ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Advertisements

Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Αισθητική προσώπου ΙΙ Β΄ΤΑΞΗ ΕΠΑΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Λόγος εμβαδών Όμοια τρίγωνα Όμοια πολύγωνα Τρίγωνα με Α = Α΄
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΛουΣιμο (Σε διαφορετικεΣ περιπτωΣειΣ ,διαδικαΣια,προϊοντα)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΡΙΖΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣΗ Η φωτογήρανση οφείλεται στη μακροχρόνια και παρατεταμένη έκθεση του δέρματος στον ήλιο κατά.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Εκτιμητική ζώων: κεφαλή & τράχηλος Εργαστήριο Γενικής και Ειδικής Ζωοτεχνίας Γ.Π.Α. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών Διδάσκουσες:
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. Με τον όρο αφυδάτωση του δέρματος εννοούμε την απουσία νερού από τις στιβάδες του σε μη παθολογικές καταστάσεις. Ο όρος αφυδάτωση.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 5).
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙΙ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΖΥΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΗΠΙΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Σχεδιάζουμε γεωμετρικά σχήματα...
ΑΡΧΕΣ ΜΑΛΑΞΗΣ Παπαγιώργος Γ., MSc, OMT(cand.). ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΑΞΗΣ  Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της φυσικοθεραπείας είναι η χρησιμοποίηση των χεριών που ακόμα.
Πρωτεΐνες και συμπληρώματα διατροφής
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ

ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: -ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ -Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΗ, ΦΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ -ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ, ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ -ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ

ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ: -ΒΑΣΙΚΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ: -ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΘΑΡΟ -ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΜΗΓΜΑΤΟΣ, ΙΔΡΩΤΑ, ΣΚΟΝΗΣ, ΡΥΠΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ: -ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΡΕΥΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ -ΚΡΕΜΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ -ΚΡΕΜΕΣ - ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ -ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ -ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ

ΤΡΟΠΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑΤΟΣ: α)ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΠΟΛ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ β)ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΜΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ: α)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΜΑΤΙΑ, ΧΕΙΛΗ) β)ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΟΣΙΟΝ (ΜΙΓΜΑ ΝΕΡΟΥ, ΟΝΟΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΣΑΝΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΥΧΟΝ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ PH ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ: ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ -ΤΟΝ ΟΓΚΟ -ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ -ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΖΩΝΕΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ

-ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ -ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ -ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ

FOND DE TEINT ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ: -ΤΑ ΠΑΧΙΑ F.D.T. -ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ -ΤΑ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ: -F.D.T. ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ‘ΑΟΡΑΤΑ’ ΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΖΩΗΡΕΥΕΙ -ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ

ΕΙΔΗ F.D.T. ΚΡΕΜΑ ΣΕ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ ΡΕΥΣΤΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ CAKE ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΑΦΑΝΗΣ ΓΕΛΗ (GEL)

ΣΥΣΤΑΣΗ F.D.T. ΟΡΥΚΤΑ ΛΙΠΗ (ΒΑΖΕΛΙΝΗ- ΛΑΔΙ ΠΑΡΑΦΙΝΗΣ) ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΗ (ΑΒΟΚΑΝΤΟ) ΖΩΙΚΑ ΛΙΠΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΛΙΠΗ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΙΓΜΕΝΤΑ (ΟΞΕΙΔΙΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Ή ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΥ) ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΑΡΩΜΑ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ F.D.T. ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΜΕΝΗ ΟΨΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΟΨΗ ΤΟΥ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ (ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ) ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΝΥΔΑΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ (ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ, ΑΕΡΑ, ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ)

ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ F.D.T. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΡΑΣΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΥΔΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ‘ΣΠΑΕΙ’

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ F.D.T. ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΔΥΟ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΓΟΥΛΟ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΑΝΑΠΟΔΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΜΙΑ ΚΗΛΙΔΑ ΣΤΟ ΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΗΛΙΔΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΤΡΕΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΧΡΗΣΗ ΑΝΤΙΣΕΡΝ ΠΡΙΝ Ή ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ F.D.T. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

ΠΟΥΔΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ: -ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ΛΕΠΤΗ ΟΨΗ ΚΑΙ ΜΑΤ ΑΠΟΧΡΩΣΗ -ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ) -ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (ΚΑΛΥΨΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ, ΩΧΡΟΤΗΤΑ, ΜΙΚΡΕΣ ΡΥΤΙΔΕΣ, ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ)

ΕΙΔΗ ΠΟΥΔΡΑΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΥΔΡΑ- ΣΚΟΝΗ Η ΚΟΜΠΑΚΤ ΠΟΥΔΡΑ- ΣΤΕΡΕΟΠΟΙΗΜΕΝΗ Η ΠΟΥΔΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΣΠΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ Η ΚΟΜΠΑΚΤ ΠΟΥΔΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΙΠΑΡΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΥΚΝΩΘΕΙ

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥΔΡΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΣΤΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΥΓΙΣΤΗ ΝΑ ΜΗ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ F.D.T.

ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΝΕΛΟ ΠΟΥΔΡΑΣ, ΤΑ ΠΟΜ ΠΟΝ Ή ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΒΑΜΒΑΚΙ Η ΠΟΥΔΡΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟ F.D.T. ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΝΕΑΡΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ F.D.T., ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΙΔΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ F.D.T.

ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΣΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΙΕΣ, ΤΥΧΟΝ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΠΟΥΔΡΑΣ, ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ Ή ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΚΛΠ.

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ -ΟΒΑΛ -ΟΒΑΛ ΜΑΚΡΥ -ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ -ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ -ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ -ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ -ΕΞΑΓΩΝΙΚΟ -ΤΡΑΠΕΖΟΕΙΔΕΣ -ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ

ΖΩΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ: ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ: ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ

ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΝΟΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΕ ΔΥΟ ΙΣΑ ΜΕΡΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΕΣ Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΩΣ:ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ Ή ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΥΩΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΜΦΑΣ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ)

ΥΨΟΣ- ΠΛΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΩΣ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΩΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ

ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΟΥ ΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΖΩΝΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΓΝΑΘΟΥ ΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΦΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΝΟΗΤΑ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΩΝΙΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΤΟΝΕΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ: -ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ -ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΩΝ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΩΝ -ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΗΣ ΓΝΑΘΟΥ

ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΠΡΟΦΙΛ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΖΩΝΗ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ Ή ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΤΑΝ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΔΙΝΕΙ ΚΥΡΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΔΙΝΕΙ ΚΟΙΛΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ