείτε το λόγο ομοιότητας καθώς και το μήκος των πλευρών.

Πού αποσκοπούν οι παραπάνω δραστηριότητες; 1. Στο ενδιαφέρον των μαθητών 2. Στην εισαγωγή καινούριας έννοιας 3. Στη συσχέτισή της με ήδη γνωστές 4. Στην εφαρμογή της για επίλυση προβλημάτων Λόγοι που χρησιμοποιήθηκαν οι δραστηριότητες: i.Η λειτουργία του παντογράφου βοήθησε τους μαθητές στην κατανόηση των εννοιών μεγέθυνση και σμίκρυνση. ii. Σε συνδυασμό με τις παραπάνω έννοιες και καθοδήγηση συσχέτισαν την έννοια της κλίμακας με το λόγο ομοιότητας(λ). iii.Εφαρμογή της έννοιας για την εμπέδωσή της. iv.Διαχωρισμός ομοιότητας-ισότητας σχημάτων.

Κρίσιμα Συμβάντα  Ορισμός κλίμακας: Δυσκολία αναγνώρισης του αριθμητή και του παρανομαστή στο κλάσμα της κλίμακας. Αντιστοίχηση μονάδας μέτρησης του χάρτη με τον αριθμητή και της πραγματικότητας με τον παρανομαστή. (μνημονικός κανόνας: κλίμακα≤1)

 Πράξεις μετατροπής: Οι μαθητές δεν δέχονταν ένα κλάσμα ως αριθμό για απόσταση στον χάρτη. Χρήση απλούστερου παραδείγματος με μικρότερους αριθμούς. (1/2=0,5)

 Χαρακτηριστικά όμοιων σχημάτων: Κατά τους μαθητές η πλευρά είναι το κύριο χαρακτηριστικό ενός σχήματος. Αναφορά στον παντογράφο με συμπέρασμα ότι κύριος παράγοντας της ομοιότητας είναι η γωνία. (λ=1→ομοιότητα≡ισότητα)

Βιβλιογραφία video: εικόνες: images google δραστηριότητες: προσωπική επιμέλεια