ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Προσωπικές Πωλήσεις.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 6: Συστήματα διασφάλισης ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ποιότητα και Συγκριτική Προτυποποίηση BENCHMARKING.
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Η Προσέγγιση του Deming στο Μάνατζμεντ
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 8: Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ποιότητα και καινοτομία
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1.ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2.ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΙΧΗΡΗΣΕΩΝ  Στρατηγική  Οργανωτικά πρότυπα  Λειτουργικές διαδικασίες (εντός-εκτός) 3. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ  Άνθρωπος ως μονάδα  Άνθρωπος ως εργαζόμενος  Άνθρωπος ως καταναλωτής  Άνθρωπος ως πολίτης

ΠΠΠΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜ ΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΠΠΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΠΠΠΟΙΟΤΗΤΑ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ : ΑΑΑΑξιών ΑΑΑΑρχών ΠΠΠΠροτύπων ΜΜΜΜεθόδων Δράσεις ΣΣΣΣΚΟΠΟΣ: ΑΑΑΑξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης ΙΙΙΙκανοποίηση καταναλωτή

ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ Δ.Ο.Π.  ΕΝΝΟΙΕΣ (ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ,Δ.Ο.Π.)  ΚΟΣΤΟΣ  ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΟΛ.ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ Δ.Ο.Π  ΑΝΤΙΚ/ΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ  ΛΟΓΟΥΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΒΡΑΒΕΙΑ ΟΛ.ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η Δ.Ο.Π. ΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΕ 8 ΑΡΧΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ ΣΤΥΛ  ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗ  ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΑΜΟΙΒΗ  ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ  ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ- ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ  ΕΥΗΜΕΡΙΑ

 ΚΑΡΛΟΣ ΓΚΟΝ «Για να πετύχεις στο κόσμο του επιχειρήν πρέπει να έχεις ισχυρό όραμα»  Δ.Ο.Π. ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ ΑΓΑΘΑΧΩΡΙΣ ΛΑΘΗ ΑΓΑΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΓΚΑΙΡΑΕΓΚΑΙΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ

3 ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ a)Να ικανοποίηση τις ανάγκες των καταναλωτών (εξωτερικοί πελάτες) b)Να ικανοποίηση τις ανάγκες του προσωπικού (εσωτερικοί πελατεία) c)Η Διοίκηση (κορυφή) να υλοποιήσει τα δυο προηγούμενα σημεία

 W. Eduards Deming  Joseph Iuran  Ιαπωνία- T.Q.M(Δ.Ο.Π)-«Kaizen» Masaaki imai- Kaizen Το κλειδί για ανταγωνιστική επιτυχία

ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΟΡΩΝ  ΠΟΙΟΤΗΤΑ  ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ  ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

1)Ποιότητα είναι η ιδιότητα ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας να ικανοποιεί τις ανάγκες του χρήστη. Είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος το οποίο ικανοποιεί πλήρως δεδομένες προδιαγραφές και προσδοκίες. Το τρίπτυχο της ποιότητας παρουσιάζεται εξής: συνεχής βελτίωση – ικανοποίηση του πελάτη- επιβίωση (η ευημερία έπεται) της επιχείρησης. 2)Ολική Ποιότητα είναι η αλλαγή νοοτροπίας του προσωπικού μιας επιχείρησης, η οποία επιφέρει βελτίωση της ποιότητας στο σύνολο της επιχείρησης. 3)Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι η ολοκληρωμένη δέσμευση για συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των διαδικασιών με την συμμετοχή όλων, ώστε να ικανοποιούνται απόλυτα οι διαπιστωμένες σημερινές και μελλοντικές ανάγκες των πελατών.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ (British Institute of Management)  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΡΘΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ  ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΝΕΑΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ  ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΥΠΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ- ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Ο.Β.Π) ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Β.Π. ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Β.Π ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ο.Β.Π ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Β.Π ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ο.Β.Π

ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΟΣΜΩΝ  Η.Π.Α (ΔΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ) ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΠΟΣΟΤΗΤΑ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ  ΙΑΠΩΝΙΑ DEMINGDEMING KAIZENKAIZEN ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ Δ.Ο.Π.ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΝΘΑΡΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ Δ.Ο.Π.  Η.Π.Α –ΙΑΠΩΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ

« ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΣΕΧ Ή ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ή ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ : ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΙ ΟΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΛΙΓΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ» (R.J MORTIBOYS)

ΤΑ 14 ΣΗΜΕΙΑ DEMING ΓΙΑ ΤΟ MANAGMENT 1)ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΚΟΠΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2)ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ 3)ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΤΕΛΙΚΗ) ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 4)ΘΕΣΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗ – HONDA MOTOR 5)ΒΕΛΤΙΩΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 6)ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΤΑ 14 ΣΗΜΕΙΑ DEMING ΓΙΑ ΤΟ MANAGMENT 7)ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΚΑΙ ΘΕΣΠΙΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑΣ 8)ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΦΟΒΟ 9)ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (π.χ.open offices) 10)ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΛΙΓΚΑΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΙΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΕΝΕΣΕΩΝ 11)ΑΠΟΦΥΓΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΡΓΑΣΙΑΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΠΟΣΟΣΤΑ

ΤΑ 14 ΣΗΜΕΙΑ DEMING ΓΙΑ ΤΟ MANAGMENT 12)ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟ ΕΡΓΑΤΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ 13)ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΕΝΑ ΕΝΕΡΓΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 14)ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΤΕΡΜΟΝΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΤΕΛΟΣ